Singles/Platenquote:FB Releasedatum bekend!
Op 21 mei zal het langverwachte eerste Fakkelbrigade album gepresenteerd worden in de Hedon te Zwolle!
Het gloednieuwe studiowerk van de brigadiers zat er al een tijdje aan te komen, na een aankondiging van de mannen eind vorig jaar op het podium in Heerhugowaard. Ook verscheen de single "Schouders ophalen", ter ere van sneakerzaak Patta's vijfjarig bestaan, een opwarmer voor de hittegolf die deze zomer Nederland aan zal doen.
De Fakkelbrigadiers, bestaande uit beatmaker A.R.T. en rappers Rico, Sticks (ex-opgezwolle), Typhoon en James hebben de in de luwte doorgebrachte tijd goed benut. Onafgebroken is er gewerkt aan dit "debuut", waaraan naast deze harde kern-leden natuurlijk meerdere van de usual suspects meewerken. De binnenkort te verschijnen nieuwe Top-Notch mixtape wordt verrijkt met de eerste single van de Fakkelbrigade, genaamd "Colucci".
Hou vanaf nu www.Fakkelteitgroep.nl in de gaten voor meer nieuws over de plaat, informatie over de groepen gelieerd aan de Fakkelteitgroep en traktaties als exclusieve nieuwe nummers, filmpjes, foto's en dergelijke.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:25 schreef S-Two het volgende:
Ik had niets van deze plaat verwacht (laatste wat ik van de jongens had gehoord vond ik niet zo denderend), maar het klinkt weer als vanouds. Misschien is dit een beetje voorbarig, heb nog maar een paar nummers geluisterd, maar volgens mij is het weer ouderwets Zwolle goed.
Nouja, sommige albums hebben soms wat langdradiger omdat er een tijd geen diversiteit dus inzitquote:
edit: oeps wou hem editten, quote ik hem perongelijk:Pquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:38 schreef grooteron het volgende:
ja de extra disc (ingeschakeld) is ook zwaar vet. het blijft wel een extra'tje dus, maar de vele artiesten laten wel zien dat er nog behoorlijk was werk aan besteed is.
er zitten ook veel lekkere beats tussen.
staan wel 3 nummer op die al eerder uit zijn gebracht.
schouders ophalen, toekomstmuziek en werk in uitvoering.
of wat dan? Dit doet niemand hem naquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:25 schreef ghizzer het volgende:
en...
"Met een jas tegen de regen, ik reken op Harry Vermeegen. Waar is het feestje? Zijn er dames aanwezig? Man, het is net een manege. Hoe is het nou? Goed, met jou? Goed, een dushi bij de sushibar. Verse vis als verse vis, maar ik ben hier niet hier voor die bootiecall. Maak een praatje met Renate Wennemars' partner, het gaat over voetbalvrouwen met naaldhakken en de laatste Guccitassen. Leuk en aardig allemaal, maar ik zit niet daar in. Carlo Colucci wacht dus ik moet verkassen. Er is party in de do..." [en ga zo maar door...]
Echt moeilijk hard!
quote:Superschijfje!
Kan het trouwens zijn dat ik hier en daar windows of msn-geluiden erdoorheen hoor?
Klopt dit is de luisterpaal rip..
Inderdaad een goed nummer! Ik ben vooral fan van de intro, Rico flowt daar zo goed.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:46 schreef Maisnon het volgende:
En Kosmos is nog steeds favoriet, zo vet als dat hoog in de ruimte stuk begint
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:46 schreef Maisnon het volgende:
..alsjeblieft.. A.R.T.-beat kriebelt je oorschelp, hier in de Z-W, een illegaal feest dat kun je niet voorstellen. In de oude ambacht waar de geest van Brood nog rond waant...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:46 schreef Maisnon het volgende:
Hoeveel mensen zijn er nu met die kansloze avatar?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:06 schreef Ordinair het volgende:
Hoeveel topics zijn er nu waar de Colucci Era discussie loopt?
Wat een kansloze reactie.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:58 schreef Molluck het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn er nu met die kansloze avatar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |