Head Rip Control duurzame snarenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:30 schreef Floris_Roos het volgende:
http://koophetsimpel.nl/f(...)der_gt_x12_nadal.jpg
[ afbeelding ]
Head Rip Control snaren. Heerlijke snaren vind ik zelf. Duurzaam, goed voor topspin.
KLIK
[ afbeelding ]
Adidas schoenen en verschillende shirtjes en broekjes
Tja, dat zegt niet alles. Ik zelf sloeg er gemiddeld eentje per maand kapot. Deze heb ik al 3 maanden. Zonder problemen, staat nog steeds goed. Zelf zet ik m op 28. Weet niet op wat jouw collega hem zette? Daarnaast maakt het heus wel uit welke snaar je gebruikt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:33 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Head Rip Control duurzame snaren? Collega van me sloeg die telkens binnen 1 week kapot, dan wordt het een dure hobby. De heilige graal qua snaren zit tussen je oren. De essentie is juist dat het om de kilo's gaat die je erop zet.
Hmm raar, ik heb er dus geen problemen mee. Ben echt zeer tevreden, hij houdt zich zeer goed.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:37 schreef Outlined het volgende:
Ik heb eens de Rip control 1.20 mm gehad. Die sloeg ik er echt binnen 2 wedstrijden uit. En dan had ik nog eens een dicht (18 bij 20) snaren patroon. Met die babolat van je (open snaren patroon) sla je die rip control (1.30 mm zag ik) er waarschijnlijk ook binnen no-time uit.
Head rip control......quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:38 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
Hmm raar, ik heb er dus geen problemen mee. Ben echt zeer tevreden, hij houdt zich zeer goed.
lijkt mij een goed idee. Ik ben er echt heel tevreden over. De 1.20 mm nooit geprobeerd. Maar ik heb nog oude rackets zat die ik toch opnieuw moet bespannen. Ik ga eens de 1.20 mm er dan inzetten en kijken hoe dat gaat.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:48 schreef Outlined het volgende:
Ik wil die Rip control 1.30 mm wel eens proberen (ga hem op 26 kg zetten). De 1.20 mm gaat er bij mij echter nooit meer in.
Nee, volgens mij 26-25. Bespan jij je racket met 28 kg in de lengte en in de breedte?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:37 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
Tja, dat zegt niet alles. Ik zelf sloeg er gemiddeld eentje per maand kapot. Deze heb ik al 3 maanden. Zonder problemen, staat nog steeds goed. Zelf zet ik m op 28. Weet niet op wat jouw collega hem zette? Daarnaast maakt het heus wel uit welke snaar je gebruikt.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:54 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Nee, volgens mij 26-25. Bespan jij je racket met 28 kg in de lengte en in de breedte?
Ik persoonlijk zweer bij goedkope snaren. Zoals een tennisleraar stelde: het boeit niet wat je erin stopt, als het aantal kilo's maar consequent hetzelfde blijft.
Goed, lichtelijk gechargeerd natuurlijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:57 schreef Smaharba het volgende:
[..]Jij merkt geen verschil tussen Poly snaren en soepele gut snaren?
Zover ik weet wel, ik wist niet eens dat het goed was als ze andere kg waren bespannen. Weer wat geleerd (ik bespan overigens niet zelf, only 17...)quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:54 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Nee, volgens mij 26-25. Bespan jij je racket met 28 kg in de lengte en in de breedte?
Ik persoonlijk zweer bij goedkope snaren. Zoals een tennisleraar stelde: het boeit niet wat je erin stopt, als het aantal kilo's maar consequent hetzelfde blijft.
Hahaha wel eens geprobeerd dan? Lekker voor je elleboog dan ookXDquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:05 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dude, je arm valt er serieus af als jij poly bespant op 28 kg....echt waar, geen hoax!
Ach, wat is goed. Iedereen heeft er zijn eigen mening over: mijn mening is dat de breedte snaar altijd 1 kg (in geval van poly 2 kg) minder hard bespannen wordt dan de lengte snaar. Ik ken overigens jongens van 14 die hun eigen rackets bespannen, dus zo raar is het niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:07 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
Zover ik weet wel, ik wist niet eens dat het goed was als ze andere kg waren bespannen. Weer wat geleerd (ik bespan overigens niet zelf, only 17...)
hmm oke. Bij mij staan ze dus gelijk dacht ik en ik ben er tevreden over. Tja bespannen heb ik wel eens gedaan, maar ik heb niet zo'n apparaat thuis. Dus normaliter laat ik het gewoon door een ander doen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:10 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ach, wat is goed. Iedereen heeft er zijn eigen mening over: mijn mening is dat de breedte snaar altijd 1 kg (in geval van poly 2 kg) minder hard bespannen wordt dan de lengte snaar. Ik ken overigens jongens van 14 die hun eigen rackets bespannen, dus zo raar is het niet.
wat is volgens jou het voordeel dan om een kilo op de breedte snaar te minderen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:10 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ach, wat is goed. Iedereen heeft er zijn eigen mening over: mijn mening is dat de breedte snaar altijd 1 kg (in geval van poly 2 kg) minder hard bespannen wordt dan de lengte snaar. Ik ken overigens jongens van 14 die hun eigen rackets bespannen, dus zo raar is het niet.
Dat heft het verschil tussen lengte- en breedtesnaren op.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:30 schreef kevinoz het volgende:
[..]
wat is volgens jou het voordeel dan om een kilo op de breedte snaar te minderen?
Moet je kwaliteit kopenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:05 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dude, je arm valt er serieus af als jij poly bespant op 28 kg....echt waar, geen hoax!
welk verschil?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:34 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dat heft het verschil tussen lengte- en breedtesnaren op.
Hangt er ook van af hoe zwaar je racket is en je snarenpatroon maar geef toe dat poly inderdaad niet echt goed de klappen opvangt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:05 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
www.tennisdirect.nl heeft nu wat aanbiedingenquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Iemand een site met goedkope Adidas (tennis) shorts?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |