ah flauw van dr zegquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouk wou niet bij me op schoot net
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouk wou niet bij me op schoot net
Ik heb het juist koudquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:22 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Om er een hele auto van te maken?![]()
Sorry.
Nee met Gay looks!![]()
Ik ben zo godvergeme heet
neue leasekarquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:22 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Om er een hele auto van te maken?![]()
Sorry.
Nee met Gay looks!![]()
Ik ben zo godvergeme heet
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:23 schreef automatic_ het volgende:
Nouk; hoe is het met je koffer? En de was vouwen?
Nijs. Civic Hybridquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
neue leasekar![]()
en nee, niet zo'n rijdende batterij
Buonanotte Dreamer.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:24 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga mijn bedje in. Nog even lezen, en warm worden
welterusten lieve mensen![]()
zeg maar na:quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil iets singles zeggen, maar weet niet wat
Hè....quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Slecht.. Ik ben misselijk en de was ligt er nog en mijn koffer is nog niet gepakt. Wel al het eea bij elkaar gezocht, maar verder niet...
iedereen valt op wat anders toch?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:31 schreef Techno het volgende:
Stelling: Singles vallen op 'gemaakte' looks.
Ik dus absoluut niet. Come as you are, and take me as I am.
En bij jou met leren?quote:
eenschquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:31 schreef Techno het volgende:
Ik mag een goeie stijl wel. Niet zo'n bij elkaar geraapte outfit aan. Gewoon een beetje aadacht besteden aan de looksquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:31 schreef Techno het volgende:
Mja, in het voorgaande topic stelde TGT dat de juist 'gay-look' juist vrouwen trekt. A) heb ik dat niet nodig, en B) vind ik het uberhaupt triest als je jezelf een bepaalde 'look' moet aanmeten om te 'scoren'.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:32 schreef rhubarbje het volgende:
iedereen valt op wat anders toch?
hoewel iedereen gok ik nee gaat zeggen
ookal vallen ze er wel op haha
omdat ze het niet door hebben
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:31 schreef Techno het volgende:
Mja, om eerlijk te zijn, je ziet er niet bepaald slecht uit. Die 'look' heb je mijns inziens dus ook helemaal niet nodig.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:34 schreef TGT2 het volgende:
Ik mag een goeie stijl wel. Niet zo'n bij elkaar geraapte outfit aan. Gewoon een beetje aadacht besteden aan de looks
gay looks zijn alleen tof bij gaysquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb totaal niets tegen gays, maar ik ga mijn looks niet aanpassen om te 'scoren'.
gaan we dan hophop paardje doen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook!
Daarom moet jij maar bij me op schoot![]()
Als je look niet goed voelt scoor je ook niet. Jezelf een look aanmeten, waar je je goed bij voelt, gaat zeker helpen. Als je look dan ook nog een beetje trendy is, scoor je misschien ook nog wel zo'n lekker trendy dingetje.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, in het voorgaande topic stelde TGT dat de juist 'gay-look' juist vrouwen trekt. A) heb ik dat niet nodig, en B) vind ik het uberhaupt triest als je jezelf een bepaalde 'look' moet aanmeten om te 'scoren'.
Wat zijn gemaakte looks ? Emo outfit en je bent gewoon happy ? skater maar je bent een balletje ?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:31 schreef Techno het volgende:
Ja... Wel goed denk ik! Ik lees nog even een samenvatting over, daarna nog wat tentamenvragen en dan ga ik mijn film afkijken... Daarna misschien nog herhalen en dan morgen eerder naar de UvT voor het last-minute gedoequote:
Die look is mijn ding. Jij hebt het kapsel als gay bestempeld not me, ik ging erop doorquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, om eerlijk te zijn, je ziet er niet bepaald slecht uit. Die 'look' heb je mijns inziens dus ook helemaal niet nodig.
Tja, of ik nu een een afgeragde spijkerbroek, of strak in het pak loop, dat scoren lukt sowieso wel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:37 schreef TGT2 het volgende:
Als je look niet goed voelt scoor je ook niet. Jezelf een look aanmeten, waar je je goed bij voelt, gaat zeker helpen. Als je look dan ook nog een beetje trendy is, scoor je misschien ook nog wel zo'n lekker trendy dingetje.
Het heet de gay-look omdat mijn kapsel als gay werd bestempeld. Daarom houden we dat nu even aanquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
ff in zn fobo gespiekt maar dat is de gaylook toch niet?
naja ik volg het ff niet
Ik doe gewoon waar ik zelf zin in heb, ook al gaat dat 180º tegen alle trends in.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:40 schreef ArTiC het volgende:
ik heb van alles wat en draag waar ik zin in heb, als ik gewoon netjes gekleed wil gaan kan dat maar kan ook een baggy broek, hoodie en skateschoenen aantrekken...of een bandshirt en legerkistjes, of een pak
ik heb geen look
Trends zijn er om gemaakt te wordenquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik doe gewoon waar ik zelf zin in heb, ook al gaat dat 180% tegen alle trends in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |