abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67286354
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:21 schreef Empathologica het volgende:
@ Purky; Ik werd er op een gegeven moment echt panisch van, van ene kant wel goed want hij speelt een demon, maar toch had echt ondertiteling nodig om het te begrijpen
ik kon m ook nauwelijks verstaan... er zaten ook nog allerlei mensen doorheen te praten, hielp ook niet
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 22 maart 2009 @ 11:38:36 #44
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_67288460
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 23:03 schreef Abbadon het volgende:

[..]

maar Sam was degene die hem uiteindelijk sloopte...
Dus datte
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_67290762
Ja oké dat is waar, maar vond hoe Dean het aanpakte stuk gaver.
Lag ook echt krom bij: "Something caught in my throat. I think it's my throat."
pi_67306891
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 21:06 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Wat ik denk, is dat Lucifer net als Engelen en God en demons etc. een menselijk lichaam nodig heeft om op aarde te komen. En ik denk dat Sam dat moet worden
Denk meer dat de laatste seal iets is zoals "When the righteous son of a righteous man is willingly giving up his humanity" dus dat Sam voor de demonkrachten z'n menselijkheid opgeeft en dus lucifer wordt.
pi_67307913
dat bloeddrinken van sam trouwens! ieww!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 22 maart 2009 @ 23:29:31 #48
164755 Mss
kutHOEr
pi_67310609
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 11:51 schreef dutch-treat het volgende:

[..]

Kan het daar alleen maar mee eens zijn. Er zaten zoveel geweldige twists en geweldige scenes in 4x16 dat ik nog steeds met m'n ogen zit te knipperen.

Sam is natuurlijk compleet van 't padje met zijn verslaving aan Ruby's demonenbloed (kreeg de creeps van haar zelfvoldane gezicht), maar de krachten die hij erdoor krijgt zijn fantastisch en kunnen van pas komen...zoiets komt echter altijd met een prijs.

Castiel die steeds meer twijfelt aan zijn orders en aan de beperkingen van het leven van een Engel en Anna ,die een geweldige comeback maakte, die hem wat inzicht in zijn gevoelens probeert te geven kan nog heel interessant worden.

Het idee dat er een aantal Engelen (volgens Uriel) en demonen zijn die de mensheid willen uitroeien en nu op een bepaalde samenwerken om Lucifer te laten herrijzen is natuurlijk ook briljant en voegt nog eens een extra dimensie toe aan de strijd.

En Dean, arme, arme Dean (geweldig acteerwerk van JA trouwens), dat is nogal een schuld en een last die hij moet dragen; eerst erachter komen dat je verantwoordelijk bent voor een naderende Apocalyps en dan ook nog weten dat je de enige bent die het kan stoppen, zonder te weten hoe...

[..]

Ik ook

Oh, en het viel me op dat de foto's van Jensen en Jared in de OP al wat verouderd zijn, misschien 'ns vervangen door wat nieuwere:

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik had het niet beter kunnen zeggen, wat een afleveringen! Geweldig die plottwists iedere keer en de spoilers zijn ook erg veelbelovend hoewel eentje me aan Heroes doet denken
Aids.
pi_67312949
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 20:29 schreef Richardfun het volgende:
Must...resist...spoilers...again.
idd
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_67313457
quote:
Op zondag 22 maart 2009 23:29 schreef Mss het volgende:

[..]

Ik had het niet beter kunnen zeggen, wat een afleveringen! Geweldig die plottwists iedere keer en de spoilers zijn ook erg veelbelovend hoewel eentje me aan Heroes doet denken
mij ook ja
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 23 maart 2009 @ 18:15:47 #51
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_67331713
Waah, ik kan niet wachten op de nieuwe aflevering! Echt een geweldige ep deze.
  donderdag 26 maart 2009 @ 19:04:55 #52
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_67439444
Vast als opwarmertje voor de nieuwe aflevering een klein interview van TV.com met een van de guest stars in deze aflevering (kan geen naam noemen want dat is een spoiler op zich ) over zijn werk voor o.a. Supernatural.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_67454634
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 12:08:11 #54
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_67458639
Toffe ep eigenlijk. Ik hoop dat Dean nu klaar is voor zijn 'destiny'.
pi_67464719
Zeker een toffe ep. Een 'zinnige' filler, maar volgende week wil ik gewoon weer Castiel zien, en door met het grote verhaal.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_67467787
Dat hoofd in de magnetron
Die pen
En dan dat met die lift Je wist dát het ging gebeuren alleen was het niet duidelijk wanneer. En ik schrok me de pleuris

Cayenne, Maple sirup en Lemon, dat (crash)dieet is momenteel helemaal hip. En als ie weer his old self is "My god am I hungry!!" haha

Waarom heeft Sam eigenlijk van die onwijs roze/paarse lippen? Ziet er niet uit

Vond het inderdaad een leuke toevoegende filler om Dean in te laten zien wat z'n destiny is.
Dat ze weten hoe ze dingen moeten doen maar niet herinneren hoe dat kan enzo. Moest weer vaak lachen
pi_67469180
Ik ben totaal geen fan van dit soort afleveringen. Wellicht dat het idd noodzakelijk was om Dean die stap te laten maken, maar volgende keer weer een gewone aflevering graag.
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 17:00 schreef Purky het volgende:
Waarom heeft Sam eigenlijk van die onwijs roze/paarse lippen? Ziet er niet uit
Viel mij ook al op ja. In het begin had Dean ze en later Sam. Make-up afdeling zal wel een slechte dag gehad hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Symer op 27-03-2009 19:22:32 ]
pi_67470067
Soms zijn fillers echt goed maar deze vond ik toch saai.Alleen het einde was nog best interessant maar volgende week moeten ze maar verder gaan met grote verhaal.
pi_67471458
Ohh ik ben dus niet de enige die het opviel Dacht eerst dat m'n scherm verneukt was.
pi_67472029
Bah ik haat fillers met een alternate reality.
pi_67472401
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 19:19 schreef Jnk18 het volgende:
Bah ik haat fillers met een alternate reality.
Maar dat was het dus niet.Ze waren alleen hun geheugen kwijt maar wel in de reale wereld.
pi_67473843
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 19:28 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]

Maar dat was het dus niet.Ze waren alleen hun geheugen kwijt maar wel in de reale wereld.
Wil je koekje? Je weet toch wat ik bedoel.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 21:15:03 #63
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_67476446
Ik vond het een leuke aflevering, leuke afwisseling met de standaard formule die de ghostfacers uitleggen ;}

Beste scene was eigenlijk in het begin, als Dean in z'n SUV stapt en de radio aanzet, hoort wat er gedraait word en de radio verzet...

Verder vond ik de familie's van Sam Wesson en Dean Smith wel interessant: Dean had als ouders Bob en Ellen, en een zus, Jo (Jo en Ellen vcan the Roadhouse uit seizoen 2, en Bobby kennen we vast wel). Sam had eigenlijk alleen een ex-verloofde genaamd Madison (zelfde naam als dat meisje dat Sam heeft neergeschoten aan het eind van de aflevering "Heart" uit seizoen 2). Leuk knip en plak werk van de herinneringen ;}
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 23:31:49 #64
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_67482017
De leukste "filler" vind ik nog steeds de Halloween aflevering met Dracula en andere klassieke monsters, maar deze aflevering was ook goed te doen. Interessante moorden ook.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_67482350
Oei, toch wel de minste aflevering van de gehele serie tot nu toe vind ik Sam die wel heel erg overdreven ging uitleggen waarom ze toch eigenlijk wel iets anders hoorden te doen Jammer jammer

Wellicht volgende week weer de rode draad oppakken, of gewoon een vet spannende "filler" met rode draad elementen hoop ik
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_67483704
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 23:31 schreef Wepeel2 het volgende:
De leukste "filler" vind ik nog steeds de Halloween aflevering met Dracula en andere klassieke monsters, maar deze aflevering was ook goed te doen. Interessante moorden ook.
Haha, inderdaad. Dracula op z'n bromfiets. En dat hij een pizza bestelt en die dan wilt betalen met coupon bonnen.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 00:44:42 #67
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_67483865
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 21:15 schreef DoomCow het volgende:
Sam Wesson en Dean Smith
Ik zat al de hele tijd te denken aan die namen, waarom deze nou en waar doet 't me aan denken.
Smith & Wesson! Wat hebben de makers hier nou mee. Die ene gun was een colt
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_67484904
Ik vond het op zich wel een toffe ep, maar ik wil volgende week wel weer verder met de hoofdverhaallijn
Aids.
pi_67488706
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 00:44 schreef Hopey het volgende:

[..]

Ik zat al de hele tijd te denken aan die namen, waarom deze nou en waar doet 't me aan denken.
Smith & Wesson! Wat hebben de makers hier nou mee. Die ene gun was een colt

Thank you!
  zaterdag 28 maart 2009 @ 12:16:06 #70
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_67490094
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 00:36 schreef Chaos210 het volgende:

[..]

Haha, inderdaad. Dracula op z'n bromfiets. En dat hij een pizza bestelt en die dan wilt betalen met coupon bonnen.

xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 13:09:37 #71
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_67491463
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 21:15 schreef DoomCow het volgende:
Ik vond het een leuke aflevering, leuke afwisseling met de standaard formule die de ghostfacers uitleggen ;}

Beste scene was eigenlijk in het begin, als Dean in z'n SUV stapt en de radio aanzet, hoort wat er gedraait word en de radio verzet...

Verder vond ik de familie's van Sam Wesson en Dean Smith wel interessant: Dean had als ouders Bob en Ellen, en een zus, Jo (Jo en Ellen vcan the Roadhouse uit seizoen 2, en Bobby kennen we vast wel). Sam had eigenlijk alleen een ex-verloofde genaamd Madison (zelfde naam als dat meisje dat Sam heeft neergeschoten aan het eind van de aflevering "Heart" uit seizoen 2). Leuk knip en plak werk van de herinneringen ;}
Dat vond ik inderdaad ook het leukste aan deze aflevering. Kijken naar wat ze zich herinneren, en vooral ook wat ze zich niet herinneren...Dean met z'n ontslakkingsdrank en om hem een salade te zien eten met bescheiden happen én z'n mond dicht was zo komisch

En ik vind de Ghostfacers geweldig, dus ik was blij om ze weer terug te zien. DIT is trouwens hun "officiele" site, degene die Dean ook vond

Ik vond alle fillers dit seizoen erg geslaagd tot nu toe en Monster Movie was inderdaad erg grappig, maar de absoluut meest komische scene dit seizoen is voor mij toch wel die suïcidale teddybeer uit Wishful Thinking

Oh, en er is ook weer een promo uit voor aflevering 4x18 (spoilers natuurlijk):

A journey to the end
pi_67513590
ik vond dit echt een heel nutteloze aflevering... zonde van mijn tijd haast (al is een uurtje Dean nooit verkeerd )
pi_67576760
Was leuke aflevering, al vind ik de storyline eps toch leuker
<hr>
pi_67580670
Ik ben gister begonnen aan het derde seizoen. De humor in deze serie is echt geweldig.

Bobby: Do you have any idea who we're up against?
Dean: No, who?
Bobby: The Seven Deadly Sins, live and in the flesh.
Dean: (laughs) "What's in the box?" (silence) Brad Pitt... Se7en ...no? (shuts up as Sam hits him with the Bible)

pi_67580914
Briljant verzonnen Trailer voor de volgende Episode. Die voice over stem maakt hem helemaal af.
Lijkt me wel weer een filler aflevering
pi_67583222
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 17:00 schreef Purky het volgende:
En dan dat met die lift Je wist dát het ging gebeuren alleen was het niet duidelijk wanneer. En ik schrok me de pleuris
So true, dacht dat het ging gebeuren toen die vent eruit kroop,zag de scene al helemaal voor me maar hij kwam er veilig uit om weer half erin te gaanhangen voor Sam brrrr
pi_67665514
Net afgekeken echt weer een super aflevering heel erg goed. En vooral het begin is erg grappig in het boekenzaakje Wel erg boeiend met de profeet benieuwd wat die heeft gezien op het eind, en eindelijk Lilith weer in actie.
pi_67665702
Vond hem ook heel erg goed!
pi_67666441
Holy shit, wat een vette ep. Had alleen gehoopt iets meer van de archangel te zien.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_67678144
Archangel wrath!!! lol

Wat zag die prophet nou!!! argh vette serie is dit!!!
  vrijdag 3 april 2009 @ 22:22:11 #81
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_67691666
Geweldige aflevering weer... Alleen tegen het einde moest ik even denken aan deze:
SPOILER
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_67696684
Super ep was dit zeg
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 5 april 2009 @ 23:44:26 #83
164755 Mss
kutHOEr
pi_67745640
Ik heb 3 dvd-boxen
Aids.
  maandag 6 april 2009 @ 18:34:51 #84
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_67767787
Was weer een geweldige aflevering. Ik heb in een deuk gelegen om dat hele 'slash' verhaal Ben wel heel benieuwd wie nu "The monster at the end of the book" was...oftewel, wat zag die profeet?
quote:
Op zondag 5 april 2009 23:44 schreef Mss het volgende:
Ik heb 3 dvd-boxen
Dat kan dan mooi van pas komen om deze break van 3 weken door te komen...volgende ep is pas weer op 23 april
A journey to the end
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')