quote:TUURLIJK WEL!
Op zaterdag 06 april 2002 15:27 schreef gelly het volgende:
Je wilt die rommel toch niet echt kopen he ?
dat mensen dat goed vinden...sorry maar dat snap ik niet
Ok ieder zn eigen smaak maar skihut
quote:Hier sluit ik mij volledig bij aan. Er is niets zo laag als skihutgestamp! Trash it!
Op zaterdag 06 april 2002 15:51 schreef Ska-te het volgende:
Skihut is de meest domme muziek die ik ook heb gehoorddat mensen dat goed vinden...sorry maar dat snap ik niet
![]()
WDV
quote:En wat is er mis met lekker hossen en feesten? Als ik wil hossen wil ik geen muziek waar je over moet nadenken of stil moet zitten om ervan te genieten... Doe mij maar lekker hossen! Skihut 4-Ever!!!
Op zaterdag 06 april 2002 15:51 schreef Ska-te het volgende:
Skihut is de meest domme muziek die ik ook heb gehoorddat mensen dat goed vinden...sorry maar dat snap ik niet
![]()
quote:Juist ja! Precies wat ik ook wilde zeggen.
Op zaterdag 06 april 2002 15:57 schreef the_bbk het volgende:[..]
En wat is er mis met lekker hossen en feesten? Als ik wil hossen wil ik geen muziek waar je over moet nadenken of stil moet zitten om ervan te genieten... Doe mij maar lekker hossen! Skihut 4-Ever!!!
skihut cultuur = 365 dagen per jaar carnaval.. stelletje lijers
quote:
Op zondag 07 april 2002 03:20 schreef zodiaque het volgende:
Skihut CD's hebben alleen nut als rondvliegende dingen met scherpe randen die je in een drukke Skihut kan rondgooien om elke leeghoofdige skihutslet eens een flinke menstruatieperiode te bezorgen aan het hoofd.
quote:Nou ja, ze doen het anders ook uitstekend als onderzetter voor de drankjes en als targets bij het kleiduiven-schieten.
Skihut CD's hebben alleen nut als rondvliegende dingen met scherpe randen die je in een drukke Skihut kan rondgooien om elke leeghoofdige skihutslet eens een flinke menstruatieperiode te bezorgen aan het hoofd.
quote:
Op donderdag 11 april 2002 09:58 schreef Da hopman het volgende:
Kijk hier http://www.engeburen.nl/skieenburen.mp3 voor het antwoord op al die bagger.
quote:Zeer lage post... jeetje zeg had toch wel een iets betere reactie van een mod verwacht
Komt track 24 voorbij (ja, ik hield het al 24 tracks vol); tjonge-jonge, kan het nog banaler.....
Ik weet meteen weer, waarom ik nooit naar die skihut-gelegenheden ga..........
quote:Vond je de vorige edities WEL goed dan??
Op zondag 21 juli 2002 14:21 schreef chester het volgende:
de cd skihut 8 is al uit maar het is deze keer wel een schit cd hij valt erg tegen ik heb hem al weer afgegeven
quote:
Op zondag 21 juli 2002 15:01 schreef chester het volgende:
jij bent duidelijk geen feest en of gezellighieds type en zeker ook al geen liefhebber van het nederlandse talig
'Geen feest en of gezelligheidstype' Jij komt zeker niet vaak in het UH&V forum? Praat geen onzin man, ik leef op feesten en gezelligheid, alleen wel op niveau met een bijpassend muziekje, dus niet met die proleten-skihut muziek.
quote:Uhm wat sis een feest op nivo dan?
Op zondag 21 juli 2002 15:21 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:[..]
![]()
![]()
'Geen feest en of gezelligheidstype' Jij komt zeker niet vaak in het UH&V forum? Praat geen onzin man, ik leef op feesten en gezelligheid, alleen wel op niveau met een bijpassend muziekje, dus niet met die proleten-skihut muziek.
skihut muziek is top zeker als je dronken ben. Oke geef toe. Niet elke dag. Ga ook liever naar een Techno feest of hardhouse feest. Maar skihut is 1 keer in de zoveel tijd ook mega cool.
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 08:15 schreef maple-leaf het volgende:
skihut zijn goeie cd's om mee te lallen als je in een melige bui bent
quote:Aan Maple
Op zondag 21 juli 2002 14:21 schreef chester het volgende:
de cd skihut 8 is al uit maar het is deze keer wel een schit cd hij valt erg tegen ik heb hem al weer afgegeven
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 28-08-2002 15:35]
quote:Die is er intussen alweer een maand ofzo
Op woensdag 28 augustus 2002 15:35 schreef Partygurl het volgende:
Niemand vraagt wat jullie van de muziek vinden..aleen waneer de cd uitkomt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |