Puntje.quote:Op zondag 12 april 2009 08:26 schreef Damzkieee het volgende:
En wij staan er ook nog tussenEn we gaan geen punten pakken tegen Feyenoord
Wat hebben wij dan toch een mooi leven in de Jupiler Leaguequote:Op zondag 12 april 2009 20:09 schreef JeffreyADO het volgende:
Pff. degradatie is een ***(!@#$%^)gevoel.
Wie er ook uitgaat, ik gun het geen enkele supporter..
Eens, en Den Haag en Volendam in de nacompetitie.quote:Op maandag 13 april 2009 14:12 schreef Palmboom313 het volgende:
Roda gun ik de degradatie wel. Dat wouden die supporters ook graag dus, geef ze hun zin maar.
Hmmquote:Op zondag 12 april 2009 21:46 schreef Damzkieee het volgende:
Roda heeft nog het meest klote programma volgens mij
Op zich leuk dat t zo spannend is
Heracles speelt 3x thuis. In deze fase van de competitie zegt een programma ook niet altijd alles, vaak zie je opeens de gekste uitslagen. Kijk maar naar 2 jaar geleden.quote:Op maandag 13 april 2009 16:22 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Hmm
NEC - Roda
Roda - Volendam
Roda - Willem II
Feijenoord - roda
Valt wel mee volgens mij. Als ik dat vergelijk met Heracles.....
Waar kan ik tekenenquote:Op maandag 13 april 2009 16:12 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Eens, en Den Haag en Volendam in de nacompetitie.
17 apr '09, 20:45 Heracles Almelo -NAC Bredaquote:Op maandag 13 april 2009 16:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heracles speelt 3x thuis. In deze fase van de competitie zegt een programma ook niet altijd alles, vaak zie je opeens de gekste uitslagen. Kijk maar naar 2 jaar geleden.
Bovendien laat Heracles het dit seizoen juist liggen tegen concurrenten, meeste punten behaalden we volgens mij tegen subtoppers.
Waarom geen punt(en) tegen NAC?quote:Op maandag 13 april 2009 16:31 schreef Zemi77 het volgende:
Tegen NAC en PSV zul je normaal gesproken geen punten pakken. Vitesse uit is voor jullie altijd moeilijk. Dan moet het thuis tegehn Utrecht gebeuren. En dan maar hopen dat Utrecht dan nergens meer voor speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |