Meerijden met een emoquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:46 schreef Juicyhil het volgende:
Aaah, schat, je kunt de volgende keer wel met mij meerijden
Ik kom tenminste nog buitenquote:
Was ze ook welquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:48 schreef Zotheid het volgende:
Wel een beetje een mannelijke chauffeuse.
quote:En het stomste is dat ik niet boos durfde te doen tegen de chauffeuse omdat ze zo aardig was !
Wat een hip kapsel!quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Was ze ook weldr haar zag er zo uit, maar dan nog blonder:
[ afbeelding ]
En ze had een gangster zonnebril op.
Nee.quote:
quote:
Neequote:Op donderdag 19 maart 2009 21:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat een hip kapsel!
Niet eens rood?
Oke, ik geloof je.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neemaar dit was erger dan rood, geloof me.
Nee ik kan ook niet boos blijven als mensen vriendelijk doenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]ik ben te vriendelijk denk ik.
Waarom je dan een OV Taxi neemtquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus, OV taxi's zijn kut. Wat snap je niet?
Okeuj, nou ik ga geen 15 euro betalen voor een taxi, aangezien ik dan nog ga werken voor wat, 5 euro ofzo. Dan zou ik dus net zo goed helemaal niet kunnen gaan werkren!quote:
Had dan niet gewerkt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okeuj, nou ik ga geen 15 euro betalen voor een taxi, aangezien ik dan nog ga werken voor wat, 5 euro ofzo. Dan zou ik dus net zo goed helemaal niet kunnen gaan werkren!
Ja dit is meer geschikt voor bejaarden enzo, kun je korting op krijgen blablabla.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:56 schreef Juicyhil het volgende:
Maar een taxi is toch OV? Was er dan anders aan een OV taxi?
Ja dit is dan voor 2 zones, heel goedkoopquote:
in wat voor uithoek woon je dan wel nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dit is meer geschikt voor bejaarden enzo, kun je korting op krijgen blablabla.
Denk dat het meer vanuit de overheid is oid.
Moet je even op die site kijken!
[..]
Ja dit is dan voor 2 zones, heel goedkoopmaar alsnog kut.
Tis wel erg goedkoopquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dit is meer geschikt voor bejaarden enzo, kun je korting op krijgen blablabla.
Denk dat het meer vanuit de overheid is oid.
Moet je even op die site kijken!
Noord holland noord, babyquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
in wat voor uithoek woon je dan wel niet
Ja dat laatste stukje is net kut jaquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tis wel erg goedkoop
Maar goed, elke dag met de bus naar m`n werk gaat ook prima, alleen is 10-15 min van de bushalte naar m`n werk lopen
maar zelfs hier in st maartens vlotbrug hebben we bussenquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Noord holland noord, baby!
[..]
Ja dat laatste stukje is net kut jazij zette me echt voor de deur af
!
Hier zijn ook meer dan genoeg bussen lieverdquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar zelfs hier in st maartens vlotbrug hebben we bussen_!
wtf werk je danquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hier zijn ook meer dan genoeg bussen lieverdmaar ze gaan daar niet heen, omdat waar ik werk net buiten mijn stad ligt.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ooit ging ik met eerste kerstdag 10 km met de taxi.
Ik was gelijk bijna 40 euro armer...![]()
Had ook nog een fooi gegeven, omdat ik het zielig vond dat die taxichauffeuse moest werken.
Hihi ik woon in Den Helder, en dan zijn er wel eens mensen die in de trein in slaap vallen, en dan wakker worden hier terwijl ze er in Amsterdam ofzo uit moestenquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:09 schreef Meddo het volgende:
[..]
een "bekende" moest eens 80 euro betalen omdat ie na het uitgaan de gezamenlijke taxi had gemist
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi ik woon in Den Helder, en dan zijn er wel eens mensen die in de trein in slaap vallen, en dan wakker worden hier terwijl ze er in Amsterdam ofzo uit moestenen aangezien er bij ons na half één ofzo geen treinen meer gaan zijn ze vaak gedwongen om een taxi terug te nemen
Dan ben je afgezet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ooit ging ik met eerste kerstdag 10 km met de taxi.
Ik was gelijk bijna 40 euro armer...![]()
Had ook nog een fooi gegeven, omdat ik het zielig vond dat die taxichauffeuse moest werken.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij een callcenter, die zich op een industrieterrein bevindt.
Hahahaquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier zo iemand, gelukkig kon ik met een machinist mee terug rijden_!
Kloptquote:
Wtf?!quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:09 schreef Meddo het volgende:
[..]
een "bekende" moest eens 80 euro betalen omdat ie na het uitgaan de gezamenlijke taxi had gemist
Ja, dat sowieso.quote:
Tsja, eerste kerstdagquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso.
Maar ik moest toch thuiskomen.
quote:
Ik had gebeld om 5 uur, toen zeiden ze dat het nog 10 minuten zou duren.. Not.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:28 schreef 314 het volgende:
je hoeft ook niet boos te worden op de chauffeuse, je had om kwart voor 5 gewoon de centrale moeten bellen met "wáár is mijn fokking taxi?!"
Sssssht, die posts zijn er vaak genoeg hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:41 schreef PeZu het volgende:
en zo je maar weer eens als de TS een schone deerne is de TS afzeik posts uitblijven
Speciale omstandigheden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, eerste kerstdagals er twee dagen in het jaar zijn waarop je geen taxi moet nemen is het kerst wel.
Ahhw, arme jij dat er niemand was om je op te halenquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Speciale omstandigheden.
Ik kwam vanuit London, naar huis en er was niemand in de gelegenheid om mij op te komen halen.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Speciale omstandigheden.
Ik kwam vanuit London, naar huis en er was niemand in de gelegenheid om mij op te komen halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |