ik kon m ook nauwelijks verstaan... er zaten ook nog allerlei mensen doorheen te praten, hielp ook nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:21 schreef Empathologica het volgende:
@ Purky; Ik werd er op een gegeven moment echt panisch van, van ene kant wel goed want hij speelt een demon, maar toch had echt ondertiteling nodig om het te begrijpen
Dus dattequote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
maar Sam was degene die hem uiteindelijk sloopte...
Denk meer dat de laatste seal iets is zoals "When the righteous son of a righteous man is willingly giving up his humanity" dus dat Sam voor de demonkrachten z'n menselijkheid opgeeft en dus lucifer wordt.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat ik denk, is dat Lucifer net als Engelen en God en demons etc. een menselijk lichaam nodig heeft om op aarde te komen. En ik denk dat Sam dat moet worden
Ik had het niet beter kunnen zeggen, wat een afleveringen! Geweldig die plottwists iedere keer en de spoilers zijn ook erg veelbelovendquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:51 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Kan het daar alleen maar mee eens zijn. Er zaten zoveel geweldige twists en geweldige scenes in 4x16 dat ik nog steeds met m'n ogen zit te knipperen.
Sam is natuurlijk compleet van 't padje met zijn verslaving aan Ruby's demonenbloed (kreeg de creeps van haar zelfvoldane gezicht), maar de krachten die hij erdoor krijgt zijn fantastisch en kunnen van pas komen...zoiets komt echter altijd met een prijs.
Castiel die steeds meer twijfelt aan zijn orders en aan de beperkingen van het leven van een Engel en Anna ,die een geweldige comeback maakte, die hem wat inzicht in zijn gevoelens probeert te geven kan nog heel interessant worden.
Het idee dat er een aantal Engelen (volgens Uriel) en demonen zijn die de mensheid willen uitroeien en nu op een bepaalde samenwerken om Lucifer te laten herrijzen is natuurlijk ook briljant en voegt nog eens een extra dimensie toe aan de strijd.
En Dean, arme, arme Dean (geweldig acteerwerk van JA trouwens), dat is nogal een schuld en een last die hij moet dragen; eerst erachter komen dat je verantwoordelijk bent voor een naderende Apocalyps en dan ook nog weten dat je de enige bent die het kan stoppen, zonder te weten hoe...
[..]
Ik ook![]()
Oh, en het viel me op dat de foto's van Jensen en Jared in de OP al wat verouderd zijn, misschien 'ns vervangen door wat nieuwere:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
iddquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:29 schreef Richardfun het volgende:
Must...resist...spoilers...again.
mij ook jaquote:Op zondag 22 maart 2009 23:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen zeggen, wat een afleveringen! Geweldig die plottwists iedere keer en de spoilers zijn ook erg veelbelovendhoewel eentje me aan Heroes doet denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viel mij ook al op ja. In het begin had Dean ze en later Sam. Make-up afdeling zal wel een slechte dag gehad hebben.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:00 schreef Purky het volgende:
Waarom heeft Sam eigenlijk van die onwijs roze/paarse lippen? Ziet er niet uit![]()
Maar dat was het dus niet.Ze waren alleen hun geheugen kwijt maar wel in de reale wereld.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:19 schreef Jnk18 het volgende:
Bah ik haat fillers met een alternate reality.
Wil je koekje? Je weet toch wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:28 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Maar dat was het dus niet.Ze waren alleen hun geheugen kwijt maar wel in de reale wereld.
Haha, inderdaad. Dracula op z'n bromfiets. En dat hij een pizza bestelt en die dan wilt betalen met coupon bonnen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:31 schreef Wepeel2 het volgende:
De leukste "filler" vind ik nog steeds de Halloween aflevering met Dracula en andere klassieke monsters, maar deze aflevering was ook goed te doen. Interessante moorden ook.
Ik zat al de hele tijd te denken aan die namen, waarom deze nou en waar doet 't me aan denken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:15 schreef DoomCow het volgende:
Sam Wesson en Dean Smith
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:44 schreef Hopey het volgende:
[..]
Ik zat al de hele tijd te denken aan die namen, waarom deze nou en waar doet 't me aan denken.
Smith & Wesson! Wat hebben de makers hier nou mee. Die ene gun was een colt
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:36 schreef Chaos210 het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Dracula op z'n bromfiets. En dat hij een pizza bestelt en die dan wilt betalen met coupon bonnen.![]()
Dat vond ik inderdaad ook het leukste aan deze aflevering. Kijken naar wat ze zich herinneren, en vooral ook wat ze zich niet herinneren...Dean met z'n ontslakkingsdrankquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:15 schreef DoomCow het volgende:
Ik vond het een leuke aflevering, leuke afwisseling met de standaard formule die de ghostfacers uitleggen ;}
Beste scene was eigenlijk in het begin, als Dean in z'n SUV stapt en de radio aanzet, hoort wat er gedraait word en de radio verzet...
Verder vond ik de familie's van Sam Wesson en Dean Smith wel interessant: Dean had als ouders Bob en Ellen, en een zus, Jo (Jo en Ellen vcan the Roadhouse uit seizoen 2, en Bobby kennen we vast wel). Sam had eigenlijk alleen een ex-verloofde genaamd Madison (zelfde naam als dat meisje dat Sam heeft neergeschoten aan het eind van de aflevering "Heart" uit seizoen 2). Leuk knip en plak werk van de herinneringen ;}
So true, dacht dat het ging gebeuren toen die vent eruit kroop,zag de scene al helemaal voor me maar hij kwam er veilig uit om weer half erin te gaanhangen voor Sam brrrrquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:00 schreef Purky het volgende:
En dan dat met die liftJe wist dát het ging gebeuren alleen was het niet duidelijk wanneer. En ik schrok me de pleuris
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
Dat kan dan mooi van pas komen om deze break van 3 weken door te komen...volgende ep is pas weer op 23 aprilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |