SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:51 schreef JoeyT het volgende:
Fipo?Fipo dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
Of werken braaf en zien het nu pasquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn een beetje traag van begrip
Ow, aha. Ik zag het net pasquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, want hij zei gisteren zelf al dat het fout was
Zo, jij kunt snel 1 en 1 bij elkaar optellenquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja alles lekker. En met jou? Is de man die je meevroeg om koffie te halen nu wel aardig?
Ik werk zo braafquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Of werken braaf en zien het nu pas
(denk dat dat bij MNR eerder van toepassing is, haha)
Traag van begrip dus.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Of werken braaf en zien het nu pas
(denk dat dat bij MNR eerder van toepassing is, haha)
quote:
Kijk, dat dacht ik al!quote:
Gewoon neuken?quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:52 schreef MNR het volgende:
[..]
En hij gaat over 2 dagen wellicht van het project af![]()
Wat nu te doen? Ik weet t ff niet..
Gebeur? Stelletje allochtonen hier altijd. Net Cue al met dr UitgestelTquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Traag van begrip dus.
Chantage werkt niet bij me, dan gebeurd het dus helemaal niet
Is geen chantage.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Traag van begrip dus.
Chantage werkt niet bij me, dan gebeurd het dus helemaal niet
Duh! Echt jijquote:
Ja ik ben echt ff uit de 'mood' van dit topic. Niet janken gewoon uitvragen. Niet zo moeilijk doenquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Duh! Echt jij![]()
![]()
Ik bedoelde eigenlijk hoe hier op te reageren?Want ik weet t ff niet
Hehehe, ik mag jouw directheid wel. En je hebt gelijk. Dat was nog niet in me opgekomen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik ben echt ff uit de 'mood' van dit topic. Niet janken gewoon uitvragen. Niet zo moeilijk doen.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:03 schreef S95Sedan het volgende:
Hey joey hoe is het met je denkbeeldige vriendin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |