Ik ben inmiddels overgestapt van een Babolat Pure Drive naar een Wilson K Pro Tourquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:08 schreef Repeat het volgende:
Babolat is wel goed vertegenwoordigd hier zeg
Dat maakt toch niet uit? Als je rackets nou aan je tas vast zouden zitten in plaats van erin was het een ander verhaalquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:58 schreef TheArt het volgende:
Nu zou ik ook een tas van een ander merk kunnen kopen, maar dat vind ik altijd wat minder staan (racket en tas van verschillende merken).
Dat had ik me een paar dagen geleden ook eindelijk beseftquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Als je rackets nou aan je tas vast zouden zitten in plaats van erin was het een ander verhaal.
Heeft hij ze zomaar aan jou gegevenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:53 schreef danusz1986 het volgende:
Heb deze tas net nieuw!
[ afbeelding ]
En speel al lang met de oude rackets van Federer!
you're kidding right?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:10 schreef Bak_Beest het volgende:
Laat me raden, jouw sponsors zijn Dunlop en Babolat.
Ik vind de TF racketjes prima!quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:19 schreef Forgive het volgende:
JT,
Hoe vind jij de tennisrackets van technifibre?
Want daar ben ik best benieuwd naar!
Zoiets?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een paar mooi zwarte schoenen.
Echter bij de Tenniscenters verkopen ze alleen witte.
Heeft iemand nog een adresje of merk schoen die te koop zijn in de winkels.
Zag dat Roddick supermooi Babolats aanhad tegen de Bakker. Ook die nog nergens gespot.
jawel, in Eindhoven.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
Die Adidas vind ik echt supervet.
Alleen ben ik niet zo van het internetbestellen
Moet eigenlijk weten waar ik die in een winkel kan kopen...... Heeft Tennisplanet filialen? Nee toch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |