abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:50:59 #276
230727 sjoep
a new day!
pi_67669706
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:25 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ik dacht "laat ik het maar in een topic van mezelf erbij gooien, als ik het in een ander topic doe gaan bepaalde personen weer huilen".
Ik denk gewoon mee hoe ik de sfeer prettig kan houden in TRU zeg maar
Ufo's hebben ook helemaal niks met spiritueel ontwaken te maken.
Maar ook niks met geesten.
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:54:49 #277
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_67669819
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:50 schreef sjoep het volgende:

[..]
s hebben ook helemaal niks met spiritueel ontwaken te maken.
Maar ook niks met geesten.
Ik zie inderdaad hoe dat relevant is, dat zijn de enige 2 topics die er zijn in TRU.
zzz
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:26:43 #278
230727 sjoep
a new day!
pi_67670859
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:54 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ik zie inderdaad hoe dat relevant is, dat zijn de enige 2 topics die er zijn in TRU.
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  zaterdag 4 april 2009 @ 16:58:15 #279
230727 sjoep
a new day!
pi_67706691
http://www.spitsnieuws.nl(...)sten_in_kasteel.html
Een artikeltje over die foto uit topic 1.
pi_67720670
Tja, over die geestfoto's in dat Schotse kasteel...
Kan iemand mij vertellen waarom er een hek in die opening in de kasteelmuur zit?

Is dat niet om te voorkomen dat mensen er door vallen?
pi_67765810
Dat er niet met de foto geknoeid is hoeft niet te betekenen dat het ook echt een geest is. Het kan ook een pop zijn bijvoorbeeld wat daar is neergezet als decoratie. De foto is gewoon te onduidelijk om vast te stellen wat het is. Net als zoveel foto's waar zogenaamd een geest op staat...
pi_67818408
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 10:17 schreef Paules het volgende:
In de wetenschap zijn ze vaak bang,nouwja bang niet echt maar onzeker als het gaat om geesten of/en een hogere macht,Wij mensen hebben graag de touwtjes in handen.Ik denk dat de wetenschap nooit zal accepteren dat er een hogere macht is.Geesten zijn moeilijk te bewijzen,daar ben ik wel meej eens,maar om dan te zeggen dat het allemaal een speling is van de hersenen vind ik ook te snel om dat te zeggen.Zolang de mensheid bestaat wordt er al gesproken over geesten.Het is dan niet zomaar een onderwerp die weg gegooit kan worden of die opzij kan worden gelegd.
De wetenschap houdt zich naar mijn idee inderdaad niet serieus bezig met zaken als geesten, paranormaliteit ed. Dat ligt deels aan het feit dat er veel in gerotzooit wordt (kijk naar v.d. Broeke) en deels omdat mensen bang zijn dat hun reputatie wordt geschonden.

Aan de andere kant zou je zeggen dat het met alle mediatechnieken van tegenwoordig toch geen probleem moet zijn om bepaalde claims goed op beeld te zetten. Er zijn kennelijk zat plekken waar het spookt, dan zou het niet een grote moeite moeten zijn om het vol met camera's ed te hangen.

Was er een paar jaar geleden ook niet een vrij opmerkelijk filmpje in de Tower of England geschoten van een geest die een deur zou openen oid? Kan het filmpje zo snel niet vinden
pi_68579911
Waarom altijd geesten? Waarom nooit aliens.
pi_68606871
Recent heb ik samen met een vrouw contact met haar overleden echtgenoot proberen te leggen.

Op een gegeven moment heb ik een derde persoon verteld waar ik meende dat de echtgenoot zich bevond, vervolgens heb ik aan de vrouw zelf gevraagd of ze de plaats aan wil wijzen waar zíj de aanwezigheid waarnam.
De plaats die zij aanwees kwam overeen met dat wat ik tegen de derde persoon verteld had.

Via deze weg heb ik de dame duidelijk proberen te maken dat ze wat meer op zichzelf moet vertrouwen omtrent de dingen die zij denkt te ervaren.
Ze moet op zichzelf vertrouwen, niet op een ander(mij bv).
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')