Erg vriendelijke lui jaquote:Op zondag 3 mei 2009 12:36 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Wat dat betreft ben ik het ook volledig met Johan Derksen eens.
Ik zie de Graafschap veel liever in de Eredivisie dan Volendam.
Alleen de toeschouwersaantallen al. Daarbij zijn achterhoekers gewoon vriendelijker.
Ik vind De Graafschap helemaal niet uitstralingsloos. De Vijverberg is keer op keer uitverkocht. Dat krijgt Volendam zelden voor elkaar. Ik heb niks tegen de club Volendam, ik zie De Graafschap alleen veel liever in de Eredivisie blijven.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:47 schreef Zapper het volgende:
[..]
Erg vriendelijke lui ja
Die supporters zijn me juist het meest tegengevallen dit seizoen, laat dat uitstralingsloze clubje maar fijn degraderen.
Gaat leuk worden volgende week. Als Roda maar degradeert en hopelijk wordt de graafschap nog 15equote:Op zondag 3 mei 2009 16:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Volendam naait zichzelf flink met die 0-1, nu zijn ze alsnog afhankelijk van Roda (en andersom ook). Anders had Roda echt moeten winnen in de Kuip, nu komen ze misschien met een gelijkspel nog goed weg daar.
En De Graafschap zal het volgende week ook niet op een gelijkspel laten aankomen, omdat ze bij winst de nacompetitie in z'n geheel kunnen ontlopen. ADO thuis tegen Vitesse, wordt ook niet makkelijk. Spanning alom!
Ook dat begint te wennen.. We worden het hele seizoen al genaaid waar we bij staan! Dat lelijke bestuur met hun achterlijke fusie, de knvb met al die beslissingen dit seizoen waar ik zo mijn twijfels bij had (zie vandaag, hoe duidelijk wil je het hebben!), en om niet te vergeten die 11 lamzakken op het veld die het elke week weer voor elkaar krijgen inspiratieloos braggelvoetbal te spelen!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tering, Roda wordt me een potje genaaid.Dat is zo overduidelijk buitenspel.
Klopt, daardoor werd Volendam 17de en waren we heel blij. Vervolgens verloren we de play-off wedstrijd daarna met 4-0 van Heracles.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als fan van de underdog vrees ik nog steeds voor Volendam. Volgende week zal wel een heksenketel worden op de Vijverberg en ik zie Roda nog wel een puntje pakken ook in Rotterdam. Al kan ik me van een aantal jaar terug ook nog FC Zwolle herinneren die op de slotdag naar de Kuip moesten. Die werden geloof ik met 7-1 van de mat geveegd toen en degradeerden daardoor.
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:26 schreef thewishmaster het volgende:
Maar goed, waarschijnlijk zijn ze nog steeds aan heet feestvieren daar omdat de fusie niet is doorgegaan.
Nog gefeliciteerdquote:Op zondag 3 mei 2009 18:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
De Graafschap en Volendam zitten volgende in een luxe positie
Dank je al was het maar krap aanquote:Op zondag 3 mei 2009 18:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd
Gelukkig was het niet zo ver weg hehe
Ik denk dat deze jongen stevig baalt na vandaagquote:Op maandag 27 april 2009 09:43 schreef JeffreyADO het volgende:
[..]
Ik ook, ik kan alleen maar hopen (tegen beter weten in).
Dan wordt Vitesse-thuis dé wedstrijd waar het moet gebeuren, en ze kunnen al zo slecht met druk omgaan
Als we die verliezen kunnen we zomaar 18e staan..
Mijn nieuwe hoop ik gevestigt op geen 18e worden, eerst dat maar dan zien we evt wel verder
We zullen na al die rotwedstrijden toch wel een keertje het mee hebben?
juist niet lijkt me, want achttiende kunnen ze niet meer worden, tenzij deze week besloten wordt dat bij een gelijkspel beide clubs drie punten krijgen of ADO tegen Vitesse met dubbele cijfers onderuit gaat.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik denk dat deze jongen stevig baalt na vandaag
Inderdaad, heel zuur voor Roda dit.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:57 schreef Prosac het volgende:
Ook niet zo'n klein beetje buitenspel die Vorthoren.
Met 0-0 stonden we ook laatste.quote:
Gemengde gevoelens, ben minder rouwig dan eerst, aangezien we het tot de laatste speelronde in eigen hand hebbenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik denk dat deze jongen stevig baalt na vandaag
Ach, ik gun ze dat nou ook weer niet..quote:Op maandag 4 mei 2009 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Geweldig dat Roda er uit gaat direct, wie had dat gedacht
Dat is natuurlijk ook een kwaliteit. Ik zie het ook bij ons, we winnen meestal alleen als we 90 minuten lang domineren en dan nog is het afwachten of de vele kansen benut worden.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:40 schreef DarkShine het volgende:
echter als je ziet hoeveel kansen we vandaag ook weer kregen...
| 1 2 3 4 5 | 15. ADO Den Haag 33 7 8 18 29 38-57 16. Graafschap 33 7 8 18 29 22-56 17. FC Volendam 33 7 7 19 28 36-65 18. Roda JC 33 6 9 18 27 35-56 |
Dan kan ik je geruststellen, maar je daar maar niet druk over.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:57 schreef Maja het volgende:
Ik ben zomaar bang dat Roda in De Kuip gaat winnen.
Dat is denk ik precies wat er gaat gebeuren.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:26 schreef Heerlijkheid het volgende:
[ code verwijderd ]
Als Volendam en de Graafschap een gelijkspelletje 'afspreken', moet Roda van Feyenoord winnen om directe degradatie te ontlopen. Ik denk dus niet dat het zo'n boeiende wedstrijd wordt in Doetinchem. Ik zou ook liever op safe de play-offs in gaan, dan het risico lopen in een open wedstrijd tegen een counter aan te lopen in de 90ste minuut.
Met een beetje mazzel kan je je ook helemaal veilig spelen, dus ik kan me voorstellen dat ze op twee gedachten gaan hinken.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:26 schreef Heerlijkheid het volgende:
[ code verwijderd ]
Als Volendam en de Graafschap een gelijkspelletje 'afspreken', moet Roda van Feyenoord winnen om directe degradatie te ontlopen. Ik denk dus niet dat het zo'n boeiende wedstrijd wordt in Doetinchem. Ik zou ook liever op safe de play-offs in gaan, dan het risico lopen in een open wedstrijd tegen een counter aan te lopen in de 90ste minuut.
Als je dan toch al verwacht dat Roda verliest, kun je net zo goed vol voor de winst gaan, dan kan je ook nog 15e worden....quote:Op maandag 4 mei 2009 09:26 schreef Heerlijkheid het volgende:Als Volendam en de Graafschap een gelijkspelletje 'afspreken', moet Roda van Feyenoord winnen om directe degradatie te ontlopen. Ik denk dus niet dat het zo'n boeiende wedstrijd wordt in Doetinchem. Ik zou ook liever op safe de play-offs in gaan, dan het risico lopen in een open wedstrijd tegen een counter aan te lopen in de 90ste minuut.
Ik verwacht ook zeker geen afgesproken 0-0. En ook Volendam kan de dans nog ontspringen.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:41 schreef Damzkieee het volgende:Ik weet ook wel zeker dat Graafschap en Volendam niet een 0-0 gaan afsprkeen. Straks wint Roda per ongeluk in de laatste minuut. Vlieg je er mooi uit als Volendam zijnde. Plus natuurlijk dat Graafschap de dans nog kan ontspringen.
Precies, wat is nou de kans dat Roda wint in de Kuip? En mocht De Graafschap winnen dan hebben we een hele goede kans dat we er rechtstreeks inblijven, aangezien Vitesse en Utrecht beide moeten winnen tegen Den Haag en Heracles.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:41 schreef Damzkieee het volgende:
Roda gaat niet failliet als ze degraderen, die komen nooit in de JL uit.
Ik weet ook wel zeker dat Graafschap en Volendam niet een 0-0 gaan afsprkeen. Straks wint Roda per ongeluk in de laatste minuut. Vlieg je er mooi uit als Volendam zijnde. Plus natuurlijk dat Graafschap de dans nog kan ontspringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |