Is dat pijnlijk? Volgens mij niet hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Omg. Dat lijkt me pijnlijk.. Maagzuur op je eikel
Nee, gelukkig geen ervaring
Maagzuur vreet gaten in kleding.. Dan wil je niet weten wat voor effect dat heeft op je eikel.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Is dat pijnlijk? Volgens mij niet hoor.
Ik weet niet waar jij je lul allemaal insteekt maar ik had nergens last van.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maagzuur vreet gaten in kleding.. Dan wil je niet weten wat voor effect dat heeft op je eikel.
Schakel nu het nog kanquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:44 schreef Zith het volgende:
Had ik er maar zoeen, mijne vind pijpen al een bridge too far
Bef jij haar?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:44 schreef Zith het volgende:
Inderdaad, zij haar plezier hebben en dan ... "eikes een eikel in mijn mond nee zenne"quote:
Rustig rustigquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:56 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Inderdaad, zij haar plezier hebben en dan ... "eikes een eikel in mijn mond nee zenne"
is zien hoe lang het duurt!
en dan ineens zeggen "telkens ik u bef kom jij toch ook in mijn mond! wat is het verschil?"
emancipatie, zowel op de werkvloer als in bed, maar dan ook in 2 richtingen!!!
dan hoop ik dat je verder wel een spannend sex leven heb, want alleen recht op en neer gaan word je echt een keer zat! gevolg, minder sex, gevolg saai leven, gevolg frustraties.....quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:59 schreef Zith het volgende:
[..]
Rustig rustig(nee dat wilt ze ook niet)
ik hoop dan voor u dat de achterdeur soms openstaat... of dat er iets kinky gebeurt want er zijn maar zoveel standjes die kunt blijven herhalen hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:59 schreef Zith het volgende:
[..]
Rustig rustig(nee dat wilt ze ook niet)
Damn, dat het nog bestaat! Ik zou switchen nu het nog kan.....quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:44 schreef Zith het volgende:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:30 schreef Kasper79 het volgende:
[..]
Damn, dat het nog bestaat! Ik zou switchen nu het nog kan.....
Dan was dat geen maagzuur..quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:31 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij je lul allemaal insteekt maar ik had nergens last van.
Eerst komt er eten uit, veel later pas maagzuur...quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Mevrouw ging over haar nek...hmmm
En dat eten heeft zich niet vermengd met dat maagzuur?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Eerst komt er eten uit, veel later pas maagzuur...
Uiteraard is het geen puur maagzuur, dat heb je alleen met een nuchtere maag, maar het eten is natuurlijk wel doorkneed met spijsverteringssappen; dat is immers de hele functie van de maag. De pH-waarde van dat 'eten' is absoluut onder de 7, oftewel zuur.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Eerst komt er eten uit, veel later pas maagzuur...
geen kakker, 18 jaar, we hebben tvquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dan is er iets anders mis met je. Kakker? 13 jaar? Je ouders hebben principieel geen tv?
zou het kunnen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:27 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
dan zal dit het wel zijn he:
[..]
Dude, it's the internet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:51 schreef lord_sylus het volgende:
man man hoe zijn we van slikken en pijpen naar vrouwen die over hun nek gaan op de lul van hun vriend![]()
![]()
Sommige dingen hoef je niet te begrijpen, Ik zeg gewoon doenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:27 schreef plus44 het volgende:
[..]
aah, mensen die zowiezo schrijven![]()
Ontopic:
Ik snap niet eens waarom mannen het geil vinden om in een vrouw haar mond te spuiten![]()
ben ik nu raar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |