Meerijden met een emoquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:46 schreef Juicyhil het volgende:
Aaah, schat, je kunt de volgende keer wel met mij meerijden
Ik kom tenminste nog buitenquote:
Was ze ook welquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:48 schreef Zotheid het volgende:
Wel een beetje een mannelijke chauffeuse.
quote:En het stomste is dat ik niet boos durfde te doen tegen de chauffeuse omdat ze zo aardig was !
Wat een hip kapsel!quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Was ze ook weldr haar zag er zo uit, maar dan nog blonder:
[ afbeelding ]
En ze had een gangster zonnebril op.
Nee.quote:
quote:
Neequote:Op donderdag 19 maart 2009 21:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat een hip kapsel!
Niet eens rood?
Oke, ik geloof je.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neemaar dit was erger dan rood, geloof me.
Nee ik kan ook niet boos blijven als mensen vriendelijk doenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]ik ben te vriendelijk denk ik.
Waarom je dan een OV Taxi neemtquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus, OV taxi's zijn kut. Wat snap je niet?
Okeuj, nou ik ga geen 15 euro betalen voor een taxi, aangezien ik dan nog ga werken voor wat, 5 euro ofzo. Dan zou ik dus net zo goed helemaal niet kunnen gaan werkren!quote:
Had dan niet gewerkt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okeuj, nou ik ga geen 15 euro betalen voor een taxi, aangezien ik dan nog ga werken voor wat, 5 euro ofzo. Dan zou ik dus net zo goed helemaal niet kunnen gaan werkren!
Ja dit is meer geschikt voor bejaarden enzo, kun je korting op krijgen blablabla.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:56 schreef Juicyhil het volgende:
Maar een taxi is toch OV? Was er dan anders aan een OV taxi?
Ja dit is dan voor 2 zones, heel goedkoopquote:
in wat voor uithoek woon je dan wel nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dit is meer geschikt voor bejaarden enzo, kun je korting op krijgen blablabla.
Denk dat het meer vanuit de overheid is oid.
Moet je even op die site kijken!
[..]
Ja dit is dan voor 2 zones, heel goedkoopmaar alsnog kut.
Tis wel erg goedkoopquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dit is meer geschikt voor bejaarden enzo, kun je korting op krijgen blablabla.
Denk dat het meer vanuit de overheid is oid.
Moet je even op die site kijken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |