In dat geval wil je gewoon niet leren. Ik spreek nu voor mezelf maar ik lees alles in zijn geheel van boeken tot publicaties. BIj een boek lees je toch ook niet enkel de samenvatting ofzo?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:21 schreef sjoep het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar zeggen dat geen mens dat dus doet (9 a4tjes tekst lezen vanaf een beeldscherm), en het dan helemaal niet gelezen wordt.
Kies zelf wat je met die info doet
Hartstikke offtopic, maar echt, verdiep je even in beeldschermlezen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
In dat geval wil je gewoon niet leren. Ik spreek nu voor mezelf maar ik lees alles in zijn geheel van boeken tot publicaties. BIj een boek lees je toch ook niet enkel de samenvatting ofzo?
ik lees 300 blz PDF's op mn beeldscherm en readers. Ikzelf heb er dus zoals ik zeg geen moeite mee.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:35 schreef sjoep het volgende:
[..]
Hartstikke offtopic, maar echt, verdiep je even in beeldschermlezen.
Heeft geen zak met "willen leren" te maken. Denk vanuit je ontvanger, en niet vanuit je eigen zenddrang.
Communicatieregel 1 ofzo.
Google een keer op "lange teksten lezen op een beeldscherm".
Of geef een samenvatting, en mening over de proza en voldoe met een link naar de uitgebreidere teksten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik lees 300 blz PDF's op mn beeldscherm en readers. Ikzelf heb er dus zoals ik zeg geen moeite mee.
Ik zal proberen het wat bondiger neer te zetten
Zo groot vond ik mijn post overigens ook niet, 5 a4tjesen een stuk overslaan erin zou kunnen betekenen dat het punt onduidelijk word. Ik zal zelf proberen samen te vatten
9 zegt Word, Calibri 11ptquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:43 schreef Michielos het volgende:
Zo groot vond ik mijn post overigens ook niet, 5 a4tjes![]()
ik deed exc het telepathie gedeelte, excusez moi. ja het punt is duidelijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:24 schreef sjoep het volgende:
[..]
9 zegt Word, Calibri 11pt
Maar goed, het punt is nu wel duidelijk
Lees jij anders de vorige twee pagina's nog een keer.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:30 schreef Flammie het volgende:
Dan lees je toch gewoon die link OMG
Als iemand anders het post (summers etc) word dit wel zonder blikken en blozen gedaan
LEES NOU EENS IETS 1 KEER PLZ
Kom op man, er worden ook geregeld urenlange docu's geplaatst die de "waarheid" bevatten of onze ogen moeten openen en die worden wel geacht bekeken te worden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:51 schreef sjoep het volgende:
[..]
Lees jij anders de vorige twee pagina's nog een keer.
Wie wat leest wordt volgens mij niet geregistreerd, tenzij die schroef hier in de muur écht een cameraatje bevat. Dus, je weet helemaal niks, nada, van wie er welke posts wel of niet leest.
Ja, geacht jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:02 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Kom op man, er worden ook geregeld urenlange docu's geplaatst die de "waarheid" bevatten of onze ogen moeten openen en die worden wel geacht bekeken te worden.
En je mening daar over? Of is dat dezelfde als die van Michielos?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:35 schreef Flammie het volgende:
http://www.etiennevermeer(...)gen-het-paranormale/
nogmaals dan
too long, did not readquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:11 schreef sjoep het volgende:
[..]
Ja, geacht ja
Het leesgedrag van mensen op internet is nou eens iets dat wel uitgebreid onderzocht, getest, en bewezen is.
Het zal mij de rozen boeien of Michielos 9 A4tjes copy-paste van één of andere website, maar verwacht niet dat ik het ga lezen omdat hij daarmee zijn punt wil duidelijk maken. Zéker als hij dan nog niet eens de moeite neemt om te zeggen wát er nou precies zo belangrijk is aan dat stuk, of wat zijn mening daarover is. Al die video's ga ik ook niet zitten kijken. Ik heb het net een minuut met die lispelende Randi uitgehouden, het spijt me geweldig, maar ik word helemaal onpasselijk van die figuur.
Ik verwacht eigenlijk van niemand dat hij/zij die 3 uur durende docu over de mayakalender gezien heeft, maar ik zal het iedereen aanraden. Ik heb die hele video niet nodig om mijn punt te maken.
Er zijn nou eenmaal mensen die heel veel woorden en heel veel boeken en heel veel video's nodig hebben, om hun mening duidelijk te maken. En de rest wordt dan geacht dat er allemaal maar uit te destilleren?
Dat kun je dan wel willen, maar ik geef je gewoon op een briefje dat (bijna) niemand dat doet.
En dat is dus bewezen, in 1999 al overigens.
Dat zeg ik alleen maar.
En daar waren we eigenlijk allang uit, en toen kwam Flammie nog eens een vat mosterd brengen.
Jij bent dan ook niet zo lang van stof meestal.quote:
ye mn post. Nee flauwekulquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:11 schreef sjoep het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet zo lang van stof meestal.
Dus je was geen doelgroep
Heeft er nog iemand wat te zeggen over het onderwerp?
ik denk dat hij eerst jouw mening wilt horen over het stukje ofzo?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:47 schreef sjoep het volgende:
[..]
En je mening daar over? Of is dat dezelfde als die van Michielos?
Ja sorry, maar ik kan hier niks mee.
/opvoeden
Opvoeden in de zin van "jou er op wijzen dat 99% van de internetters zulke lange teksten niet leest".quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:15 schreef Michielos het volgende:
overigens schreef je opvoeden in de laatste post. Waar was dit op bedoeld?
ik vroeg me alleen af waarom dat "opvoeden" heet..quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:24 schreef sjoep het volgende:
[..]
Opvoeden in de zin van "jou er op wijzen dat 99% van de internetters zulke lange teksten niet leest".
We hadden er wel genoeg over gepraat toch?
Over dat toevallig op foto's staan.
Ik heb nog nooit een foto gezien, waar een geest op zou (!) staan, die stond te poseren.![]()
Volgens mij zijn op verreweg de meeste van die foto's die geesten per ongeluk aanwezig. Inderaad, iemand heeft een foto gemaakt en "huh, wtf is dat?".
Ik heb wel eens een (voor mij echt betrouwbaar) filmpje gezien van een geest in actie, maar daarop zie je alleen de actie, en niet de geest. Ik begin me af te vragen of een bepaald type geest "op de foto plakt" en een ander type niet.
professor dokter etienne vermeersch. is in de positie om een theorie te bedenken wat vanuit hem gezien ( zonder ervaring ) het meest waarschijnlijk is met de kennis die hij heeft uit verschillende invalshoeken vergeleken met elkaar MOCHT het bestaan .quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik zou het echter prettig vinden als de gelovers hier even willen uitdunnen waar precies ze het niet eens zijn met professor dokter etienne vermeersch.
Ik lees die lange posts van Summers toch ook? boeiend
Yeh daarom poste ik het alleen het linkje, dan kunnen de mensen die wel iets wijzer willen worden dat natuurlijk op hun dode gemak doen en hoeven de mensen die niks willen bijleren maar gewoon door te scrollen. Het was maar een gunst hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:24 schreef sjoep het volgende:
[..]
Opvoeden in de zin van "jou er op wijzen dat 99% van de internetters zulke lange teksten niet leest".
We hadden er wel genoeg over gepraat toch?
Jammer, want ze geeft precies wat Michielos vraagt, haar visie op het stuk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 07:08 schreef Flammie het volgende:
Te lang.. lees ik niet.. misschien eens een samenvatting ofzo?
/opvoeden
Iets dat jij en vele andere al veel langer doen overigensquote:Op donderdag 26 maart 2009 07:25 schreef sjoep het volgende:
zet je je zelf eigenlijk zo voor lul hè, dat het bijina zielig is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |