abonnement Unibet Coolblue
pi_67460384
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 12:35 schreef CoExist het volgende:

[..]

Verkoop je by any chance ook 2 veld tickets?
Nee sorry, hier gaan we zeker zelf heen, het spijt me
pi_67463065
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 12:49 schreef Luni het volgende:

[..]

Kijk Mojo / Livenation, zo doe je dat!
Leuk en aardig. Maar ik vraag me af hoe ze dit doen. Als ik toch mijn kaarten doorverkoop aan zo'n bureau is er geen hond die er naar kraait. Bij dit soort berichten heb ik altijd het idee dat het een spectaculair persbericht is maar meer ook niet...
pi_67470596
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 12:49 schreef Luni het volgende:

[..]

Kijk Mojo / Livenation, zo doe je dat!
Dat heeft Mojo al eerder gedaan. Kaarten voor Il Divo zijn ongeldig verklaard.
Zou wel vaker mogen gebeuren. Al is het lastig om te bepalen welke kaarten daarvoor in aanmerking komen.
pi_67470630
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 14:39 schreef kibber het volgende:

[..]

Leuk en aardig. Maar ik vraag me af hoe ze dit doen. Als ik toch mijn kaarten doorverkoop aan zo'n bureau is er geen hond die er naar kraait. Bij dit soort berichten heb ik altijd het idee dat het een spectaculair persbericht is maar meer ook niet...
Hopelijk gaan mensen die kaarten kopen via zwarthandel twijfelen of ze daar wel mee binnen komen. Ik zou het in ieder geval niet prettig vinden om veel geld voor mijn kaarten te betalen en daarbij ook nog de kans lopen om niet binnen te komen.
pi_67470936
Eerste extra concert voor Noord Amerika:
quote:
Second Toronto Performance27 March 2009
A second Toronto show has been announced and a presale for U2.com subscribers will get underway this weekend.

The shows in Toronto will take place on September 16th and 17th and both go onsale to the general public this Monday morning.

Tomorrow, Saturday, a presale begins for U2.com subscribers who have not yet used their presale access codes - we'll be sending out an email with details today.

Very latest updates on our Tour page.
pi_67471141
4 kaarten voor Gelsenkirchen in de pocket.

Wel kut dat je maar 2 mag kopen. We gaan met z'n 4en, maar we hebben 2 setjes voor een verschillend vak.

Met z'n 4en bij elkaar zit er dus gewoon niet in zo.

Heeft iemand een seating chart oid gezien???

Ik sta op de tribune, veltins nordkurve, iemand enig idee of dat een beetje goede plekken zijn??
pi_67482414
Ik heb ook een kaartje voor 21 juli in de Arena
We gaan met z'n tweeën, alleen zitten we niet naast elkaar. Maar ik heb gelezen dat er een boel mensen maar één kaartje konden regelen dus dan wordt het vast wel gezellig als er een boel vreemden naast elkaar zitten.
AKQ
pi_67499861
Heb een veldkaart voor gelschenkirchen weten te bemachtigen, maar ben nog op zoek naar vervoer.
Zijn er hier mensen die ook in het bezit zijn van veldkaarten voor gelschenkirchen, en van plan zijn er vroeg naar af te reizen om vooraan te staan, waar ik bij mee kan rijden?

Of anders, zijn er mensen die er naartoe gaan en waar ik eventueel bij mee terug kan rijden?
pi_67500125
Oud "nieuws" natuurlijk...

...maar ik wist tijdens de Vertigo tour niet welk nummer het was waarmee ze hun optreden inleidde. Compleet vergeten daar achteraan te gaan en vervolgens jaren niet meer aan gedacht. TOTDAT deze week de volgende, prachtige trailer verscheen (een film waarvan ik de productie al nauwlettend in de gaten hield):

pi_67502119
potverdorie, Muse is de support act in America!

waarom niet in Europa?
pi_67507438
Bijna iederen heeft zijn kaarten binnen zeker? het is zo rustig hier.:)
#35.
pi_67510499
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 20:14 schreef Murray het volgende:
potverdorie, Muse is de support act in America!

waarom niet in Europa?
Hier komt vast Black Eyed Peas....
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  Moderator zondag 29 maart 2009 @ 03:20:00 #241
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_67511418
quote:
Op zondag 29 maart 2009 01:18 schreef HPayne het volgende:

[..]

Hier komt vast Black Eyed Peas....
Dan nóg. Lekker belangrijk. Iedereen zit tóch te wachten op de magic. Allemaal leuk en aardig wat daar vóór komt, maar belangrijk nee. Hoewel: ze schijnen heel vals te zingen live.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 29 maart 2009 @ 04:00:35 #242
246955 Dumpelke
Dumpeltje
pi_67511712
quote:
Op zondag 29 maart 2009 03:20 schreef Gert het volgende:

[..]

Dan nóg. Lekker belangrijk. Iedereen zit tóch te wachten op de magic. Allemaal leuk en aardig wat daar vóór komt, maar belangrijk nee. Hoewel: ze schijnen heel vals te zingen live.
Heb je het nou over U2?

Waar zit jij in de Arena? Dan kunnen we gaan zwaaien.
AKQ
  zondag 29 maart 2009 @ 04:01:09 #243
152668 Ternerito
El Pueblo Vencerá
pi_67511715
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 22:54 schreef Clayton1 het volgende:
Bijna iederen heeft zijn kaarten binnen zeker? het is zo rustig hier.:)
Zit nog te wachten op mijn kaarten van Cardiff
White Water Flipperkast
  Moderator zondag 29 maart 2009 @ 05:44:45 #244
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_67512220
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator zondag 29 maart 2009 @ 05:52:49 #245
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_67512240
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 29 maart 2009 @ 11:55:50 #246
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_67514585
U2-verkoop gemanipuleerd
quote:
Lag je vroeger met je slaapzak voor het postkantoor om een kaartje voor een concert te bemachtigen, nu kun je je ticket vaak alleen nog maar via internet bestellen. Door het afschaffen van de voorverkoopadressen zoals de postkantoren dachten concertorganisatoren dat ze de illegale doorverkoop van kaartjes beter in de gaten konden houden.

Maar de verkoop via internet helpt helemaal niet tegen commerciële handelaren die de kaartjes tegen woekerprijzen doorverkopen. Dat blijkt uit een uitzending van het consumentenprogramma Hallo Gelderland!, schrijft Omroep Gelderland.

Ticketprovider Eventim, die de online kaartverkoop verzorgt voor concertorganisator Mojo, geeft in die uitzending toe dat bij de voorverkoop van de concerten van U2 het computersysteem expres in de war is gebracht door handelaren.

De verkoop van de U2-kaartjes begon zaterdag 14 maart en leidde tot grote frustratie bij de fans. Zij probeerden urenlang online kaartjes te krijgen, maar werden telkens uit de wachtrij en uit de bestelprocedure verwijderd.

Computersysteem aangevallen
Volgens Eventim kwam dat omdat het ticketsysteem met opzet is aangevallen, zodat handelaren met voorrang kaarten konden kopen. Hierdoor konden veel fans niet aan een kaartje komen.

Eventim doet op dit moment onderzoek naar de IP-adressen van de gebruikte computers en gaat met concertorganisator Mojo praten over hoe ze de commerciële tickethandel aan kunnen pakken, schrijft Omroep Gelderland op zijn site.
  zondag 29 maart 2009 @ 12:18:27 #247
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67514978
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
U2-verkoop gemanipuleerd
[..]
quote:
Eventim doet op dit moment onderzoek naar de IP-adressen van de gebruikte computers en gaat met concertorganisator Mojo praten over hoe ze de commerciële tickethandel aan kunnen pakken, schrijft Omroep Gelderland op zijn site.
Gewoon weer ouderwets via het postkantoor/FRS!!!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_67515288
quote:
Op zondag 29 maart 2009 12:18 schreef LeonH het volgende:
Gewoon weer ouderwets via het postkantoor/FRS!!!
Heeft ook niet gewerkt tegen zwarthandel, dan zou je het aantal kaarten wat persoon verkocht mag worden terug moeten brengen naar 2, maar dat krijg je weer hele lange rijen.
  zondag 29 maart 2009 @ 12:41:11 #249
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67515380
quote:
Op zondag 29 maart 2009 12:35 schreef Luni het volgende:

[..]

Heeft ook niet gewerkt tegen zwarthandel, dan zou je het aantal kaarten wat persoon verkocht mag worden terug moeten brengen naar 2, maar dat krijg je weer hele lange rijen.
Misschien niet tegen zwarthandel, maar wel eerlijke verkoop. Wie het eerst komt....

En hetzelfde aanpakken als hoe de KNVB nu bezig is. Opsporen en tickets blokkeren
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_67515504
quote:
Op zondag 29 maart 2009 12:18 schreef LeonH het volgende:

[..]


[..]

Gewoon weer ouderwets via het postkantoor/FRS!!!
Daar worden studenten en zwervers ingezet om voor jou neus kaarten weg te kopen. Dan hebben ze geen enkel spoor.
Als ze nu via die IP adressen na kunnen gaan waar die kaarten naar toe zijn gegaan, dan kunnen ze waarschijnlijk ook veel kaarten blokkeren zoals Mojo al eerder heeft gedaan.
  zondag 29 maart 2009 @ 13:02:15 #251
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_67515846
quote:
Op zondag 29 maart 2009 12:41 schreef LeonH het volgende:

[..]

Misschien niet tegen zwarthandel, maar wel eerlijke verkoop. Wie het eerst komt....
Ook niet... Als een verkooppunt meteen bij aanvang van de verkoop pallets tickets begint uit te draaien.....

Door de online verkoop heeft iedereen de kans om kaarten te kopen. Nee, da's geen garantie, maar die heb je bij een postkantoor ook niet. Ook daar kan een systeem uitvallen.

Grootste voordeel van online verkoop is dat de koper niet meer anoniem is en er dus makkelijker kaarten geblokkeerd kunnen worden/mensen opgespoord kunnen worden.
pi_67515915
Als iedereen die loopt te klagen over zwarthandel nu eens een mailtje stuurt naar wat politieke partijen. Misschien dat er dan haast wordt gemaakt wordt gemaakt met de plannen van de SP en de CDA.
pi_67517267
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:04 schreef snowgoon het volgende:
Als iedereen die loopt te klagen over zwarthandel nu eens een mailtje stuurt naar wat politieke partijen. Misschien dat er dan haast wordt gemaakt wordt gemaakt met de plannen van de SP en de CDA.
Waarom? Mensen werken het zelf in de hand, niemand is verplicht die kaarten te kopen. Zolang mensen die kaarten blijven kopen blijft zwarthandel bestaan. Ik zou zelf nooit woekerprijzen gaan betalen voor een concert van U2 of wie dan ook, gewoon omdat je daarmee zwarthandel in stand houdt.
pi_67517455
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:01 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Waarom? Mensen werken het zelf in de hand, niemand is verplicht die kaarten te kopen. Zolang mensen die kaarten blijven kopen blijft zwarthandel bestaan. Ik zou zelf nooit woekerprijzen gaan betalen voor een concert van U2 of wie dan ook, gewoon omdat je daarmee zwarthandel in stand houdt.
Ik vind het een beetje raar dat veel mensen zich wel telkens druk maken om zwarthandel, maar niks aan doen om dat tegen te gaan.
De politiek is er mee bezig, maar duurt lang. Misschien dat als mensen die zich druk maken om zwarthandel mailen naar verschillende partijen dat het dan wat sneller gaat.
  zondag 29 maart 2009 @ 14:18:32 #255
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_67517625
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:01 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Waarom? Mensen werken het zelf in de hand, niemand is verplicht die kaarten te kopen. Zolang mensen die kaarten blijven kopen blijft zwarthandel bestaan. Ik zou zelf nooit woekerprijzen gaan betalen voor een concert van U2 of wie dan ook, gewoon omdat je daarmee zwarthandel in stand houdt.
Het punt is dat doordat persoontje X kaarten koopt van zwarthandelaar Y hij er daarmee zorgt dat echte fan Z (iig iemand die officieel kaarten wil kopen) niet naar het concert kan gaan. Omdat X en Y de zwarthandel in stand houden wordt Z benadeeld. En díe kan daar niks aan doen.
  Moderator zondag 29 maart 2009 @ 15:02:55 #256
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_67518733
quote:
Eventim doet op dit moment onderzoek naar de IP-adressen van de gebruikte computers en gaat met concertorganisator Mojo praten over hoe ze de commerciële tickethandel aan kunnen pakken, schrijft Omroep Gelderland op zijn site.
Legitimeren voordat je mag kopen. Da's de enige manier.
Jammer dat het op die manier moet, maar waar geld te "verdienen" is schuimen klootzakken rond.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_67520526
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:01 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Waarom? Mensen werken het zelf in de hand, niemand is verplicht die kaarten te kopen. Zolang mensen die kaarten blijven kopen blijft zwarthandel bestaan. Ik zou zelf nooit woekerprijzen gaan betalen voor een concert van U2 of wie dan ook, gewoon omdat je daarmee zwarthandel in stand houdt.
Je verliest de realiteit uit het oog. Leuk, die principes, maar als je als wanhopige fan naast de tickets grijpt, grijp je alle kansen aan om alsnog een kaartje te krijgen. Of als je kersverse vriend(in) ook heel graag mee wil naar het concert waarvoor je alleen een kaartje voor jezelf had gekocht.
  zondag 29 maart 2009 @ 20:34:47 #258
154446 steve-urkel
Did I Do That??
pi_67527870
quote:
Op zondag 29 maart 2009 12:48 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Daar worden studenten en zwervers ingezet om voor jou neus kaarten weg te kopen. Dan hebben ze geen enkel spoor.
Als ze nu via die IP adressen na kunnen gaan waar die kaarten naar toe zijn gegaan, dan kunnen ze waarschijnlijk ook veel kaarten blokkeren zoals Mojo al eerder heeft gedaan.
en iedereen die toch uit wanhoop heeft besloten om +50 euro meer te betalen voor zo'n kaartje bij 1 van deze handelaren kunnen dan niet meer naar u2...
pi_67527958
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:34 schreef steve-urkel het volgende:

[..]

en iedereen die toch uit wanhoop heeft besloten om +50 euro meer te betalen voor zo'n kaartje bij 1 van deze handelaren kunnen dan niet meer naar u2...
Jawel die kunnen dan wel naar U2 toe. Juist omdat ze dan zelf een kaartje hebben kunnen kopen op de officiële manier! Immers zijn die kaarten die die handelaren hebben gekocht, niet voor de neus van de echte fans weggehaald.
Dus geen wanhoop, geen extra kosten.
  zondag 29 maart 2009 @ 21:40:09 #260
249941 Borrelhap
Todo listo
pi_67530069
Vind het allemaal maar opgeblazen persberichten om mensen die op 'schone' manier kaarten kopen een veilig gevoel te geven.
  maandag 30 maart 2009 @ 12:33:49 #261
152668 Ternerito
El Pueblo Vencerá
pi_67542964
Over hoeveel kaartjes praten we nu eigenlijk? 120.000 verkochte kaartjes, hoeveel worden er nu dan via een van de vele webesites verkocht?

Praten we over 1.000 stuks of over 5.000 of 10.000 etc.

Dat hele gezeur van "echte" fans vind ik allemaal slap gelul...
White Water Flipperkast
pi_67544244
Ik ben een echte fan en vanaf de LoveTown tour vele concerten van ze bekeken, maar nu heb ik een afzegging van mijn kennissen voor de concerten.
Dit houdt in dat ik 2x zitplaatsen a ¤ 150 p.st. voor 20 juli beschikbaar heb en dat mensen daar een goed bod op mogen doen.
Ik zie niet in wat daar verkeerd aan is, maar ik ben dan ook geen echte handelaar en het is een eenmalige actie.
PSN: Poekimammi_nl
  maandag 30 maart 2009 @ 13:29:39 #263
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67544595
quote:
Op maandag 30 maart 2009 12:33 schreef Ternerito het volgende:
Dat hele gezeur van "echte" fans vind ik allemaal slap gelul...
Gewoon lid worden van de fanclub zeg ik dan maar
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_67544928
Ik vrees steeds meer dat BEP als voorprogramma komt...

Black Eyed Peas bij TMF - Awards op 14 juli
  maandag 30 maart 2009 @ 14:17:52 #265
123170 alors
zlata1234
pi_67546209
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:39 schreef Bronson het volgende:
Ik vrees steeds meer dat BEP als voorprogramma komt...

Black Eyed Peas bij TMF - Awards op 14 juli
Neee

Is er al wat bekend van wat andere bands rond die data doen? Ik meende gehoorde te hebben dat Snow Patrol bijna zeker niet zou komen...
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 30 maart 2009 @ 17:13:55 #266
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67551834
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:39 schreef Bronson het volgende:
Ik vrees steeds meer dat BEP als voorprogramma komt...

Black Eyed Peas bij TMF - Awards op 14 juli
Ah ik wilde het al net posten.

Ik begin nu ook het ergste te vrezen... Ze zullen dan wel rond die tijd door Europa touren... Jammer dat ze niet inzien dat dit geen band is om in Europa voor een rockconcert te staan.
Die Amerikanen zijn dol op dit soort "hiphop" formaties met zogenaamd spektakel in hun show. Hier in Europa zijn het de BrEeZaH's die het 'egt vet vinduh vanwege hunnn diepgaande polutiekuh tekstuh'
Maar misschien sla ik wel iets te ver door

Al bekend wie er in Gelsenkirchen het voorprogramma zijn?
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  maandag 30 maart 2009 @ 18:43:09 #267
152668 Ternerito
El Pueblo Vencerá
pi_67554090
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:29 schreef LeonH het volgende:

[..]

Gewoon lid worden van de fanclub zeg ik dan maar
Dat ben ik ook

maar dat "echte" fan termpje vind ik maar slap gelul...
White Water Flipperkast
pi_67554350
quote:
Op maandag 30 maart 2009 12:33 schreef Ternerito het volgende:
Over hoeveel kaartjes praten we nu eigenlijk? 120.000 verkochte kaartjes, hoeveel worden er nu dan via een van de vele webesites verkocht?

Praten we over 1.000 stuks of over 5.000 of 10.000 etc.

Dat hele gezeur van "echte" fans vind ik allemaal slap gelul...
Mijn persoonlijk maakt het geen fuck uit. Al zijn het er maar 10 kaartjes die via zwarthandelaren worden verkocht.
Mensen moeten elkaar niet uitbuiten op deze manier. Is dat nou zoveel gevraagd?
pi_67555546
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:18 schreef Zeiksnor het volgende:
Ik ben een echte fan en vanaf de LoveTown tour vele concerten van ze bekeken, maar nu heb ik een afzegging van mijn kennissen voor de concerten.
Dit houdt in dat ik 2x zitplaatsen a ¤ 150 p.st. voor 20 juli beschikbaar heb en dat mensen daar een goed bod op mogen doen.
Ik zie niet in wat daar verkeerd aan is, maar ik ben dan ook geen echte handelaar en het is een eenmalige actie.
Als je een echte fan bent zoals je zelf beweert dan gun je je medefans toch gewoon de kaarten zonder daar nog eens dik aan te willen verdienen?
pi_67556835
Amerikaanse concerten al uitverkocht, 2de concerten erbij en "nieuwe" Amerikaanse concerten.
quote:
The shows in Chicago, Boston and New York were instantaneous sell-outs this morning, setting records for single day attendance in each city. Second and final shows have now been announced and presales for U2.com subscribers open tomorrow.

With sales this morning of over 82,000 tickets in New York, 72,000 in Boston and 65,000 in Chicago the U2 U2 360° Tour will set the largest single day attendance record in each city.

North American sales are repeating the record-breaking numbers seen for U2's upcoming European shows: in London, with over 6700 tickets sold in just 60 seconds, ticket sales at Wembley Stadium resulted in the highest ever sales rate in the UK. At Dublin's Croke Park, 160,000 tickets for performances on July 24th and 25th sold out in 40 minutes, leading to the announcement of a third show.

Sales in Gothenburg and Amsterdam were so brisk that second performances were added and sold out within hours. Zagreb sales broke all records in Croatia while Barcelona sold out in 54 minutes - the fastest ever sold out show in the history of pop music in Spain.

This morning, after an instant sell-out for the North American tour opener in Chicago on September 12th, a second performance was added for September 13th. In Boston, in addition to the September 20th performance, fans will be able to see the band again on the following night. And the Giants Stadium show in New York on September 24 will be followed by another on September 25th. Tickets for the second show in Toronto also sold out this morning.

Six other North American dates were also announced today : Washington, DC (September 29th); Charlottesville, VA (October 1st); Atlanta, GA (October 6th), Tampa, FL (October 9th), Los Angeles, CA (October 25th) and Vancouver BC (October 28th).

A presale for these dates and for the extra shows in Chicago, Boston and New York will begin tomorrow for U2.com subscribers.
  Moderator maandag 30 maart 2009 @ 20:45:30 #271
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_67557944
quote:
Op maandag 30 maart 2009 18:54 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Mijn persoonlijk maakt het geen fuck uit. Al zijn het er maar 10 kaartjes die via zwarthandelaren worden verkocht.
Mensen moeten elkaar niet uitbuiten op deze manier. Is dat nou zoveel gevraagd?
Ja, dat is te veel gevraagd. Want het is heel makkelijk om te proberen aan kaarten te komen en die vervolgens voor een woekerprijs door te verkopen. Elke kneus kan dat. En dus gebeurt het.

En dan heb je daarnaast blijkbaar dus nog handelaren die het 'professioneel' aanpakken en de online kaartverkoop ontregelen om zelf meer kaarten te kunnen scoren.
Er zit dus denk ik maar één ding op, en dat is: de kaartverkoop persoonsgebonden maken. Eventueel met een annuleringsverzekering, voor als je ziek wordt. Daar is wel wat op te verzinnen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_67560948
Weet iemand of het nog haalbaar is om 4 kaarten voor Gelsenkirchen te scoren? Ik heb vandaag mijn ticket voor de 21e juli binnen, maar wil ook nog een keer met mijn hele familie naar een concert. Zeker nu ik al signalen opvang dat deze tour 'het begin van het einde' is. Iemand tips hoe en waar ik het beste kan zoeken? Of is er iemand die nog kaarten overheeft?

Edit: als ik nu 2 x 2 veldkaarten kan krijgen, hoe groot is de kans dat we uiteindelijk bij elkaar in hetzelfde vak kunnen eindigen? Ik neem aan dat het veld opgedeeld is in verschillende vakken?

[ Bericht 22% gewijzigd door w8jij17 op 30-03-2009 22:26:44 ]
pi_67561977
Via de officiele weg zijn de kaarten op.
Enige manier is zwarthandel.
Veldkaarten zijn niet vakgebonden. Tenzijn je kaarten weet te scoren die bij de RED veiling horen.
pi_67563962
quote:
Op maandag 30 maart 2009 22:34 schreef snowgoon het volgende:
Via de officiele weg zijn de kaarten op.
Enige manier is zwarthandel.
Veldkaarten zijn niet vakgebonden. Tenzijn je kaarten weet te scoren die bij de RED veiling horen.
Veldkaarten niet vakgebonden? Geldt dat ook voor ArenA?
  maandag 30 maart 2009 @ 23:35:31 #275
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67564037
quote:
Op maandag 30 maart 2009 23:32 schreef w8jij17 het volgende:

[..]

Veldkaarten niet vakgebonden? Geldt dat ook voor ArenA?
Jup. Voor alle concerten. Ben je er vroeg bij zit je in het voorste vak, krijg je een bandje en kan je in en uit dit vak lopen. Sta je net eerste rij achter het voorvak, ben je gedoemd om daar te blijven staan mits je dat goede plekje wilt behouden. Lijkt me duidelijk toch?
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  dinsdag 31 maart 2009 @ 06:46:59 #276
152668 Ternerito
El Pueblo Vencerá
pi_67567075
Vorige tour was het volgens mij een stempel toch? Althans ik kan mij niet herinneren dat het een bandje was
White Water Flipperkast
pi_67569607
quote:
Op maandag 30 maart 2009 19:38 schreef Sonja27 het volgende:

[..]

Als je een echte fan bent zoals je zelf beweert dan gun je je medefans toch gewoon de kaarten zonder daar nog eens dik aan te willen verdienen?
Natuurlijk gun ik anderen de U2 kaarten en ik hoef er echt geen ¤ 300 per kaart voor te hebben, maar als ik de kans krijg dan probeer ik mijn veldkaarten er wel uit te halen.
In eerste instantie zouden wij met een ander stel gaan en dan gingen de dames op de tribune en de kerels op het veld, maar het is anders gelopen en dus gaan we beiden op het veld.
Ik heb de moeite gedaan om weer lid te worden van fanclub en als een ander daar de vruchten van wil plukken dan vraag ik iets meer.
Leer ermee leven als het je niet aanstaat, maar ik vind het wel kunnen.

Btw tijdens de Lovetown tour kon je alleen kaarten krijgen door een coupon uit de krant in te sturen.
Ik heb mijn halve familie laten insturen, want U2 was toen nog veel gewilder als nu en concerten waren in de Ahoy, en kreeg uiteindelijk 8 kaarten.
Die zijn ook voor een zeer schappelijke prijs eruit gegaan d.w.z. ik heb op 6 kaarten alleen mijn eigen kaartene + een drankje verdiend.
PSN: Poekimammi_nl
pi_67581981
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 09:58 schreef Zeiksnor het volgende:
[BULL SHIT VERHAAL]
Je bent gewoon een gore woekeraar die anderen een poot uit wil draaien.
Leer ermee leven... STAKKER!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:26:25 #279
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_67582501
In Gelsenkirchen kon je trouwens 2 soorten stakaarten krijgen, in de binnenruimte (arena) of op de tribune... daar hadden ze dus wel een onderscheid bij aanschaf.
pi_67582570
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:12 schreef CoExist het volgende:

[..]

Je bent gewoon een gore woekeraar die anderen een poot uit wil draaien.
Leer ermee leven... STAKKER!
Doe eens normaal, gekkie
We hebben het hier niet over honderden euro's en doe a.u.b. je naam eer aan.
PSN: Poekimammi_nl
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:34:21 #281
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67582755
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 06:46 schreef Ternerito het volgende:
Vorige tour was het volgens mij een stempel toch? Althans ik kan mij niet herinneren dat het een bandje was
Ohja.. in de Arena stempels. In Gelsenkirchen waren het bandjes. Stuk fijner. Heb het niet zo op die stempels
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:35:15 #282
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_67582778
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:26 schreef Diaan73 het volgende:
In Gelsenkirchen kon je trouwens 2 soorten stakaarten krijgen, in de binnenruimte (arena) of op de tribune... daar hadden ze dus wel een onderscheid bij aanschaf.
Viel me idd ook op. Blijkbaar een iets andere indeling dan Amsterdam.
pi_67582818
Voor de mensen die naar Gelsenkirchen gaan een opmerking.
Ik ben daar naartoe geweest voor de Vertigo tour en na het concert moesten we met enorm veel mensen een ijzer viaduct over de snelweg naar de bussen en dat duurde echt meer als een uur, niet fijn dus.
Overdag merk je daar weinig van, want iedereen druppelt dan binnen, maar later dus niet.
Wij hadden dus de auto geparkeerd net buiten het centrum en toen de tram gepakt, maar dat kreng reed niet schijnbaar niet 's avonds laat (voor zover ik mij kan herinneren)
Daarna moesten we dus dat viaduct over naar de bussen en dat is een crime.
Probeer het dus van tevoren redelijk te plannen waar je de auto parkeert of hoe het openbaar vervoer in de avond werkt.
PSN: Poekimammi_nl
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:41:07 #284
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67582993
Wij hebben toen ook inderdaad 2 uurtjes ofzo stil gestaan. Waren genoeg duitsers die dit wisten en zich dus de BBQ en het bier uit de auto gingen halen en nog even rustig gingen zitten!

Verder is daar idd een sta-tribune op de korte zijde. Dit hebben ze voor het voetballen zo gemaakt, vanwege de die-hards die blijven staan en zodat de iets armere duitsers toch gewoon hun potje voetbal kunnen zien
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_67583297
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Viel me idd ook op. Blijkbaar een iets andere indeling dan Amsterdam.
Zo te zien is het hetzelfde als in de ahoy. Daar heb je ook staanplaatsen op het veld en staanplaatsen op de balustrade achter de 1e rang zitplaatsen.
pi_67583996
Iemand zn tickets voor Gelsenkirchen al ontvangen? Toch al bijna een week geleden besteld...
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:15:29 #287
152668 Ternerito
El Pueblo Vencerá
pi_67584207
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:09 schreef AIXdude het volgende:
Iemand zn tickets voor Gelsenkirchen al ontvangen? Toch al bijna een week geleden besteld...
Nope, maar ik ben dan ook geen kaarten voor Gelsenkirchen.

Wel kaarten voor Milaan en Cardiff gekocht. Cardiff heb ik zelf ook nog niet binnen. deze zijn op 20-03 besteld, dus ook al ruim een week. Milaan heb ik wel binnen, maar daar ging toch ook ruim een week overheen.

Ik zou rustig afwachten, ook al is het soms moeilijk
White Water Flipperkast
pi_67587248
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:50 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Zo te zien is het hetzelfde als in de ahoy. Daar heb je ook staanplaatsen op het veld en staanplaatsen op de balustrade achter de 1e rang zitplaatsen.
Nee hoor want in Ahoy kun je daar geen kaarten voor kopen
pi_67587522
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 23:00 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Wat verwacht je nu, dat er hier honderden mensen zeggen ja wij gaan ook naar New York.
Nee dat niet, maar misschien dat er 1 of enkelen zijn die wel heengaan.
Maar heb verder geen reacties gelezen.

Heb trouwens gister een mail gekregen van Meadowlands dat de venue presale gisteravond is begonnen.
Voor de U2 Fanclub presale aan zijn er dus al gewoon kaarten te bestellen (en voor de publieke verkoop aan)

Maar sla het 2° concert niet over, kaart is besteld en betaald.
20-07: U2 @ Arena, Amsterdam
24-09: U2 @ Meadowlands, New York
25-09: U2 @ Meadowlands, New York
pi_67593036
Zagreb nu ook een tweede concert!
Het gaat goed met de kaartverkoop, weinig tekenen van recessie.
  Moderator dinsdag 31 maart 2009 @ 21:43:13 #291
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_67593106
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 19:06 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Nee hoor want in Ahoy kun je daar geen kaarten voor kopen
Klopt! Wél kun je er lekker staan, vlakbij de taps, en het is erg handig als je met wat mensen bent die voor verschillende vakken kaartjes hebben. Laatst bij ACDC had er iemand in z'n eentje een kaart voor een bepaald vak. Dan is die balustrade wel zo gezellig.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_67593229
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 19:06 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Nee hoor want in Ahoy kun je daar geen kaarten voor kopen

Rang 8 dus.
pi_67594156
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:26 schreef Diaan73 het volgende:
In Gelsenkirchen kon je trouwens 2 soorten stakaarten krijgen, in de binnenruimte (arena) of op de tribune... daar hadden ze dus wel een onderscheid bij aanschaf.
Klopt, in de Veltins Arena is een deel van de tribune gewoon staanplekken.



Dat grijze vlak aan het veld links, dat zijn staanplaatsen.
pi_67594271
betere fotos:



daar sta ik 3 augustus
pi_67594560
De plattegrond van Zagreb laat wat beter de indeling op het veld zien

Een catwalkom het middenpodium en de RED vakken.
pi_67595052
Hoe komen ze nou op die catwalk dan?

Een aanloopje nemen en flink springen?
  dinsdag 31 maart 2009 @ 22:29:34 #297
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_67595148
Zou wel heel gaaf zijn

Doet me denken aan de avonturen van Bono-man!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_67595558
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:27 schreef Murray het volgende:
Hoe komen ze nou op die catwalk dan?

Een aanloopje nemen en flink springen?
Fierljeppen!

Het podium is niet zo'n 360 graden als in het begin werdt gepresenteerd. Dat laten de Amerikaanse verkoopsites weer zien.


Al vermoed ik dat ze het stukje tussen de ring en het middenpodium niet zo breed zullen maken.
  woensdag 1 april 2009 @ 08:53:32 #299
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_67602230
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:09 schreef Murray het volgende:
betere fotos:

[ afbeelding ]

daar sta ik 3 augustus
Wij ook

Ziet er mooi uit zo op de foto....

Ow en wij hebben de kaartjes ook nog niet hoor... komt wel goed.
  woensdag 1 april 2009 @ 10:13:09 #300
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_67604173
Hoi hoi, ik heb twee veldkaarten voor 21 juli die ik graag wil ruilen voor veldkaarten op 20 juli. Mocht iemand willen en kunnen ruilen, laat het me dan aub even met een direct berichtje weten, of via de contactknop op www.locuta.nl (linksbovenaan).
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_67608161
denk dat ze met 360 gaden tour voornamelijk bedoelen dat het beelscherm wel helemaal ronddom gaat, voor de rest zal het wel niet veel anders worden denk ik
  Moderator woensdag 1 april 2009 @ 12:39:03 #302
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_67608706
De opvolgert: [U2] Centraal topic # 25
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')