dat dusquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:31 schreef Rasmussen het volgende:
als ik een meisje was zou ik het ook maar niks vinden. dus je hebt geluk als je vriendin het doet en anders niet zeuren.
mooiste reactie van het hele topicquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:34 schreef Blueberrypancake het volgende:
[..]
Ja zo dacht ik dus ook. Sindsdien is de enige die mijn zaad ontvangt het doucheputje
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:19 schreef Tally het volgende:
Geen problemen mee. Kom maar op met die lading
Dat dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:23 schreef kwiwi het volgende:
tenzij de man aan gaat dringen erop, dan kan ie het vergeten
Alsof er vrouwen zijn die uit zichzelf met het bekkie open op de knietjes gaan wanneer je roept "ik kom, ik kom!"quote:
nou ik wel hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:36 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Alsof er vrouwen zijn die uit zichzelf met het bekkie open op de knietjes gaan wanneer je roept "ik kom, ik kom!"![]()
Dan heb je steeds de verkeerde vrouwen als je dit zegt.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:36 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Alsof er vrouwen zijn die uit zichzelf met het bekkie open op de knietjes gaan wanneer je roept "ik kom, ik kom!"![]()
Ik zit op dat moment toch al lang op mijn knietjes met mijn mond open omdat ik aan het pijpen ben, dus waarom niet nog even langer.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:36 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Zijn Miele stofzuigers nou beter dan Nilfisk?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:43 schreef Wupppie het volgende:
ik heb het eens gedaan met een meisje wat er zo dol op was dat ze tijdens het neuken al zei dat ik niet klaar mocht komen.
Als ze dan ook maar enigzins de indruk had dat je klaarkwam dan dook ze naar beneden en begon te zuigen als een Miele
Wat is er mis mee dan met op het gezicht?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:23 schreef Sjeen het volgende:
Om ontopic te blijven, ik heb het liever in mijn mond dan in mijn gezicht...
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:23 schreef Sjeen het volgende:
Om ontopic te blijven, ik heb het liever in mijn mond dan in mijn gezicht...
ik heb t juist liever in mn mond dan in mn gezicht!quote:Op zondag 22 maart 2009 13:07 schreef Gracefulkitty het volgende:
Voor mij is het in ieder geval 'not done'. Ik moet er echt niet aan denken. Ik ben niet te beroerd om tegemoet te komen aan de wensen van mijn partner, maar er zijn wel grenzen. Over mij heen klaarkomen, inclusief gezicht, vind ik geen probleem, maar niet in mijn mond.
Waarom als ik vragen mag? Je hoeft dan alleen maar even je gezicht schoon te wassen.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:23 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
ik heb t juist liever in mn mond dan in mn gezicht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |