ah flauw van dr zegquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouk wou niet bij me op schoot net
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouk wou niet bij me op schoot net
Ik heb het juist koudquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:22 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Om er een hele auto van te maken?![]()
Sorry.
Nee met Gay looks!![]()
Ik ben zo godvergeme heet
neue leasekarquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:22 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Om er een hele auto van te maken?![]()
Sorry.
Nee met Gay looks!![]()
Ik ben zo godvergeme heet
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:23 schreef automatic_ het volgende:
Nouk; hoe is het met je koffer? En de was vouwen?
Nijs. Civic Hybridquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
neue leasekar![]()
en nee, niet zo'n rijdende batterij
Buonanotte Dreamer.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:24 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga mijn bedje in. Nog even lezen, en warm worden
welterusten lieve mensen![]()
zeg maar na:quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil iets singles zeggen, maar weet niet wat
Hè....quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Slecht.. Ik ben misselijk en de was ligt er nog en mijn koffer is nog niet gepakt. Wel al het eea bij elkaar gezocht, maar verder niet...
iedereen valt op wat anders toch?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:31 schreef Techno het volgende:
Stelling: Singles vallen op 'gemaakte' looks.
Ik dus absoluut niet. Come as you are, and take me as I am.
En bij jou met leren?quote:
eenschquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:31 schreef Techno het volgende:
Ik mag een goeie stijl wel. Niet zo'n bij elkaar geraapte outfit aan. Gewoon een beetje aadacht besteden aan de looksquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:31 schreef Techno het volgende:
Mja, in het voorgaande topic stelde TGT dat de juist 'gay-look' juist vrouwen trekt. A) heb ik dat niet nodig, en B) vind ik het uberhaupt triest als je jezelf een bepaalde 'look' moet aanmeten om te 'scoren'.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:32 schreef rhubarbje het volgende:
iedereen valt op wat anders toch?
hoewel iedereen gok ik nee gaat zeggen
ookal vallen ze er wel op haha
omdat ze het niet door hebben
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:31 schreef Techno het volgende:
Mja, om eerlijk te zijn, je ziet er niet bepaald slecht uit. Die 'look' heb je mijns inziens dus ook helemaal niet nodig.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:34 schreef TGT2 het volgende:
Ik mag een goeie stijl wel. Niet zo'n bij elkaar geraapte outfit aan. Gewoon een beetje aadacht besteden aan de looks
gay looks zijn alleen tof bij gaysquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb totaal niets tegen gays, maar ik ga mijn looks niet aanpassen om te 'scoren'.
gaan we dan hophop paardje doen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook!
Daarom moet jij maar bij me op schoot![]()
Als je look niet goed voelt scoor je ook niet. Jezelf een look aanmeten, waar je je goed bij voelt, gaat zeker helpen. Als je look dan ook nog een beetje trendy is, scoor je misschien ook nog wel zo'n lekker trendy dingetje.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, in het voorgaande topic stelde TGT dat de juist 'gay-look' juist vrouwen trekt. A) heb ik dat niet nodig, en B) vind ik het uberhaupt triest als je jezelf een bepaalde 'look' moet aanmeten om te 'scoren'.
Wat zijn gemaakte looks ? Emo outfit en je bent gewoon happy ? skater maar je bent een balletje ?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:31 schreef Techno het volgende:
Ja... Wel goed denk ik! Ik lees nog even een samenvatting over, daarna nog wat tentamenvragen en dan ga ik mijn film afkijken... Daarna misschien nog herhalen en dan morgen eerder naar de UvT voor het last-minute gedoequote:
Die look is mijn ding. Jij hebt het kapsel als gay bestempeld not me, ik ging erop doorquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, om eerlijk te zijn, je ziet er niet bepaald slecht uit. Die 'look' heb je mijns inziens dus ook helemaal niet nodig.
Tja, of ik nu een een afgeragde spijkerbroek, of strak in het pak loop, dat scoren lukt sowieso wel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:37 schreef TGT2 het volgende:
Als je look niet goed voelt scoor je ook niet. Jezelf een look aanmeten, waar je je goed bij voelt, gaat zeker helpen. Als je look dan ook nog een beetje trendy is, scoor je misschien ook nog wel zo'n lekker trendy dingetje.
Het heet de gay-look omdat mijn kapsel als gay werd bestempeld. Daarom houden we dat nu even aanquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
ff in zn fobo gespiekt maar dat is de gaylook toch niet?
naja ik volg het ff niet
Ik doe gewoon waar ik zelf zin in heb, ook al gaat dat 180º tegen alle trends in.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:40 schreef ArTiC het volgende:
ik heb van alles wat en draag waar ik zin in heb, als ik gewoon netjes gekleed wil gaan kan dat maar kan ook een baggy broek, hoodie en skateschoenen aantrekken...of een bandshirt en legerkistjes, of een pak
ik heb geen look
Trends zijn er om gemaakt te wordenquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik doe gewoon waar ik zelf zin in heb, ook al gaat dat 180% tegen alle trends in.
ik ook, behalve ivm werkquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik doe gewoon waar ik zelf zin in heb, ook al gaat dat 180% tegen alle trends in.
De afgeragde spijkerbroek kan erg trendy zijn. In een pak scoren is easy.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, of ik nu een een afgeragde spijkerbroek, of strak in het pak loop, dat scoren lukt sowieso wel.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
ff in zn fobo gespiekt maar dat is de gaylook toch niet?
naja ik volg het ff niet
ook ik vond dit meer de gaylookquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:41 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Het heet de gay-look omdat mijn kapsel als gay werd bestempeld. Daarom houden we dat nu even aan
Ik trek ook aan wat ik leuk vindquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Why thank youquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ook ik vond dit meer de gaylook
[ afbeelding ]
vind jou haar gewoon hip of zo
is dat niet guido ofzo?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weinig kans, ik hou niet van rood en paars.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:43 schreef TGT2 het volgende:
Trek eens een rode broek aan met een paars overhemd
detailsquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik trek ook aan wat ik leuk vind
En soms trek ik iets uit waarvan ik weet dat het in de smaak zal vallen
nee joh dat is ditquote:
Nike air max en een Aussi danquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Weinig kans, ik hou niet van rood en paars.
Hahahahaquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee joh dat is dit
[ afbeelding ]
beetje zoals joeyt geloof ik denkt dat ie er uit ziet
JoeyTquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee joh dat is dit
[ afbeelding ]
Ik heb eerder het idee dat hij er zo wil uitzien.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:47 schreef rhubarbje het volgende:
nee joh dat is dit
[ afbeelding ]
Nee man,dat is ook met die haren omhoog enzo.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee joh dat is dit
[ afbeelding ]
Vooralsnog is hem dat bij mij niet gelukt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:48 schreef TGT2 het volgende:
Die man kan iedereen opnaaien. Een held is het.
die is zo homoquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee man,dat is ook met die haren omhoog enzo.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Vooralsnog is hem dat bij mij niet gelukt.
als ik moet kiezen heb ik liever dat danquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee joh dat is dit
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij? Joey tuk?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, ik heb hem al een paar keer tuk gehad, laten we het daarop houden.
Ik vind het allebei zwaar niksquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als ik moet kiezen heb ik liever dat dan
[..]
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:53 schreef rhubarbje het volgende:
mensen op fok op de kast jagen is weinig uitdaging
of op internet for that matter
ik had ook iets anders kunnen zeggen maar ik wilde het voor 1x beschaafd houdenquote:
Ach, hij presenteert zijn mening graag als feit. Wat dat betreft kan hij nog een hoop leren.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:54 schreef TGT2 het volgende:
Jij? Joey tuk?
Mijn idool. Wat doe je?![]()
Ik crash em, wel even een haarnetje eerst. Dit kapsel moet beschermd worden![]()
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 19 maart 2009 22:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik had ook iets anders kunnen zeggen maar ik wilde het voor 1x beschaafd houden
ik bedoelde dus een stuk groente ofzoquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als ik moet kiezen heb ik liever dat dan
[..]
We zijn wel wat gewend hier.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:58 schreef ArTiC het volgende:
ik had ook iets anders kunnen zeggen maar ik wilde het voor 1x beschaafd houden
is het weer uit?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, hallo. Zelfs als single heb ik geen tijd voor FOK!
Komkommerquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik bedoelde dus een stuk groente ofzo
Slaap lekker Auto.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:04 schreef automatic_ het volgende:
Mensen, ik ga slapen!
Als jullie je morgen vervelen tussen 8.45 en 11.45 - denk aan mij! Al denk ik dat ik rond 10.00 wel klaar ben met het tentamen, maar toch
succes!quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Komkommer
Mensen, ik ga slapen!
Als jullie je morgen vervelen tussen 8.45 en 11.45 - denk aan mij! Al denk ik dat ik rond 10.00 wel klaar ben met het tentamen, maar toch
Nada, niente, nichts.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:06 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Is er nu al wat gebeurd dan tussen rhu en auto?
Hoe me op de hoogte.
zeg ik lekker nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:06 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Is er nu al wat gebeurd dan tussen rhu en auto?
Hou me op de hoogte.
Dankjequote:
Jij ook!quote:
Yes. UvT, zaal WZ 1 en daarvoor in de kantine van Pquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:08 schreef rhubarbje het volgende:
ik weet nu waar ze morgen ochtend is
Ik ben morgenochtend aan hetw erk, kom je ?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:08 schreef rhubarbje het volgende:
ik weet nu waar ze morgen ochtend is
Ik heb eigenlijk ook nooit bier in huisquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:18 schreef ArTiC het volgende:
ik heb nooit bier in huis eigenlijk
nu wel dus dan kan ik best zeggen: geen bier hebben is voor falers
Bier in huis = win.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:18 schreef ArTiC het volgende:
ook geen colaquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook nooit bier in huis
Begrijpelijk. Wel jammer dat het uiteindelijk niet werkte.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:19 schreef Q. het volgende:
Ik heb het uitgemaakt, ga hier niet in details treden.
Haal ik speciaal voor die mannen bier en cola in huis, krijg je dit gezeurquote:
je had die cola niet voor mij gehaald..ik moet het doen met de afdankertjesquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Haal ik speciaal voor die mannen bier en cola in huis, krijg je dit gezeur
Cola boeit niet zo, liever Red Bull (en spa blauw, of sapjes).quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Haal ik speciaal voor die mannen bier en cola in huis, krijg je dit gezeur
Heyquote:
quote:
dan komen we nooit bij jou langsquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:18 schreef ArTiC het volgende:
Kut voor jequote:Op donderdag 19 maart 2009 23:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb het uitgemaakt, ga hier niet in details treden.
Jij compenseert het wel op andere manierenquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook nooit bier in huis
je kan water krijgen en als je aardig bent doe ik er een druppeltje ranja bijquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dan komen we nooit bij jou langs
nou, als jij langskomt, haal ik dàtquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Cola boeit niet zo, liever Red Bull (en spa blauw, of sapjes).
En dan heb ik zelfs nog bier in huis op het moment, kun je nagaanquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:23 schreef Adolecens het volgende:
Jij compenseert het wel op andere manieren
zo, dat worden de betere feestjes!quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je kan water krijgen en als je aardig bent doe ik er een druppeltje ranja bij
dat drink jij maar op, leuker voor het vervolgquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
En dan heb ik zelfs nog bier in huis op het moment, kun je nagaan
waarom zou je om half twaalf foto's willen maken?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:27 schreef Nouk84 het volgende:
Tof, volgens mij heeft mijn camera het begeven...
Ai, dat is wel minder dan.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:27 schreef Nouk84 het volgende:
Tof, volgens mij heeft mijn camera het begeven...
Ze gaat morgen op wintersport.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
waarom zou je om half twaalf foto's willen maken?![]()
Ik ga morgen op wintersportquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
waarom zou je om half twaalf foto's willen maken?![]()
Ik dacht dat jij 4 dagen ging sletten, waarbij het beter is als er géén foto's van zijn?quote:
zeer matig momentquote:
ik heb wel altijd whisky in huisquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
zo, dat worden de betere feestjes!![]()
[..]
dat drink jij maar op, leuker voor het vervolg
Haha, oow ja. Thanks voor deze oppepperquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij 4 dagen ging sletten, waarbij het beter is als er géén foto's van zijn?
Dat drinkt ie ook welquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb wel altijd whisky in huis![]()
maar dat is alleen voor de echte kerels
ow, dat heb ik ook nog!quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
welk merk/blend?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ow, dat heb ik ook nog!![]()
neem ik dat wel nu, lekker icm een bifi worstje nu
yw!quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, oow ja. Thanks voor deze oppepper
Leuk, waarheen precies?quote:
Whiskey lust ik ook, en tequilla en vodka.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:31 schreef ArTiC het volgende:
bahquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ow, dat heb ik ook nog!![]()
neem ik dat wel nu, lekker icm een bifi worstje nu
ik lust alles waar alcohol in zit...klein probleempje van mequote:Op donderdag 19 maart 2009 23:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Leuk, waarheen precies?
[..]
Whiskey lust ik ook, en tequilla en vodka.
Val Thorens!quote:
waar de neuk ben je geweest dan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Zoww eindelijk thuis
Het was echt een goede voorstelling, erg gelachen, maar ook erg geil gewordenGelukkig door al het gedoe naar huis is dat gezakt
o, tequilaquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Leuk, waarheen precies?
[..]
Whiskey lust ik ook, en tequilla en vodka.
Voostelling van Ronald Goedemondtquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Zoww eindelijk thuis
Het was echt een goede voorstelling, erg gelachen, maar ook erg geil gewordenGelukkig door al het gedoe naar huis is dat gezakt
Dit vraagt gewoon om meer uitleg....quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Zoww eindelijk thuis
Wie?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voostelling van Ronald Goedemondt![]()
![]()
Oow die is goed!!quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voostelling van Ronald Goedemondt![]()
![]()
CGquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Zoww eindelijk thuis
Ik niet, likeurtjes en zo. Blehquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:33 schreef ArTiC het volgende:
ik lust alles waar alcohol in zit...klein probleempje van me
Ah, tof.quote:
Wat wil je weten?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dit vraagt gewoon om meer uitleg....
Glenfiddich en een Talisker nuquote:
Die is erg goedquote:
quote:
Hmzz, daar is mijn zusje 2 jaar achter elkaar reisleidster geweest en nog 4x terug gegaan... Daar wil je ook géén foto's van zien.. Zeker niet als "grote broer"quote:
Glenfiddich is een klassiekertje, welke leeftijd?quote:
niet!quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga naar bed
Slaap lekker allemaal en het is bijna weekend
Welterustenquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga naar bed
12 jaar, het zwarte etiketquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Glenfiddich is een klassiekertje, welke leeftijd?
Talisker heb ik nooit gehad
Sweet dreams JB.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga naar bed
Hmm, wat is er precies mis met Den Haag?quote:
Dat belooft wat!quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hmzz, daar is mijn zusje 2 jaar achter elkaar reisleidster geweest en nog 4x terug gegaan... Daar wil je ook géén foto's van zien.. Zeker niet als "grote broer"
het zou ook wel erg veel van het goede zijn als je op een simpele donderdagavond 30yrs GF gaat drinkenquote:
de weg erheen (files), de lelijke stadquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Sweet dreams JB.
[..]
Hmm, wat is er precies mis met Den Haag?
Liever met kenners, een sigaar, blokje jonge kaas en een fles Hildon platquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het zou ook wel erg veel van het goede zijn als je op een simpele donderdagavond 30yrs GF gaat drinken
Wat voor gedoe op de terugweg?quote:
Hildon ken ik dan niet, en doe mij maar oude kaasquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Liever met kenners, een sigaar, blokje jonge kaas en een fles Hildon plat
Heh, files kan ik weinig aan doen. En lelijk, tja, dat is nogal subjectief.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:42 schreef ArTiC het volgende:
de weg erheen (files), de lelijke stad
de rest
JonKeLquote:
Slaap lekker Noukquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:45 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga maffen, mijn tas zit overdreven vol, uiteraard. Ik heb een goed excuus; vrouw
Ging met de bus naar O;denzaal. Bleken ze met de weg bezig te zijn, dus met heenweg al problemen. Met de terugweg dacht ik ik loop zo'n stelletje achteraan die ook met de bus was. Maar die schenen de weg ook neit te vinden. Dus ik terug naar m'n eigen bekende weg. Maar kon geen halte vinden (was niet bij een halte uitgestapt) en daarnaast was de bus net geweest, dus moest fucking lang wachten.quote:
Hildon is gewoon te duur leidingwater in een leuke flesquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hildon ken ik dan niet, en doe mij maar oude kaas
Mee eens is.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:46 schreef Adolecens het volgende:
Hildon is gewoon te duur leidingwater in een leuke fles
Vind dat jonge kaas je smaak wat meer neutraliseert. Oude kaas kan zich teveel mengen met de smaak van de whiskey op je tong.
Tot aan die laatste regel dacht ik "en hoe de neuk word je hier geil van dan?!"quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ging met de bus naar O;denzaal. Bleken ze met de weg bezig te zijn, dus met heenweg al problemen. Met de terugweg dacht ik ik loop zo'n stelletje achteraan die ook met de bus was. Maar die schenen de weg ook neit te vinden. Dus ik terug naar m'n eigen bekende weg. Maar kon geen halte vinden (was niet bij een halte uitgestapt) en daarnaast was de bus net geweest, dus moest fucking lang wachten.
Vervolgens maar beetje rond gaan lopen en na een tijdje gelukkig een halte gevonden![]()
Ondertussen wel al gebeld wat een taxi zou kosten en dergelijke. Maar toen ik de halte had gevonden, kwam na 10 min al een bus![]()
Genoeg gedoe om de geilheid te verliezen hehe
ik sta bijna iedere dag in de files..ik was vorige week sneller in Heerenveen (200km) dan dan ik normaal 's ochtends onderweg ben naar kantoor (110km afstand)quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Heh, files kan ik weinig aan doen. En lelijk, tja, dat is nogal subjectief.
Het is er wel een puinhoop, de gemeente blijft alles overal openbreken.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tot aan die laatste regel dacht ik "en hoe de neuk word je hier geil van dan?!"
Veel plezier en gedraag je!!quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:45 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga maffen, mijn tas zit overdreven vol, uiteraard. Ik heb een goed excuus; vrouw
Oldenzaal?quote:
Stom?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:50 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oldenzaal?
en je kwam uit Enschede he stom was ik vanavond keer shoppen![]()
maar ja was wel druk in enschede vooral bij H&M![]()
en ik heb resultaat geboekt
Veel plezier op wintersportquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:45 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 05:50 schreef automatic_ het volgende:
Mijn hemel, wat een drama zeg! Geen oog dicht gedaan, rond 4.00 de tv maar aangezet - waar natuurlijk geen flikker te zien is. Toen nog wat geleerd (!) & net onder de douche geweest, maar mijn spieren (nek/linker schouder) zitten nog vast
Er is leven!quote:
Ik denk niet dat dat nog telt als een datequote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:01 schreef Q. het volgende:
Bijna weekend!Zijn er nog mensen met dates hier dit weekend?
Ik heb dezequote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:44 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb mijn pas gekochte zonnenbril ook al op mijn neus staan
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb dezehttp://www.sunglasses-sho(...)sace/2096-104573.jpg
Echt super blij mee
Maar waarom geen dates meer Nouk?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:01 schreef Q. het volgende:
Bijna weekend!Zijn er nog mensen met dates hier dit weekend?
Vertel!quote:
Oeh spannendquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Geen dates dít weekend omdat ik vanavond op wintersport ga
Maar vertel over jouw date!
Ik ook nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Oeh spannend
Ik ben nog nooit op wintersport geweest
Maar het was echt gezellig, we gingen eerst met ze 4en bij een lounge club wat drinken (ik, meisje, me zussie en de vriend van me zussie)
Daarna nog even naar de Beijaard gegaan om speciale biertjes te proeven
Toen kwamen er op het laatst ook nog 3 vrienden van me wat ok super lache was
Ja, we willen de stand wetenquote:
Ja, ze bracht ons naar huis met de auto, en toen ik uitstapte wilde ik haar een kus geven, maar ze dacht dat ik haar 3 kussen op haar wang wilde gevenquote:
Tof!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, ze bracht ons naar huis met de auto, en toen ik uitstapte wilde ik haar een kus geven, maar ze dacht dat ik haar 3 kussen op haar wang wilde geven
Toen een kus op de mond gegeven, en begon ze me te zoenen
En zondag komt ze bij me langs
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, ze bracht ons naar huis met de auto, en toen ik uitstapte wilde ik haar een kus geven, maar ze dacht dat ik haar 3 kussen op haar wang wilde geven
Toen een kus op de mond gegeven, en begon ze me te zoenen
En zondag komt ze bij me langs
Gezellig!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:14 schreef KudFokker het volgende:
Vandaag 2 uur (15:00 dus) naar huis, terrasje pakken met mijn vrienden
Ik begin dat 'me vrienden' al af te lerendanke bitte
Heb je hem zelf gewassen of in de wasstraatquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:18 schreef Nouk84 het volgende:
Ik mag hopen dat het een beetje droog blijft dit weekend, anders heb ik niet lang kunnen genieten van mijn mooi gewassen auto..
Regelen vandaag dus!!quote:
Wasstraat.. Ik zei tegen die kerel welk programma ik wilde, programma 3. Zegt ie: "Aaah, wil je geen polish?" Dus ik zei: "Ach, what the hell, doe maar". Ik betaalde en zei tegen hem; "Makkelijk over te halen ben ik hè?" Zegt die kerel: "Dat is toch niet met alles zo hè?" Ik begon te lachen en kreeg een rode kop.. Zegt hij: "Je krijgt er wel een rode kop van!" "En nu nog meer!!" Ik heb maar gewoon mijn raam dicht gedaan en ben doorgereden...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heb je hem zelf gewassen of in de wasstraat?
Vorig jaar zomer ging ik een keer met een meisje haar auto wassen in zo'n box
Echt supergrappig was datelkaar zeiknat te spuiten met die hogedruk reiniger
(niet van te dichtbij natuurlijk)
leuke 'mini-date' haha
Irritant is dat!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:20 schreef icemotion het volgende:
Dat probleem is herkenbaar Nouk, pas gewassen auto's en dan vlak daarna wordt t weer rotweer. :/
haha jaa ik ga zo wel ff met em in t zonnetje zittenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Regelen vandaag dus!!
Ik heb de hele geprobeerd een date te scoren nog even voor ik op wispo ging, maar helaas, hij is er niet ingetrapt
Voordat hij de deur uitloopt hè, want dan is het te laat!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha jaa ik ga zo wel ff met em in t zonnetje zitten
Zo leuk was hij niet, sowieso te oud voor mij!quote:
Jammerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:33 schreef icemotion het volgende:
Naja voor de schone auto's. Here's to dat t mooi weer blijft dit weekend.
Voor mij een redelijk dateloos weekend, genoeg te doen en ik heb morgen ook mn auto volzitten met een aantal meiden, maar ja allemaal al voorzien of getrouwd maar de vriendjes willen niet mee naar zo'n rare fantasy beurs.
ja maar dan nog ik vind het dan toch wel leuk om ff te flirten haha geeft me altijd een goed gevoelquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo leuk was hij niet, sowieso te oud voor mij!
Hahahaha jaaa ik doe het voordat ie naar huis gaat hahahaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Voordat hij de deur uitloopt hè, want dan is het te laat!!
Ik zag het sowieso niet als flirtenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja maar dan nog ik vind het dan toch wel leuk om ff te flirten haha geeft me altijd een goed gevoel
Dequote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zou niet weten met wie ik zou moeten daten
ohw als wat zag jij het dan? haha ik maak dat soort opmerkingen altijd expres om reactie uit te lokken hahaquote:
Goede morgenquote:
Ow dan is het verkeerd gebruik van smilie.. want ik weet echt niemandquote:
Ik drink ook bijna nooit koffie... of ik moet de dag ervoor het wel heel bont hebben gemaakt hahahaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:38 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Hoe erg is het als ik geen koffie door m`n keel krijg?
Had net vergadering (met koffie en zo) kijken ze me allemaal raar aan als ik zeg nee ik lust geen koffie.
Maar ik heb toen maar gewoon nog leuker even thee gepakt
Goede morgenquote:
\quote:
quote:
quote:
Het was niet zo bedoeld iig. Gewoon een reactie op wat er gebeurdequote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw als wat zag jij het dan? haha ik maak dat soort opmerkingen altijd expres om reactie uit te lokken haha
Heerlijk! En die ga ik zo eens even goed misbruiken!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
\
Goedemorgen
daar ook lekker zonnetje?
Ben je vrijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:41 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Heerlijk! En die ga ik zo eens even goed misbruiken!!
He ga is skieen johquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het was niet zo bedoeld iig. Gewoon een reactie op wat er gebeurde
haha ok dan.. ik ga vanmiddag denk ik ook maar eens langs de wasstraat ff me auto doen want die ziet er ook nie uit... zeker nie als je em zo in t zonnetje ziet staan...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het was niet zo bedoeld iig. Gewoon een reactie op wat er gebeurde
Jaja, ik zag heel de week al de voorspelling dat het vandaag een hele goede dag zou worden dus ik had lekker vrij genomenquote:
Vanavond vertrek ik pas joh!quote:
Zie je dat ik ook wel heel goed kan delenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:41 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Heerlijk! En die ga ik zo eens even goed misbruiken!!
Ja ik weetquote:
Echt superduper geweldig van je! Jij verdient het nu toch ook om in het zonnetje gezet te worden!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zie je dat ik ook wel heel goed kan delen![]()
Jammer...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow dan is het verkeerd gebruik van smilie.. want ik weet echt niemand
haha lache joh, natte sponse naar elkaar gooien enzoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wasstraat.. Ik zei tegen die kerel welk programma ik wilde, programma 3. Zegt ie: "Aaah, wil je geen polish?" Dus ik zei: "Ach, what the hell, doe maar". Ik betaalde en zei tegen hem; "Makkelijk over te halen ben ik hè?" Zegt die kerel: "Dat is toch niet met alles zo hè?" Ik begon te lachen en kreeg een rode kop.. Zegt hij: "Je krijgt er wel een rode kop van!" "En nu nog meer!!" Ik heb maar gewoon mijn raam dicht gedaan en ben doorgereden...
Dat is wel een leuke minidate, al zou ik dat natspuiten niet zo tof vinden denk ik, haha
[..]
Irritant is dat!!
Goed gedaan!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:42 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jaja, ik zag heel de week al de voorspelling dat het vandaag een hele goede dag zou worden dus ik had lekker vrij genomen
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:44 schreef JonKeL het volgende:
Echt superduper geweldig van je! Jij verdient het nu toch ook om in het zonnetje gezet te worden!
Dank je! Veel plezier in de zon op de motorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:44 schreef JonKeL het volgende:
Hey mensen ik ben ervan tussen. Het ga jullie allemaal goed en Nouk geen armen of benen breken, veel plezier!
Idd jahquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:44 schreef JonKeL het volgende:
Hey mensen ik ben ervan tussen. Het ga jullie allemaal goed en Nouk geen armen of benen breken, veel plezier!
Spreek ze gewoon is aanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd jah
Al zie ik tegenwoordig wel mannen waarvan ik denkDus dat is al vooruitgang, maar dat zijn maar voorbijgangers
Ik ben niet echt van de: uit-het-niets-een-gesprek-aanknopenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:49 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Spreek ze gewoon is aan![]()
(als ze dan niet met vriend/vriendin lopen)
Ikke ook niet hoor....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben niet echt van de: uit-het-niets-een-gesprek-aanknopen
gewoon oogcontact zoeken, knipogen of zo en dan gewoon iets vragen hoeft niet eens over hem/haar te gaanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben niet echt van de: uit-het-niets-een-gesprek-aanknopen
Ja want wij gingen mooie mannen checkenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd jah
Al zie ik tegenwoordig wel mannen waarvan ik denkDus dat is al vooruitgang, maar dat zijn maar voorbijgangers
hoeft natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:52 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
gewoon oogcontact zoeken, knipogen of zo en dan gewoon iets vragen hoeft niet eens over hem/haar te gaanbv. Ik kom hier niet vaak, weet jij waar de ... is.
Ja dat doe ik ook altijd... eerst ff aankijken en dan heel lief lachen en hoi zeggenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:52 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
gewoon oogcontact zoeken, knipogen of zo en dan gewoon iets vragen hoeft niet eens over hem/haar te gaanbv. Ik kom hier niet vaak, weet jij waar de ... is.
Dat dus ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook altijd... eerst ff aankijken en dan heel lief lachen en hoi zeggen
maar ja mijn ervaring is dat ze alsnog gwn doorlopen...
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja want wij gingen mooie mannen checkenVoorbijgangers kun je ook aanspreken
Dat wordt dus stappen dit weekend?!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Maar dat duurt nog zo lang.. en ik heb zo'n zin om te zoenen
Jaaa ik heb ook zin om te stappen... en dan gwn met een of andere gozer gaan zoenenquote:
quote:
haha jij hebt echt altijd zin om te zoenen hehquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Maar dat duurt nog zo lang.. en ik heb zo'n zin om te zoenen
Haha ja dat heb ik ook wel eens gehad en toen keken we dus elkaar recht aan en we moesten allebei lacheen hahaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:01 schreef KudFokker het volgende:
Hebben jullie dat wel eens dat je ergens loopt, iemand ziet die er wel leuk uit ziet, diegene aankijkt, een beetje glimlacht, en wanneer diegene voorbij gelopen is, toch nog even nakijken (de achterkant keuren) en dat diegene precies hetzelfde doet bij jou
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:01 schreef KudFokker het volgende:
Hebben jullie dat wel eens dat je ergens loopt, iemand ziet die er wel leuk uit ziet, diegene aankijkt, een beetje glimlacht, en wanneer diegene voorbij gelopen is, toch nog even nakijken (de achterkant keuren) en dat diegene precies hetzelfde doet bij jou
Uiteraard.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:01 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben al maanden niet meer echt uitgeweest, dus dat zal vanavond ook wel niet gebeurenquote:
Gohquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:01 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
![]()
Dan zal de man/kerel/jongen wel te verlegen zijn of niet geïnteresseerd
Nee hoor, alleen deze week even. Volgende week is het wel weer voorbij.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:01 schreef KudFokker het volgende:
haha jij hebt echt altijd zin om te zoenen heh?
Ik doe dat niet om de achterkant te checken (vind ik meestal toch niet interessant om naar te kijken).. eerder om dan te kijken of ie ook omkijktquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:01 schreef KudFokker het volgende:
Zoenen is gewoon lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
haha jij hebt echt altijd zin om te zoenen heh?
Dat meisje van gisteren heeft een tongpiercingbest geylll
Je woont thuis, daar kun je ook niets aan doenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:09 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga bijna elke week 2 tot 3 keer per week uit
Ik kan er echt niet tegen om van het weekend 's avonds thuis te zitten
Jaa zoenen zoenen zoenenquote:
Ja dat is wel zoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je woont thuis, daar kun je ook niets aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |