Tja, het kan natuurlijk altijd, maar ik zou er niet voor tekenen. Niet dat ik het jullie niet gun hoor. Heracles is een mooie ploeg.quote:
quote:Op maandag 13 april 2009 17:08 schreef TheZapster het volgende:
Roda gaat eruit, Volendam gaat gewoon de nacompetitie nog ontlopen, De Graafschap en ADO gaan nacompetitie spelen.
Dinsdag eropquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:07 schreef Damzkieee het volgende:
Ik weet het niet, vind NAC zo'n rare ploeg
Moeten ze die woensdag erop tegen Twente?
Vorig jaar is VVV er toch via de nacompetitie uitgevlogen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:19 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Elke ploeg gaat grote moeite krijgen in de nacompetitie. Het uitgangspunt in de eerste divisie is heel anders, zij kunnen alles op alles zetten om te promoveren en hebben geen of weinig druk in de wedstrijden tegen een eredivisieploeg.
Dat is dan toch een goed voorbeeld?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:19 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Vorig jaar is VVV er toch via de nacompetitie uitgevlogen?
Natuurlijk is dat dan een goed voorbeeld, maar ik wist niet meer zeker of ze door de 18e plaats of door de nacompetitie waren gedegradeerd, daarom vroeg ik het na.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:25 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Dat is dan toch een goed voorbeeld?
Ja dus, uitgeschakeld door Den Haag. Notabene de nummer 6 (of zoiets) van de Jupiler League.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:26 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat dan een goed voorbeeld, maar ik wist niet meer zeker of ze door de 18e plaats of door de nacompetitie waren gedegradeerd, daarom vroeg ik het na.
Ja en een jaar eerder RKC (door VVV). Terwijl ik me van 3 jaar terug nog herinner dat NAC drie wedstrijden en een verlenging nodig had om TOP Oss uit te schakelen. Elke Eredivisieploeg schijt in de broek voor die play-offs, geloof mij nou maar.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:19 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Vorig jaar is VVV er toch via de nacompetitie uitgevlogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |