is meer werk dan eve slikken of t uitspugenquote:Op zondag 22 maart 2009 13:37 schreef Gracefulkitty het volgende:
[..]
Waarom als ik vragen mag? Je hoeft dan alleen maar even je gezicht schoon te wassen.
Inderdaad, even slikken en klaarquote:Op zondag 22 maart 2009 13:39 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
is meer werk dan eve slikken of t uitspugen
verder is het een irriant goedje als het in je haren komt!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:29 schreef rulerofdeath het volgende:
mijn vriendin vind het maar niks.
niks aan te doen.
Als een man dat zou zeggen zou het bij mij ook snel over zijn met het pijpen, ik ga andersom hem ook niet vragen zijn tanden te poetsen na het beffen. Ik vind vies van jezelf of de ander zijn zo ontzettend erg niet passen bij goeie seks.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:10 schreef A-cooler het volgende:
Mijn ex hield ervan, maar nadat ze het ingeslikt had zei ik altijd SPOEL JE MOND, TANDENPOETSENNN daarna pas zoenen
Dat dus.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:56 schreef As_33 het volgende:
[..]
Als een man dat zou zeggen zou het bij mij ook snel over zijn met het pijpen, ik ga andersom hem ook niet vragen zijn tanden te poetsen na het beffen. Ik vind vies van jezelf of de ander zijn zo ontzettend erg niet passen bij goeie seks.
shit dan heb je denk ik erg geluk gehad... verder dan 50% kom ik niet..quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:31 schreef Metro2005 het volgende:
Mijn vriendin vindt het erg geil om het in de mond te krijgen en door te slikken en eerlijk gezegd heb ik maar 1 vriendin gehad die het niet lekker vond en 1 one night stand die het niet wilde. Ik heb even geteld: 9 meiden die wel slikten en het zelf ook geil en lekker vonden, 1 die niet slikte (de one night stand) en 1 die het niet zo vond maar wel deed.
Mijn conclusie:meeste vrouwen slikken en vinden het lekker!
![]()
Of ik heb gewoon lekker zaadquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
shit dan heb je denk ik erg geluk gehad... verder dan 50% kom ik niet..
Geef je vriendin een beker vol en laat haar hier haar mening posten danquote:
En dat accepteerde ze?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:10 schreef A-cooler het volgende:
Mijn ex hield ervan, maar nadat ze het ingeslikt had zei ik altijd SPOEL JE MOND, TANDENPOETSENNN daarna pas zoenen
quote:
Je ex he?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:10 schreef A-cooler het volgende:
Het spijt me, maar ook ik zoen niet mijn vriendin als ze net gepijpt heeft.quote:
Nog zo'n kansloze.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:16 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ook ik zoen niet mijn vriendin als ze net gepijpt heeft.
Als ik mezelf wilde proeven had ik wel een paar ribben laten verwijderen
nou hier mijn mening : mijn vriend heeft idd lekker zaad jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:49 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Geef je vriendin een beker vol en laat haar hier haar mening posten danBeter maak je gewoon een filmpje
![]()
Facial (
) expressions liegen niet
![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:49 schreef tropicalgirl het volgende:
[..]
nou hier mijn mening : mijn vriend heeft idd lekker zaad jaen nee ik laat geen filmpje maken ,ja misschien voor mezelf ofzo maar niet voor hier iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |