Doe je hem de groeten namens Fok Arma ?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waar woon je?
Ow en terecht dit topic voor Henk.
Hij heeft dit topic en het andere topic al gezien. Hij was helemaal ondersteboven er van.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe je hem de groeten namens Fok Arma ?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hij heeft dit topic en het andere topic al gezien. Hij was helemaal ondersteboven er van.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:07 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kanjer is deze held![]()
Grappigquote:
Hoofddorpquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waar woon je?
Ow en terecht dit topic voor Henk.
ohquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:24 schreef Armageddon het volgende:
Mochten jullie in de omgeving Den Haag wonen en Henk ook als kraamverzorger willen dan kan je contact opnemen met ZIN kraamzorg in Den Haag.
Ik kan jullie Henk aanraden. Het is een ware held!
http://www.zinkraamzorg.nl/
ja maar misschien wilt henk mij nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:10 schreef Armageddon het volgende:
Je kan altijd even contact opnemen. Misschien komt Henk ook wel in Hoofddorp.
Je kind wilt jou ook niet als vader.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door porsche1 op 20-03-2009 23:24:34 ]Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:23 schreef Armageddon het volgende:
Zeg halve tamme Rotterdammer, ken je even opkankeren.
Henk wordt de nieuwe trainert/scout van Feyenoord. Ze willen ze voortaan al vroeg scouten!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:23 schreef Armageddon het volgende:
Zeg halve tamme Rotterdammer, ken je even opkankeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |