Haha, same here. Ik kan de keren niet tellen dat ik de zon zag opkomen omdat ik een nieuwe serie aan het kijken wasquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Story of my life..als ik eenmaal een nieuwe serie heb ontdekt waarbij nogal wat in te halen kan ik echt niet ophouden met kijken..dan is het snel 5u 's nachts
Die dekselse vogels met hun gefluitquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:33 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Haha, same here. Ik kan de keren niet tellen dat ik de zon zag opkomen omdat ik een nieuwe serie aan het kijken was
Neem aan dat je de eerste ep van het nieuwe seizoen bedoeld?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:01 schreef Frankii het volgende:
[..]
Toen ik het begon met Supernatural ben ik ook dagen lang aan het kijken geweest ::P Is het al bekend wanneer de eerste aflevering de lucht in gaat?
Meest recent nog met Weedsquote:
Niiiicequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:15 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Neem aan dat je de eerste ep van het nieuwe seizoen bedoeld?
Het staat al ergens in het topic,maar 10 September is de eerste aflevering weer in de USA.
lol, bij mij ook. Wist niet dat ik een tweelingbroer had waarvan ik gescheiden ben bij de geboortequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:52 schreef Chanty87 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:43 schreef BroesWillems het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:10 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:21 schreef Chanty87 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:12 schreef sbientje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:34 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So true!
Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:52 schreef Chanty87 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Titel verraadt eigenlijk niks, maar toch...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:40 schreef dutch-treat het volgende:
Ik heb geen idee of iemand hier Misha Collins volgt via Twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |