normaal moet de degene die het heeft geraden de volgende maar die mod loopt het weer te verziekenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mag iedereen nu een vervolg plaatje posten?
Zoja, dan weet ik er wel eentje
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:43 schreef Holy_Goat het volgende:
http://images.google.nl/images?hl=nl&rlz=1C1GGLS_nlNL316NL316&um=1&q=help&btnG=Afbeeldingen+zoeken
Help
Schandalig!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:44 schreef genakt het volgende:
[..]
normaal moet de degene die het heeft geraden de volgende maar die mod loopt het weer te verzieken
met zijn 3 minuten![]()
ik bedoelde 30 minquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:46 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Schandalig!![]()
Inderdaad, geef elkaar wel even de tijd om iets te vinden en uploaden....
Puntentelling bijhouden mag ook hoor
ik besef dat dat in mijn voordeel werktquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:49 schreef Holy_Goat het volgende:
suggestie voor puntentelling:
2 punten als meteen geraden, 1 punt bij 2e plaatje.
Ik zou zeggen gewoon 1 punt per vraag, want soms kan een zoekopdracht moeilijker zijn, dan een andere en dan heb je gewoon een tweede plaatje nodig.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:49 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
ik besef dat dat in mijn voordeel werkt
ok eensch.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:51 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen gewoon 1 punt per vraag, want soms kan een zoekopdracht moeilijker zijn, dan een andere en dan heb je gewoon een tweede plaatje nodig.
jah plaatst ook gelijk de link ;')quote:
dat was ikquote:
stand deel 1quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:55 schreef belsen het volgende:
Lijkt me dus niet. Het feit dat je een link plaatst, kan ook betekenen dat je al 40 dingen hebt ingetikt, dat is niet puzzelen dat is opzoeken...
Maar goed, hockey dus schijnbaar.
Nieuwe:
[ afbeelding ]
jij loopt gewoon lomp te gokken jij snapt het spel niet echtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:55 schreef belsen het volgende:
Lijkt me dus niet. Het feit dat je een link plaatst, kan ook betekenen dat je al 40 dingen hebt ingetikt...
Nieuwe:
[ afbeelding ]
daar weet jij niets van. Nu lief spelen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:56 schreef genakt het volgende:
[..]
jij loopt gewoon lomp te gokken jij snapt het spel niet echt![]()
je moet juist zoeken en de link plaatsten niet gokken
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:56 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
daar weet jij niets van. Nu lief spelen.
Het is maar net hoe je de foto wilt vinden....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:55 schreef belsen het volgende:
Lijkt me dus niet. Het feit dat je een link plaatst, kan ook betekenen dat je al 40 dingen hebt ingetikt, dat is niet puzzelen dat is opzoeken...
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Niet gokken, zoeken! Ik heb al van alles ingetypt, maar ben het nog niet tegengekomen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |