Doe dan maar Roda JCquote:Op zondag 19 april 2009 14:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nope, eruit met De Graafschap of Roda.
iddquote:Op zondag 19 april 2009 16:08 schreef Ixnay het volgende:
WTF ik zie nu dat Willem II bij een 0-3 achterstand in 6 minuten tijd terug is gekomen tot 3-3.
Joah.quote:Op zondag 19 april 2009 16:18 schreef Ixnay het volgende:
Had ADO Den Haag vorige week tegen Sparta niet ook al 3 punten weggegeven in de blessuretijd?
Dat is waar. Ik ben pas gerust als we 20 minuten voor tijd met 6-0 voorstaan....quote:Op maandag 20 april 2009 08:44 schreef Manu82 het volgende:
Feyenoord heeft het altijd lastig bij ADO...
Want?quote:Op maandag 20 april 2009 08:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik denk dat we na vrijdag een boel meer kunnen concluderen over Willem 2 en Heracles.
Ze moeten 2 keer ruim winnen en 1 keer gelijkspelen in 3 wedstrijden. Dat gaat dus sowieso niet lukken, waardoor Heracles sowieso niet rechtstreeks degradeert.quote:Op maandag 20 april 2009 09:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Omdat dan De Graafschap en Sparta tegen elkaar spelen. Mocht Sparta winnen, dan is rechtstreekse degradatie voor Heracles uitgesloten. Want ik zie dan De graafschap niet 2x ruim winnen. (hun doelsaldo is -35, voor ons -15)
En ik zie nu dat Roda JC tegen Volendam speelt op Zaterdag. En ik denk dat Roda die gaat winnen, dan komen die op 29. Het blijft nog erg spannend![]()
En het kan zo maar zijn dat ADO zomaar nog enkele punten kan pakken, de wedstrijden die volgen.
T blijft spannend!![]()
Amen to that.quote:Op maandag 20 april 2009 10:09 schreef Chadi het volgende:
Ik hoop dat er een kunstgras ploeg uit vliegt.
Volgens mij de enige uit-overwinning dit seizoenquote:Op maandag 20 april 2009 10:17 schreef ruud.nl het volgende:
Roda moet eruit, puur omdat ze altijd in Eindhoven winnen.
Troost je, wij wonnen alleen in Tilburgquote:Op maandag 20 april 2009 10:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Volgens mij de enige uit-overwinning dit seizoen
quote:Op maandag 20 april 2009 14:28 schreef JeffreyADO het volgende:
Zitten jullie ook constant te rekenen, voor evt. worst-scenario uitslagen hoeveel punten je clubje zelf dan nog moet halen
Nee.quote:Op maandag 20 april 2009 14:28 schreef JeffreyADO het volgende:
Zitten jullie ook constant te rekenen, voor evt. worst-scenario uitslagen hoeveel punten je clubje zelf dan nog moet halen
Nee, het is totaal nog niet duidelijk aan hoeveel punten we genoeg hebben, dus we moeten er gewoon zoveel mogelijk halenquote:Op maandag 20 april 2009 14:28 schreef JeffreyADO het volgende:
Ja, zie iets boven.quote:Op maandag 20 april 2009 14:28 schreef JeffreyADO het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |