En krijgen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:09 schreef Plums het volgende:
T mag, maar liever niet.Ben sowieso niet echt van t orale geven.
Als hij t terugwil, dan doe ik dat wel voor 'em.quote:
Saai(e muts)quote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:20 schreef Plums het volgende:
[..]
Als hij t terugwil, dan doe ik dat wel voor 'em.![]()
Mja, mn huidige vriend en ik doen t beide niet bij elkaar. Weet niet precies waarom.Maar hij leest dit waarschijnlijk toch.
![]()
Lol de sex is anders prima te doen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Saai(e muts)
Dus eigenlijk is het dus wel dat je het voor een goede befbeurt wel doet
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:20 schreef Plums het volgende:
[..]
Als hij t terugwil, dan doe ik dat wel voor 'em.![]()
Mja, mn huidige vriend en ik doen t beide niet bij elkaar. Weet niet precies waarom.Maar hij leest dit waarschijnlijk toch.
![]()
goh, dat komt over alsof heel erg blij mee bentquote:
Oh don't get me wrong, ik ben heel blij.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
goh, dat komt over alsof heel erg blij mee bent_!
en gelijk heb jequote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:40 schreef Plums het volgende:
[..]
Oh don't get me wrong, ik ben heel blij.Maar hij moet niet eerst mn reacties hier lezen.
Dat mag ie morgenmiddag doen, voor morgenavond.
![]()
Maar niet morgenochtend, voor morgenmiddag. Morgenmiddag wil ik gewoon neuken.
Ja toch.quote:
Hhahah ik zeg toch niet dat t moeite kost?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als het veel moeite kost kan je niet pijpen denk ik
Lol nou ja, t is meer dat ik t dus gewoon niet echt geweldig vind om te doen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 04:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je wil gaan mouthfucken omdat je dan weinig hoeft te doen. Lijkt me als je een beetje kan pijpen het ook niet al te lang duurt
Jammer, lijkt me niet echt cool als mijn vriendin niet geniet van orale sex gevenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 04:03 schreef Plums het volgende:
[..]
Lol nou ja, t is meer dat ik t dus gewoon niet echt geweldig vind om te doen.
Als ik t al doe is t idd omdat t hem een plezier doet, en niet mij.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 04:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jammer, lijkt me niet echt cool als mijn vriendin niet geniet van orale sex geven
En dan maar volop hopen dat ik niks leesquote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:40 schreef Plums het volgende:
[..]
Oh don't get me wrong, ik ben heel blij.Maar hij moet niet eerst mn reacties hier lezen.
Dat mag ie morgenmiddag doen, voor morgenavond.
![]()
Maar niet morgenochtend, voor morgenmiddag. Morgenmiddag wil ik gewoon neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |