abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67241089
quote:
Sam Winchester (Jared Padalecki, Gilmore Girls) has done his best to escape his family's eerie history. Unlike his older brother Dean (Jensen Ackles, Smallville), Sam rejected their father's obsessive quest to uncover the evil forces that claimed the life of the boys' mother, Mary (guest star Samantha Smith). Putting as much distance as possible between himself and his family, Sam left home right after high school and went away to college. His new life includes a beautiful and loving girlfriend, Jessica (guest star Adrianne Palicki), and plans to enter law school. Dean, however, took a very different path, following their father, John (Jeffrey Dean Morgan, Weeds), into the "family business". When Dean arrives on Sam's doorstep with the news that their father has vanished, Sam has no choice but to put his personal plans on hold and join Dean on the road.
After four years apart, the reunited brothers are getting to know one another again, and their familiar sibling rivalries are never far from the surface. Despite the strange childhood they shared, these boys turned out to have very different views of the world. Dean still idolizes John and, although he often appears cocky and fearless, in reality he is haunted by memories of his mother\'s violent death. Sam was too young to remember the awful night that Mary died and has never fully accepted the frightening path his father and brother have followed.

A mysterious phone message from their father leads the Winchester brothers to a California town plagued by a series of unexplained deaths. They soon come face-to-face with the local legend of a Lady in White - a ghostly and beautiful hitchhiker who wanders country roads by night, luring young men to their doom. Though they don\'t find their father, Dean and Sam discover his journal and try to decipher his writings for clues that will help them destroy the spirit.

De cast;
Dean Winchester( Jensen Ackles)

Sam Winchester (Jared Padalecki)

Vorige topic; Supernatural (VS) #4; Are You There, God?
pi_67241147
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 13:55 schreef Friday12 het volgende:
goede ep weer ben benieuw naar de season finale

edit: kan iemand nieuw topic openen ik moet weg
Nou vooruit dan maar

Laatste episode was leuk, eindelijk van Uriel af!
pi_67241517
pi_67241900
Jnk, pas even de TT aan als je wil naar "Supernatural (VS) #5: "There is no GOD!" , toffe quote.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 20 maart 2009 @ 16:03:25 #5
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_67242297
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 15:40 schreef BroesWillems het volgende:
[ afbeelding ]
+2 true.

Toch wel een aardige serie. Niet meesterlijk maar wel aardig
pi_67242698
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 15:40 schreef BroesWillems het volgende:
[ afbeelding ]
I second that
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_67243917
Ben nu ep16 aan het kijken en die kerel die Alastair speelt heeft wel een heel erg irritant stemgeluid
pi_67243949
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 16:03 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

+2 true.

Toch wel een aardige serie. Niet meesterlijk maar wel aardig
de beste serie op dit moment IMO!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 17:39:56 #9
194233 Friday12
Originele kloon
pi_67245089
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 15:29 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Nou vooruit dan maar

Laatste episode was leuk, eindelijk van Uriel af!
thnx

kom net thuis en andere hadden jullie het topic gemist
pi_67246198
Sam join the dark side!!!!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 19:43:46 #11
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67248774
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:00 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

de beste serie op dit moment IMO!
zeker één van de beste series!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_67249033
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 16:59 schreef Empathologica het volgende:
Ben nu ep16 aan het kijken en die kerel die Alastair speelt heeft wel een heel erg irritant stemgeluid
Dat kan je wel zeggen ja. Wat een kutstem had die gast. Vorige ep irriteerde ik me er al aan maar hij bleef nu maar praten, ugh.

"Uriel is the funniest angel in the garisson.. ask anyone"
* Deans reactie *

Echt een vette ep!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:57:40 #13
194233 Friday12
Originele kloon
pi_67251398
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 19:43 schreef Abbadon het volgende:

[..]

zeker één van de beste series!
de beste nu vind ik
Lost
Supernatural
Legend of the Seeker

en dit is niet in volgorde ofzo

ik ben benieuwd hoe die lucifer er uit ziet trouwens
pi_67252396
@ Purky; Ik werd er op een gegeven moment echt panisch van, van ene kant wel goed want hij speelt een demon, maar toch had echt ondertiteling nodig om het te begrijpen
pi_67253182
Ik vond z'n stem juist goed passen, en prima te verstaan...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_67254490
Ja zal wel alleen mij liggen met m'n gehoorprobleem dat ik sowieso al sneller ondertiteling nodig heb, maar hij lispelde heel erg ofzo en argh wil er niet aan terug denken
pi_67257575
Bizar dat door Dean de eerste seal is gebroken. Niet te fucking geloven. Wat een geweldig verhaal. Wat een briljante serie.

Ik dank Dawn Ostroff op mijn blote knietjes dat er nog minimaal (met seizoen 5 meegerekend) 28 afleveringen van deze serie op de buis gaan komen.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_67260219
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 15:51 schreef Richardfun het volgende:
Jnk, pas even de TT aan als je wil naar "Supernatural (VS) #5: "There is no GOD!" , toffe quote.
Gaat niet? moet je even aan een Mod vragen ofsow
  zaterdag 21 maart 2009 @ 11:51:24 #19
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_67265168
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 23:22 schreef wolfrolf het volgende:
Bizar dat door Dean de eerste seal is gebroken. Niet te fucking geloven. Wat een geweldig verhaal. Wat een briljante serie.
Kan het daar alleen maar mee eens zijn. Er zaten zoveel geweldige twists en geweldige scenes in 4x16 dat ik nog steeds met m'n ogen zit te knipperen.

Sam is natuurlijk compleet van 't padje met zijn verslaving aan Ruby's demonenbloed (kreeg de creeps van haar zelfvoldane gezicht), maar de krachten die hij erdoor krijgt zijn fantastisch en kunnen van pas komen...zoiets komt echter altijd met een prijs.

Castiel die steeds meer twijfelt aan zijn orders en aan de beperkingen van het leven van een Engel en Anna ,die een geweldige comeback maakte, die hem wat inzicht in zijn gevoelens probeert te geven kan nog heel interessant worden.

Het idee dat er een aantal Engelen (volgens Uriel) en demonen zijn die de mensheid willen uitroeien en nu op een bepaalde samenwerken om Lucifer te laten herrijzen is natuurlijk ook briljant en voegt nog eens een extra dimensie toe aan de strijd.

En Dean, arme, arme Dean (geweldig acteerwerk van JA trouwens), dat is nogal een schuld en een last die hij moet dragen; eerst erachter komen dat je verantwoordelijk bent voor een naderende Apocalyps en dan ook nog weten dat je de enige bent die het kan stoppen, zonder te weten hoe...

quote:
Ik dank Dawn Ostroff op mijn blote knietjes dat er nog minimaal (met seizoen 5 meegerekend) 28 afleveringen van deze serie op de buis gaan komen.
Ik ook

Oh, en het viel me op dat de foto's van Jensen en Jared in de OP al wat verouderd zijn, misschien 'ns vervangen door wat nieuwere:

Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
  zaterdag 21 maart 2009 @ 11:58:50 #20
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_67265328
Dit was echt een hele toffe aflevering. Ik ben ook wel benieuwd geworden of God himself zich nog eens in het verhaal gaat mengen. Ze zullen het vast niet aandurven om hem te tonen (dat neemt ook te veel van het mysterie weg), maar voor bijv. Castiel lijkt het me wel interessant om uiteindelijk een soort van bevestiging te krijgen.
Ik ben ook erg benieuwd hoe de gevallen engel Lucifer er tegenwoordig uitziet.

Er werd nu ook gerefereerd naar het niet kunnen doden van engelen door demonen. Volgens mij zijn er in het verleden wel situaties geweest waar werd verwezen naar de onderlinge strijd en slachtoffers. Maar wellicht is het zo dat elkaar alleen op aarde niet kunnen doden.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_67269436
Was weer een super ep.Eindelijk zijn ze weer verder gegaan met het hoofdverhaal.Vond de marteling wel heftig Had iets weg van Saw of Hostel.
pi_67273950
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:21 schreef Empathologica het volgende:
@ Purky; Ik werd er op een gegeven moment echt panisch van, van ene kant wel goed want hij speelt een demon, maar toch had echt ondertiteling nodig om het te begrijpen
Opzich speelde die wel goed maar die monotone stem en dat slome gepraat.. werd er ook lichtelijk panisch van haha. But he's gone now

Nou snap ik alleen nog niet helemaal waarom Sam Ruby's bloed ging drinken?
pi_67274053
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 18:48 schreef Purky het volgende:

[..]

Opzich speelde die wel goed maar die monotone stem en dat slome gepraat.. werd er ook lichtelijk panisch van haha. But he's gone now

Misschien een soort power boost.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 19:43:15 #24
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_67275391
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 18:48 schreef Purky het volgende:
Meer demonenbloed = meer demonenkracht - blijkbaar versterkt Ruby's bloed (of het bloed van demonen in het algemeen) de werking van YED's bloed.
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_67276235
Weer goede aflevering
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')