Jullie degraderen niet. Fusie lijkt me meer kans hebbenquote:Op zondag 22 maart 2009 10:21 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen weer met tegenzin naar het stadion. Het is niet het degradatiespook wat me de tegenzin bezorgt, het is het fusiespook waardoor ik het nog amper kon opbrengen om naar het PLS te gaan?
Degradatie? Beter dan fuseren iig!
Dan zijn het mijn laatste wedstrijden iig.!quote:Op zondag 22 maart 2009 10:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jullie degraderen niet. Fusie lijkt me meer kans hebben
quote:
Zo'n vetpot is dat niet thuis tegen een middenmoter in deze fase van de competitie.quote:
Ja maar toch... Gelijkspelen tegen Utrecht is netjes. Heb de wedstrijd zelf niet gezien hoor, dus heb ook geen idee of Volendam kansen heeft gehad.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:47 schreef groenen het volgende:
[..]
[..]
Zo'n vetpot is dat niet thuis tegen een middenmoter in deze fase van de competitie.Ik voel in ieder geval geen jubelstemming.
![]()
De krachten lijken ook een beetje weg te vloeien bij Volendam, het interlandweekje komt wel goed uit denk ik.
Nou, nou, word je niet een beetje overmoedig? Bij jullie blijven de punten toch gestaag binnenkomen hoor. Nadeel is dat Graafschap, Sparta en Roda gewonnen hebben, maar Heracles komt met de week dichter in zicht,quote:Op zondag 22 maart 2009 16:47 schreef groenen het volgende:
[..]
[..]
Zo'n vetpot is dat niet thuis tegen een middenmoter in deze fase van de competitie.Ik voel in ieder geval geen jubelstemming.
![]()
De krachten lijken ook een beetje weg te vloeien bij Volendam, het interlandweekje komt wel goed uit denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |