quote:Op maandag 25 mei 2009 14:58 schreef MarMar het volgende:
Wat je ook doet, of iets not done is of juist wel zal het laatste zijn waar ik me druk over maak tijdens de sex.
Je bepaalt samen gewoon wat je wel en niet geil vindt, niet te moeilijk over doen.
Dan mijn persoonlijke voorkeur: ja ik slik, want:
- je bent er zo het snelst vanaf, want om nou te zeggen, HMM LEKKER, doe me nog maar een glaasje! Nou nee..
- het is geil om je partner zo in de "macht" te hebben en los te zien gaan (dat herkennen mannen die beffen niet erg vinden vast ook wel)
- weet je HOEVEEL PIJN het doet als het in je ogen komt en HOE MOEILIJK het richten is
Nou, dan kan je blijkbaar niet goed signalen "lezen", of je was zo actief bezig dat je er geen aandacht voor had. Een man komt niet "plotseling"quote:Op zondag 31 mei 2009 11:14 schreef Lolledmaniac het volgende:
Laatst kwam 't opeens terwijl 'ie er zo diep mogelijk inzat.
Dusja, echt een lekker gevoel vind ik 't niet.
Als hij toch al helemaal achter in je keel zit dan voel/proef je er toch bijna niks van als hij komt?quote:Op zondag 31 mei 2009 11:14 schreef Lolledmaniac het volgende:
Laatst kwam 't opeens terwijl 'ie er zo diep mogelijk inzat.
Dusja, echt een lekker gevoel vind ik 't niet.
O ja wel hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou, dan kan je blijkbaar niet goed signalen "lezen", of je was zo actief bezig dat je er geen aandacht voor had. Een man komt niet "plotseling"
Ik voel het dan blijkbaar goed aan, wanneer ik kom...quote:
Je kan je er lelijk in verslikkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik voel het dan blijkbaar goed aan, wanneer ik kom...
Dat geloof ik best. Sperma in je longen zal geen pretje zijnquote:
Was actief bezig ja.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou, dan kan je blijkbaar niet goed signalen "lezen", of je was zo actief bezig dat je er geen aandacht voor had. Een man komt niet "plotseling"
Jij slikt de sperma door, terwijl het in een condoom zit?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:15 schreef Elagabalus het volgende:
Ik slik heel graag, maar enkel als het 100% veilig is.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij slikt de sperma door, terwijl het in een condoom zit?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij slikt de sperma door, terwijl het in een condoom zit?
Snowballen heet dat. Nog nooit mee gemaakt gelukkig.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:50 schreef donnakol het volgende:
Mijn vriend mag heus wel in mijn mond komen. Als ik het daarna in zijn mond mag spugen. Kijken of hij het dan nog steeds lekker vind...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |