http://images.google.nl/images?hl=nl&um=1&ei=s17DSduAGoLM-Aa81vH7Bg&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=Amigurumi+snail&spell=1quote:
Waar heb je op gezocht?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:15 schreef genakt het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&um=1&ei=s17DSduAGoLM-Aa81vH7Bg&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=Amigurumi+snail&spell=1
is hij goed
WOW! wacht even. Even een break.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:15 schreef genakt het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&um=1&ei=s17DSduAGoLM-Aa81vH7Bg&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=Amigurumi+snail&spell=1
is hij goed?
hij zocht op amigurumi snailquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:17 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
WOW! wacht even. Even een break.
Mogen zoekopdrachten met meerdere woorden?
(en wat is amigurumi)
hahaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:18 schreef genakt het volgende:
heb gezocht op Amigurumi snail
Amigurumi is japanse brei kunsten ofzonet geleerd
Nooit van gehoord!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:17 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
WOW! wacht even. Even een break.
Mogen zoekopdrachten met meerdere woorden?
(en wat is amigurumi)
ja inderdaadquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:19 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
hahamaarem, moeten we de OP ook even veranderen? Denk dat zoeken met meer dan 1 woord beetje ver gaat
ofniet? meningen?
Denk het ook....wil het wel aanpassen...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:19 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
hahamaarem, moeten we de OP ook even veranderen? Denk dat zoeken met meer dan 1 woord beetje ver gaat
ofniet? meningen?
ik zocht op knitting snail toen kwam ik op dat japanse breien en zo ging ik verderquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:21 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Denk het ook....wil het wel aanpassen...
Maar volgens mij heeft genakt een beetje zitten valsspelen, want ik denk niet dat hij hier zelf op is gekomen...
Ja, heb ik net in de OP erbij gezet....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:20 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nooit van gehoord!
Ik heb hem op gevonden op een ander woord. Maar volgens de regels heeft genakt nu wel gewonnen?
Ik weet niet waar hij het dan vandaan heeft moeten halen, want ik heb het met een heel ander woord gevonden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:21 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Denk het ook....wil het wel aanpassen...
Maar volgens mij heeft genakt een beetje zitten valsspelen, want ik denk niet dat hij hier zelf op is gekomen...
is goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:25 schreef Werewolf het volgende:
Volgende aanpassing gemaakt in de op: De zoekopdracht moet wel uit het plaatje te halen zijn en mag maar 1 woord zijn.
Sorry voor de valse beschuldigingquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:24 schreef genakt het volgende:
ik zocht dus op knitting snail en toen ik een boek tegen wat Amigurumi heette en toen kwam ik jou plaatje tegenmaar ik ga de volgende doen
heb gedult
ja genakt heeft er een puntje bijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:26 schreef Biancavia het volgende:
Oké, dus als je de volgende keer een plaatje vindt met twee woorden, dan weet je dat dat niet goed is en dat het via een ander woord gevonden moet worden.
Eenschquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:26 schreef Biancavia het volgende:
Oké, dus als je de volgende keer een plaatje vindt met twee woorden, dan weet je dat dat niet goed is en dat het via een ander woord gevonden moet worden.
maarrr het blijft knap natuurlijk met meerdere woorden alsnog dat plaatje vindenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:26 schreef Biancavia het volgende:
marijkezwolle wilde plaatje doenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:29 schreef Werewolf het volgende:
Is er al iemand mee bezig of zal ik er nog eentje plaatsen?
ik was maar kan geen volgende doen omdat ik werk zit en gaa plaatjes kan uploaden als ik link zou plaatsten dan is het te makkelijk dus wie zich geroepen voeltquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |