quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, ook via eventim ticketalarm
Zit ook de servicekosten in volgens mij, daarbij zijn het veldkaarten en is het voor ons dichterbij dan Amsterdam.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Kost wat voor verzending, maar goed, ze komen eraan.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, ook via eventim ticketalarm
True. Veldkaarten voor Gelsenkirchen zijn inclusief die servicekosten wel een stuk duurder dan Amsterdamquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zit ook de servicekosten in volgens mij, daarbij zijn het veldkaarten en is het voor ons dichterbij dan Amsterdam.
Maar nog altijd goedkoper dan goede tribunekaarten in de Arena....quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
True. Veldkaarten voor Gelsenkirchen zijn inclusief die servicekosten wel een stuk duurder dan Amsterdam.
En je hoeft niet naar amsterdam. Kan haast niet mooier.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar nog altijd goedkoper dan goede tribunekaarten in de Arena....
Dat zekerquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar nog altijd goedkoper dan goede tribunekaarten in de Arena....
Ja echt wel....quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:40 schreef peaceman het volgende:
Amsterdam vind ik wel leuk hoor, maar op zich komt deze datum ons ook veel beter uit.
Via de presale van U2.comquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:48 schreef AIXdude het volgende:
Eeehm.. ik heb gister dus ook 2 kaarten voor Gelsenkirchen besteld, maar krijg je die thuisgestuurd ofzo? M'n duits is niet super en ik kan mijn bestelling ook niet terugvinden bij 'mein eventim' op de site....
Ah ok, dan zal dat het zijn. Ik heb wel een bevestigingsmailtje gehad jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb even gekeken bij Mijn Eventim en daar staat ie wel in bestelling, dus ik denk dat het inderdaad anders is doordat je ze in de presale hebt gekocht.
Uhuh, wat Roel al zei: bestellingen via presale komen niet in MyEventim te staan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb even gekeken bij Mijn Eventim en daar staat ie wel in bestelling, dus ik denk dat het inderdaad anders is doordat je ze in de presale hebt gekocht.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:29 schreef Borrelhap het volgende:
Hoor diverse berichten dat Mullen waarschijnlijk stopt na de tour. Dat de hele band stopt geloof ik geen hout van. De misschien wel populairste band op de planeet en dan nét na een nieuwe cd stoppen? Nee ze moeten eerst in hun kist liggen voordat ik zoiets geloof
quote:Bitte beachten Sie: Die Zahl der Eintrittskarten pro Kunde ist auf zwei beschränkt, um die Entstehung eines Schwarzmarkthandels zu vermeiden - und aus Gründen der Fairness. Wir bitten um Ihr Verständnis. Sollte eine Bestellung von mehr als zwei Tickets pro Kunde eingehen, behalten wir uns das Recht vor, diese zu stornieren und die Tickets an Fans zu verkaufen, die bislang leer ausgehen mussten.
Dat was gisterenavond ook al.... toen heb ik geprobeerd 4 kaarten te bemachtigen... uiteindelijk wel gelukt met 2 verschillende accounts.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tickets voor Berlijn en Gelsenkirchen zijn nu in de public sale @ http://www.eventim.de. Daar geldt een limiet van twee tickets per persoon.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |