Putfilequote:Op donderdag 19 maart 2009 19:28 schreef Cynic het volgende:
Ik heb het vast destijds van iemand afgekeken, want ik ken er zelf geen. Het was niet esnips...
Kan ik ook wel een account op aanmaken natuurlijk, maar ik heb dus ergens al een en die werkte prima.
Ik zal morgen vast beginnen met oefenen, ik ben bijna verleerd hoe dat moet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:37 schreef Witchfynder het volgende:. Nou moet Bro maar extra Fries gaan doen.
.
Dat verleer je nooitquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:03 schreef brother52 het volgende:
Kaartje voor PUSA is binnen![]()
[..]
Ik zal morgen vast beginnen met oefenen, ik ben bijna verleerd hoe dat moet.Zullen mijn collega's leuk vinden.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:14 schreef brother52 het volgende:
Je brengt me nu wel heel erg in de verleiding om een kloon aan te maken.
Of zouden ze oudere topics doorgeneusd hebbenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:10 schreef Witchfynder het volgende:
Goh, we hebben deze week nog helemaal geen "ik wil graag gaan gitaarspelen, maar wat moet ik dan kopen? ik luister normaal naar..."-posts gehad..
Tofquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:43 schreef Cynic het volgende:
http://media.putfile.com/RAOS
Dat was hem. Geluid komt gewoon uit een POD, heb het ook niet afgesteld ofzo want de ene kant van mijn hoofdtelefoon doet het nieten dan klinkt het sowieso niet mooi.
Gewoon zodat ik het niet ga vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:24 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Tof
Je hebt de twee gitaarpartijen gewoon door elkaar laten lopen met welk proggie?
En waarmee maak je zo'n drumpartij?
Klinkt in het begin wel een beetje Van Halen-achtig.Opgenomen in Cubase, drums zijn samples van Drumkit From Hell, die draait ook in Cubase.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |