Inderdaad interessant, maar ik zou er ook nog een stand bij vermelden, voor het overzicht beter denk ikquote:Op donderdag 23 april 2009 10:35 schreef Sj0rSz het volgende:
Misschien nog wel een interessant artikel;
[Special] Degradatiekandidaten 2008/2009
Ik zal eens snel kijken of ik die nog in kan voegen.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Inderdaad interessant, maar ik zou er ook nog een stand bij vermelden, voor het overzicht beter denk ik
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:47 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik zal eens snel kijken of ik die nog in kan voegen.
-edit- Gefixed
quote:Toch moet Sparta Rotterdam zich nog eens achter de oren krabben, want in de laatste drie wedstrijden werd geen enkel punt gepakt
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:46 schreef Maja het volgende:
Laat Sparta De Graafschap maar lekker winnen vanavond![]()
Net 1 puntje ben ik al blij morgen in Kerkrade... ADO heeft niet zo'n lekker programma de laatse 3 wedstrijden. Ben benieuwd of Atteveld iets teweeg kan brengen aldaar...
We kunnen zomaar alles verliezen, Vitesse is ook in vorm de laatste tijd, ookal was dat bij AZ meer geluk, die doelpunten dan..quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:46 schreef Maja het volgende:
Laat Sparta maar lekker winnen vanavond![]()
Net 1 puntje ben ik al blij morgen in Kerkrade... ADO heeft niet zo'n lekker programma de laatse 3 wedstrijden. Ben benieuwd of Atteveld iets teweeg kan brengen aldaar...
wel via de nacompetitiequote:Op donderdag 23 april 2009 19:57 schreef Zero2Nine het volgende:
Dit seizoen kan het record gebroken worden van het aantal punten bij degradatie, dat staat op 27 (Excelsior vorig seizoen). Sinds de invoering van het driepuntensysteem is er dus nog nooit een ploeg gedegradeerd met meer dan 27 punten (daarvoor waarschijnlijk ook niet maar dat kun je niet meer vergelijken). Dat geeft maar aan hoe spannend het dit jaar is.
Inderdaad!quote:Op zondag 26 april 2009 13:59 schreef Damzkieee het volgende:
Gunstig weekend tot nu toe, ondanks dat de 4 clubs onder ons 1 punt halen.
Beter dan 2 teams met 3. Misschien hebben we zelfs hier wel voldoende aan, aangezien ons doelsaldo nog steeds het beste is.
Hier zou ik voor tekenen, omdat we het dan nog in eigen hand hebben. Ik ben echter bang dat Volendam punten gaat pakken tegen Groningen.quote:Op zondag 26 april 2009 14:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Inderdaad!
het programma voor volgende week is:
FC Volendam - FC Groningen
NAC Breda - De Graafschap
Sparta Rotterdam - Ajax
Roda JC - Willem II
Vitesse - Heracles Almelo
sc Heerenveen - ADO Den Haag
Ik denk dat dit de winnaars zijn, dan zal de stand er zo uitzien met nog 1 duel te spelen:
13 Heracles 31
14 Sparta 31
15 Roda JC 30
16 ADO 28
17 Volendam 28
18 Graafschap 26
Dat betekend Heracles veilig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |