quote:Op maandag 22 juni 2009 22:57 schreef Kasper79 het volgende:
[..]
Dat je dom en onwetend bent, hoeft nog niet te betekenen dat je dat hier op het Fok!forum tentoonspreidt voor de hele gemeenschap......
Pijpen geeft over het algemeen een laag risico voor HIV, behálve als de man klaarkomt in de mond, dan is er een groot risico voor de ontvangende partij.
Voor SOA's is het verschil tussen wel of geen zaadlozing minder groot.
Oftewel, check your facts en niet zomaar wat brullen om cool te doen.....
Dat heb ik gedaan, anders zou ik het hier natuurlijk niet neerschrijvenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
zelf ook ff checken voor dat je zo iets zegt
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:50 schreef erwinf18 het volgende:
ik praat uit eigen ervaring, maar mijn vriendin die vraagt er zelf gewoon af en toe om omdat zij het ook heel geil vind.
ze begint dan gewoon met heerlijk te pijpen tot ik klaarkom en dan spuit ik in der mond...en als ik klaar ben dan is zij aan de beurt:)
alleen als je niet met u praat:P hahaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:56 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
![]()
Mogen wij uw vriendin eens lenen?
Dan moet je zijn koffie afpakken en hem aan het fruit laten gaan.. Ananas etc. Zoete vruchten. Dan wordt het zoeter.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:03 schreef ekster23 het volgende:
Ik vind het ook geen probleem als me vriend in me mond klaarkomt, heb ook een keer geslikt, maar vind dat wel minder. Proeft bitter. En als hij ergens anders wil spuiten vind ik het ook prima. (borsten, of over me hele lichaam)
aah, mensen die zowiezo schrijvenquote:
Nee, gewoon homofielquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:27 schreef plus44 het volgende:
[..]
aah, mensen die zowiezo schrijven![]()
Ontopic:
Ik snap niet eens waarom mannen het geil vinden om in een vrouw haar mond te spuiten![]()
ben ik nu raar?
Neeh hij drinkt nooit koffie, zal wel aan het pittige eten liggen, sambal enzo.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan moet je zijn koffie afpakken en hem aan het fruit laten gaan.. Ananas etc. Zoete vruchten. Dan wordt het zoeter.
En uh.. Zie mijn signature...
You know what to do.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:07 schreef Matty___ het volgende:
had ooit een vriendin die er helemaal gek op was. zelf als het op me buik te recht kwam ging ze het nog uitzuigen.
dat noem ik commitment.![]()
mijn huidige vind het maar nix terwijl ze wel erg goed kan pijpen .
dan zal dit het wel zijn he:quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dan is er iets anders mis met je. Kakker? 13 jaar? Je ouders hebben principieel geen tv?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:48 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
En z'n pubertijd begint erg laat
veel zoet laten eten en cola drinken dan wordt zijn sperma zoeter van tenminste dat zeggen de vrouwen die ik kenquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:04 schreef ekster23 het volgende:
[..]
Neeh hij drinkt nooit koffie, zal wel aan het pittige eten liggen, sambal enzo.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:03 schreef ekster23 het volgende:
Ik vind het ook geen probleem als me vriend in me mond klaarkomt, heb ook een keer geslikt, maar vind dat wel minder. Proeft bitter. En als hij ergens anders wil spuiten vind ik het ook prima. (borsten, of over me hele lichaam)
Gelukkig nog nooit meegemaakt... Maar als de man denkt dat hij zijn staafmixer zo ver en hard er in kan rammen, vind ik het wel een beetje eigenschuld dikke bult! hahahahaquote:Op donderdag 25 juni 2009 04:11 schreef TwyLight het volgende:
Iemand al eens een "hai2u" incidentje meegemaakt?
Mocht je niet weten wat het is, try Google images
Omg. Dat lijkt me pijnlijk.. Maagzuur op je eikelquote:Op donderdag 25 juni 2009 04:11 schreef TwyLight het volgende:
Iemand al eens een "hai2u" incidentje meegemaakt?
Mocht je niet weten wat het is, try Google images
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |