Putfilequote:Op donderdag 19 maart 2009 19:28 schreef Cynic het volgende:
Ik heb het vast destijds van iemand afgekeken, want ik ken er zelf geen. Het was niet esnips...
Kan ik ook wel een account op aanmaken natuurlijk, maar ik heb dus ergens al een en die werkte prima.
Ik zal morgen vast beginnen met oefenen, ik ben bijna verleerd hoe dat moet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:37 schreef Witchfynder het volgende:. Nou moet Bro maar extra Fries gaan doen.
.
Dat verleer je nooitquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:03 schreef brother52 het volgende:
Kaartje voor PUSA is binnen![]()
[..]
Ik zal morgen vast beginnen met oefenen, ik ben bijna verleerd hoe dat moet.Zullen mijn collega's leuk vinden.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:14 schreef brother52 het volgende:
Je brengt me nu wel heel erg in de verleiding om een kloon aan te maken.
Of zouden ze oudere topics doorgeneusd hebbenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:10 schreef Witchfynder het volgende:
Goh, we hebben deze week nog helemaal geen "ik wil graag gaan gitaarspelen, maar wat moet ik dan kopen? ik luister normaal naar..."-posts gehad..
Tofquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:43 schreef Cynic het volgende:
http://media.putfile.com/RAOS
Dat was hem. Geluid komt gewoon uit een POD, heb het ook niet afgesteld ofzo want de ene kant van mijn hoofdtelefoon doet het nieten dan klinkt het sowieso niet mooi.
Gewoon zodat ik het niet ga vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:24 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Tof
Je hebt de twee gitaarpartijen gewoon door elkaar laten lopen met welk proggie?
En waarmee maak je zo'n drumpartij?
Klinkt in het begin wel een beetje Van Halen-achtig.Opgenomen in Cubase, drums zijn samples van Drumkit From Hell, die draait ook in Cubase.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
Die raken ook alles kwijt inderdaad.quote:
Ik wil wel eten, ga niet naar PUSA en ben misschien iets later. Zit toch met een verjaardag die ochtend.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:31 schreef Daantke het volgende:
Bro > PUSA
Cynic > PUSA
allsystemshalt (evt. met gitaar)
Dribbel (PUSA?)
Daantke (gaat niet meeëten)
?
leuk gitaartje, 2.50 en een uitgekauwd snoepjequote:Op donderdag 19 maart 2009 22:58 schreef -Menn0- het volgende:
[spam]
[TK] (Gitaar) Crafter Convy DX/DBR
[/spam]
SPAM
![]()
Supervet apparaat!quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:58 schreef -Menn0- het volgende:
[spam]
[TK] (Gitaar) Crafter Convy DX/DBR
[/spam]
SPAM
![]()
Dean > alles.quote:
Graag! Maar even geen geldquote:
Ik was gister in totaal 26,45 kwijt, inclusief lidmaatschap en kosten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:25 schreef Dribbel_ het volgende:
En wat kosten die kaarten voor PUSA en zijn ze er nog >?
rond 12:30 op het max euweplein (nog even kijken waar precies op het pleintje)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoelaat willen jullie morgen eigenlijk gana hoe wat waar enz
op een zaterdag nog welquote:
Is goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Graag! Maar even geen geld
Al helemaal niet omdat er zo nog een APK aan komt... met mogelijk een nieuwe auto als alles tegenzit
Als je hem over een poosje nog hebt praten we weer
knopjes kosten nix als je ze kopen moetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:48 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb het idee dat er stof onder de knopjes van m'n Marshall zit, ik hoorde van iemand dat die er zo af te draaien zijn. Ik probeer er hier wat aan te trekken maar ze komen niet echt los.
-EDIT- toch wel, ik durfde niet hard genoeg te trekken![]()
Die gaan er juist soms te makkelijk vanaf, heb wel eens de stofzuigerzak binnenste buiten moeten keren om zo'n knopje terug te vindenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:48 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb het idee dat er stof onder de knopjes van m'n Marshall zit, ik hoorde van iemand dat die er zo af te draaien zijn. Ik probeer er hier wat aan te trekken maar ze komen niet echt los.
-EDIT- toch wel, ik durfde niet hard genoeg te trekken![]()
Die is helemaal vetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:24 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Is goed
Ga ook Cynic's oude Ibanez verkopen denk ik
Hoe Herken ik jullie ?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:13 schreef Daantke het volgende:
Hoe kon ik je vergeten![]()
correctie:
Bro > PUSA
Cynic > PUSA
allsystemshalt (evt. met gitaar)
Dribbel (PUSA?)
Daantke (gaat niet meeëten)
Witchhoer
Zoek naar een stel gekken en gij zult vinden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:17 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hoe Herken ik jullie ?![]()
Ik heb een bloemetjesjurk aan![]()
quote:
Ja geen ideequote:
quote:
Meer grijsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:58 schreef The_Dean het volgende:
Ja, die, maar dan groen met zwart. Die is echt vet... 300 lijkt me geen gekke prijs... maar heb verder ook geen idee wat die dingen op Marktplaats/eBay doen...
Waar de fuck is dat dan, ik zie jullie wel op het leidschepleinquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Max Euweplein, zoals al 12x gezegd is..
Max Euweplein is vlak naast Paradiso. Ook dicht bij het Leidscheplein dus.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Waar de fuck is dat dan, ik zie jullie wel op het leidscheplein
PM me ff jullie nummers door dan anders vind ik het nooit natuurlijk
Ja PM even wat 06 nummers doorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waar de fuck is dat dan, ik zie jullie wel op het leidscheplein
PM me ff jullie nummers door dan anders vind ik het nooit natuurlijk
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 07:26 schreef Svyatagor het volgende:
Veel spass.
Wat!!! geen picsquote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:11 schreef Jorikjet het volgende:
ik ging gisteren naar een muziekzaak kijken voor een 2x12 speakerkastje, en ben terug gekomen met een nieuwe gitaar! een akoestiesje gretch, kleiner dan een normale gitaar, en klinkt heel goedkoop. maar doordattie zo rauw klinkt is het echt super vette gitaar voor met de slide!
Ah, dat zijn echt te gekke gitaartjes! Klinken idd erg leuk.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:05 schreef Jorikjet het volgende:
plaatje:
[ afbeelding ]
het geluid heeft iets weg van zo'n slide gitaar met zo'n stalen kast. goede toevoeging dus aan de collectie! alleen beetje jammer van die opdruk, maar dat is ook wel weer grappig opzich
Ik ben er NA 13:00 tot we weg gaan ..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:48 schreef Witchfynder het volgende:
Tot hoe laat is men op dat plein? Ik kom naar verwachting om 15:06 op A'dam CS aan.
Donequote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:51 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik ben er NA 13:00 tot we weg gaan ..
Doe je 06 eens pm-en dat is wat makkelijker
Jammerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:49 schreef Doodkapje het volgende:
Hee wtf?! Is er een meet?!![]()
![]()
![]()
![]()
Damn had me ff gmsnd
Vanavond eigenlijk familymeet in Limburg dus had niet gekund...
Had ff zelf één keer in 4 topics gekeken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:49 schreef Doodkapje het volgende:
Hee wtf?! Is er een meet?!![]()
![]()
![]()
![]()
Damn had me ff gmsnd
Vanavond eigenlijk familymeet in Limburg dus had niet gekund...
Doe je ding! Ik hoor het welquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Eerlijk gezegd nog nooit gezien zo'n ding.![]()
Gitaarmeeters veel plezier daar vanmiddag.
Ik heb een gig![]()
Menn0, ik heb eventueel ook wel interesse in die gitaarik ben namelijk nog wel opzoek naar een hollowbody, ik test hem anders een keer in een winkel uit en koop hem dan van je
Een jazz?quote:
Volgens mij ook wel ja.lquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:13 schreef Gitaarmat het volgende:
Ja oke, ik zag bij tonika deze als vergelijkbare: http://www.tonika.nl/shop/Product.asp?p=AF75TDGIV
Zo'n beetje hetzelfde model geloof ik.
Dat is prima, ik hou zelf vaak 1 a 2 slagen aan voor de 3 dikke snaren en een stuk of 4 voor de dunne zodat je zeker weet dat ze goed zitten en dat het er ook nog een beetje fatsoenlijk uit ziet (niet zo'n hoop snaar op je tuner)quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:53 schreef Wunny het volgende:
Ik heb net mijn A snaar vervangen, alleen zit hij maar 2 slagen om me tuner, is dat goed?
Geen slagen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe minder slagen hoe beter!
ah, 3 ofzo is altijd wel goed..!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe minder slagen hoe beter!
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:56 schreef allsystemshalt het volgende:
Ben weer thuis![]()
Was gezellig![]()
*Ik heb roddels maar ik vertel ze lekkah niet
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:27 schreef Jimbo het volgende:
mn reet is gesigneerd door nicky en een of andere gast. Win win. Pics volgen haha
toch nog gelukt?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:27 schreef Jimbo het volgende:
mn reet is gesigneerd door nicky en een of andere gast. Win win. Pics volgen haha
ja het is geluktquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:58 schreef brother52 het volgende:
Ik ben met bijna een uur vertraging ook weer thuis, was tof
[..]
toch nog gelukt?
nog bedankt voor het telefoontje trouwens, we zijn geen file tegengekomenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:58 schreef brother52 het volgende:
Ik ben met bijna een uur vertraging ook weer thuis, was tof
[..]
toch nog gelukt?
AFS77 is hetquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:11 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Een jazz?
http://www.feedback.nl/?b=AFS85TNT&a=9 volgens mij is het deze maar dan in een andere kleur.
quote:Op zondag 22 maart 2009 10:44 schreef Jimbo het volgende:
mogguh, een brakke mogguh zelfs
oeh dat meisje met - zonder bril![]()
Ghe ghe Wankerdtquote:Op zondag 22 maart 2009 10:44 schreef Jimbo het volgende:
mogguh, een brakke mogguh zelfs
oeh dat meisje met - zonder bril![]()
quote:
Wat ben je in een emo bui Dean keral,quote:Op zondag 22 maart 2009 11:24 schreef The_Dean het volgende:
Nog een nummer van Steelheart!
Geweldig nummer
Stiekem vind ik deze nog mooierquote:Op zondag 22 maart 2009 11:30 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Wat ben je in een emo bui Dean keral,
Ga maar liggen op de sofa en vertel,
- Hoe was je jeugd?
I can't live without loooveeeeequote:Op zondag 22 maart 2009 11:47 schreef Jorikjet het volgende:
damn dude, dat is echt te gay voor woorden.
terwijl ik love gun van kiss in me hoofd heb
\quote:
Vetquote:
quote:
Ik zie nog steeds die paniek in je ogen hoe je probeerde die noodles tussen je stokjes te klemmenquote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 13:57 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ah kijk eens aan
Hier nog een filmpje dat iemand hem even test![]()
![]()
Dat ben ik nietquote:Op zondag 22 maart 2009 14:24 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Maar op wat voor'n versterker speel je nu?
Ik gebruik nu de combinatie Digitech 2120 + Marshall 9100 en dan over 2 Orange PPC212'squote:Op zondag 22 maart 2009 14:24 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Maar op wat voor'n versterker speel je nu?
Vlissingen (zeeland)quote:
Kan jij het beter dan?quote:
Dat ding is echt te fucking bruutquote:Op zondag 22 maart 2009 13:57 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ah kijk eens aan
Hier nog een filmpje dat iemand hem even test![]()
![]()
Hey, die riff was ik helemaal vergeten!quote:
Ik doe geen dingen bij soundcheck die ik niet kanquote:
Ja, ik weet het. Net even mijn saldo gechecked, maar zit er voorlopig niet inquote:
Klinkt wel gaaf jaquote:
Je doet niks?quote:Op zondag 22 maart 2009 21:56 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik doe geen dingen bij soundcheck die ik niet kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Ik vond de mijne echt heel erg fijn spelen, alleen hoger op de hals kom je er niet meer goed bij.quote:Op maandag 23 maart 2009 00:03 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Klinkt wel gaaf ja![]()
*Ik vind ze alleen altijd zo rot spelen (De rand van de body is bij semi hollow acoustic guitars vaak zo scherp)
Wel staat het gaaf om zo'n grote guitarbody te hebben liefst in een felle kleur of spiegelende zooi erop of zo
Dan ga ik de volgende keer wel weer meequote:Op maandag 23 maart 2009 01:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zijn er niet gemaakt
Alleen een foto van de terugreis
[ afbeelding ]
Mauw
hahaquote:Op maandag 23 maart 2009 01:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zijn er niet gemaakt
Alleen een foto van de terugreis
[ afbeelding ]
Mauw
Waar is die van?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:10 schreef The_Dean het volgende:
Kan je hem beter gewoon op je arm laten zetten:
[ afbeelding ]
Ene Ellen. Leuke meid trouwensquote:
Whehe, ja zoiets.quote:
nikkiquote:Op maandag 23 maart 2009 10:32 schreef Metalfreak het volgende:
En van wie zijn die handtekeningen op die kont dan?
Die namen zeggen me niets
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nikkidie van idols en een of andere dude
hadden in paradiso een signeer sessie en ik wedde voor een biertje dat 't wel lukken zou dat ze mn reet zouden tekenen![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nikkidie van idols en een of andere dude
hadden in paradiso een signeer sessie en ik wedde voor een biertje dat 't wel lukken zou dat ze mn reet zouden tekenen![]()
Ik vrees grote vrezen..quote:Op maandag 23 maart 2009 10:35 schreef Cynic het volgende:
Om maar even in die richting te blijven gaan: mijn vriendin had laatst nog een heel gesprek gehad met iemand die in Todorock speelt.
haha, ja, ik vind het vaak knullig over komen als een gitarist echt op zijn max aan het spelen is op het podium. het komt allemaal veel leuker over wanneer je de dingen doet die je goed beheerstquote:Op zondag 22 maart 2009 21:56 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik doe geen dingen bij soundcheck die ik niet kan
Sowieso, als je gaat optreden met dingen die je niet goed beheerst ben je fout bezig...quote:Op maandag 23 maart 2009 19:31 schreef Jorikjet het volgende:
ow, ja maar ik doelde meer op het uiteindelijke optreden
Vrije Jazz noemen we datquote:Op maandag 23 maart 2009 21:14 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Sowieso, als je gaat optreden met dingen die je niet goed beheerst ben je fout bezig...
Nee, dat wordt de nieuwe Megadeth.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:35 schreef The_Dean het volgende:
Feast your ears on this! Nu al dé heavy metal plaat van 2009!
WOLF- Ravenous. Full album streaming audio:
http://www.metalkult.com/streaming-audio/wolf/
Is Megadeth heavy metal??quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, dat wordt de nieuwe Megadeth..
Maar dit vind ik echt goed! Het is old school en toch fris..
Bijnaquote:
Hebben die weer een nieuw album uit?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:01 schreef The_Dean het volgende:
Nieuwe Mastodon is ook erg lekker trouwens
Crack The Skyequote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:31 schreef brother52 het volgende:
Hebben die weer een nieuw album uit?
Dat is helemaal langs me heen gegaan.
Megadeth is toch al de nieuwe Megadeth?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, dat wordt de nieuwe Megadeth..
Maar dit vind ik echt goed! Het is old school en toch fris..
Dat is de onderkant.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Die bovenkant ziet er stoerder uit vergeleken met de rest van de case
De nieuw uit te komen CD, droplul.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Megadeth is toch al de nieuwe Megadeth?
Een punkjunk flora pedalcase.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Oh ik dacht dat je een trap had gemaakt om bij je planten te kunnen
Tof!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:13 schreef Cynic het volgende:
Even een work-in-progress foto van één van beide flightcases die ik aan het maken ben. De plankjes zitten inmiddels allemaal vast. Volgende stap: schuren en verven. Daarna de sluit- en hoekprofielen en sloten en handvatten enzo.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Oh ik dacht dat je een trap had gemaakt om bij je planten te kunnen
Ik heb inderdaad ruimte zat voor een paar kippen erbijquote:
Chicksquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:56 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ruimte zat voor een paar kippen erbij
Dan moeten ze zich wel erg klein kunnen opvouwen, anders wordt het hem niet.quote:
Is toch heerlijk?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:45 schreef Witchfynder het volgende:
Guys, mijn wereldbeeld is naar de knoppen....
Eerst krijg ik een Dean geleverd met defecte electronica (hoe is het mogelijk?!).
Daarna ga ik klagen bij Feedback, krijg alle sympathie en medewerking en krijg een nieuwe bas mee. Binnen het uur! En daarna vraag ik naar de H&K Red box, maar die hadden ze niet. Kunnen ze wel bestellen. Ja, dat bestellen van FB ken ik wel. Bestellen = kopen, mooi niet.
Nee, hij bestelt hem voor de voorraad, maar stuurt een kaartje naar me wanneer hij binnen is, kan ik als eerste klant komen testen. WTF is hier aan de hand?![]()
.
Heb ik wellicht de allercoolste FB medewerker ooit getroffen?.
over een half jaar krijg je een kaartje dat er in FB Eindhoven een H&K Red Box voor je binnen isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:45 schreef Witchfynder het volgende:
Guys, mijn wereldbeeld is naar de knoppen....
Eerst krijg ik een Dean geleverd met defecte electronica (hoe is het mogelijk?!).
Daarna ga ik klagen bij Feedback, krijg alle sympathie en medewerking en krijg een nieuwe bas mee. Binnen het uur! En daarna vraag ik naar de H&K Red box, maar die hadden ze niet. Kunnen ze wel bestellen. Ja, dat bestellen van FB ken ik wel. Bestellen = kopen, mooi niet.
Nee, hij bestelt hem voor de voorraad, maar stuurt een kaartje naar me wanneer hij binnen is, kan ik als eerste klant komen testen. WTF is hier aan de hand?![]()
.
Heb ik wellicht de allercoolste FB medewerker ooit getroffen?.
Waarschijnlijk de output van binnen. Hij was nog goed gesoldeerd, maar maakte slecht contact. Had zelf aan de preamp gedacht. Wat het ook is, het is nu opgelostquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is toch heerlijk?![]()
Wat was er trouwens kapot aan de electronica, of werkte het gewoon helemaal niet?
Neequote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:16 schreef Cynic het volgende:
Is je versterker alweer klaar trouwens?
Wel een idee, en morgen tijdquote:
Mijn gitaar eerst wel voorzichtig aan de kant gelegd hoop ik.quote:
Dacht al, is mijn tafel nu al scheefquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mijn gitaar eerst wel voorzichtig aan de kant gelegd hoop ik.
*start soldeerboutquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:41 schreef Witchfynder het volgende:![]()
.
De tech van een bassist op BGF beweert dat Hartke 3500's lastig te servicen zijn. Ik wil bewijzen dat mijn tech zijn tech pwnt, dus Dean... voort met die hap!.
Hell yeah!quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
*start soldeerbout
Time to show this little bitch
quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:53 schreef Aresdreams het volgende:
dat lijkt me idd hell als de versterker er live mee kapt, of 1 van mijn floorboards
Gitaar heb ik nu eindeklijk een backup
moet alleen nog ff 2 beugelvlesjes grolsch leeg gieten drinken.
Ga je beugels opsturen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar heb hier nog wel een paar liggen eventueel... PM me je adres anders even.
Je kunt er ook gewoon straplocks op gooien, werkt wel zo gemakkelijk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:53 schreef Aresdreams het volgende:
moet alleen nog ff 2 beugelvlesjes grolsch leeg gieten
is duurderquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je kunt er ook gewoon straplocks op gooien, werkt wel zo gemakkelijk.
Dat wel maar op een gitaar van 800+ euro maakt die 15 ook niet uit.quote:
Ik ben ook fan. Kosten toch ook maar iets van 10-15 euro ofzo?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat wel maar op een gitaar van 800+ euro maakt die 15 ook niet uit.
Ik zou niet meer zonder willen.
Ik heb ook nog 2 straps met een soort ingebouwde straplock, die zijn ook handig.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:38 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb ook voor al mijn gitaren een aparte strap + straplocks, superdingen.
maar dan moet ik in die body gaan schroeven, en daar heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat wel maar op een gitaar van 800+ euro maakt die 15 ook niet uit.
Ik zou niet meer zonder willen.
Er zitten toch al schroeven in? Is gewoon een kwestie van schroefjes omwisselen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:55 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
maar dan moet ik in die body gaan schroeven, en daar heb ik geen zin in.
edit:
heb ook ergens als het goed is nog 2 setjes liggen ervan...
misschien vanavond even zoeken en kijken of ze trouwens over de strap buton passen die er op zit, misschien hoef ik dan niet te schroeven...
En 30 sec werk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
Er zitten toch al schroeven in? Is gewoon een kwestie van schroefjes omwisselen.
Nouja, misschien dat het met een schouderblessure veel langer duurt?quote:
Ik ben uiteraard op de hoogtquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:31 schreef Gitaarmat het volgende:
Dribbel: http://www.metmichiel.nl/(...)VAN%20ZICH%20HOREN!/
Dat krijg je als je poppunk speeltquote:
Briljant nummer, helemaal in context met de film... Jammer van Matt...quote:
Evo Xm?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:18 schreef Daantke het volgende:
250euro en mijn dean voor jouw marshall(je wou toch veelzijdigheid in je studio)
Blackhearth cab, die 5 watt, kost 100 euro dacht ik en dan nog die Cab van Harley Benton Vintage, 2 x 12"quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:07 schreef acidd91 het volgende:
Beste mensen, I need help!
Mijn versterker doet het niet goed, geen idee wat er mis mee is, maar het is nu toch echt tijd voor een nieuwe. Ik had een kleintje van Ibanez, zo'n brak goedkoop ding.
Ik zoek een versterker, maximaal 250 a 300 euro, die gewoon doet wat hij moet doen. Paar effectjes is leuk, en zou ook leuk zijn als er geswitcht kan worden tussen twee kanalen (footswitch ofzo).
Ik zat te denken aan een Vox AD 30 of iets in die richting, maar heb er zelf niet zo veel verstand van.
Wat raden jullie mij aan?![]()
Alvast bedankt!
Ziet er wel goed uit, maar ik ken het merk persoonlijk helemaal niet. Ik ken meer 'topmerken' als Fender, Marshal, Vox.. daar gaat dus (onbewust?) mijn voorkeur naar uit.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:54 schreef Wunny het volgende:
[..]
Blackhearth cab, die 5 watt, kost 100 euro dacht ik en dan nog die Cab van Harley Benton Vintage, 2 x 12"
Klikje
Wel even zoeken, ben even lui
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Dan blues dat lijkt gelukkig nooit op elkaar
Lijkt erop dat we binnenkort weer opzoek moeten naar een neiuwe drummerSchiet niet op dit
Muziekstijl ligt hem sowieso niet zo erg, dus beetje motivatieprobleem nu, en vanaf voglend jaar woont ie ergens anders op kamers dus dan is het al helemaal geen doen, hij blijft wel meespelen, maarja ondertussen maar opzoek naar wat andersquote:
Mijn broertje speelt drums.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muziekstijl ligt hem sowieso niet zo erg, dus beetje motivatieprobleem nu, en vanaf voglend jaar woont ie ergens anders op kamers dus dan is het al helemaal geen doen, hij blijft wel meespelen, maarja ondertussen maar opzoek naar wat anders
Als hij hieraan voldoet kan die mailenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WOEHA niks schroevenquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:22 schreef Witchfynder het volgende:
Met de mijne niet. Ik schroef wel met mijn andere hand..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |