Want?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:09 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Achteraf kunnen we dat bij deze actie echter wel weer gewoon doen.
Kan ik hieruit concluderen dat jij ook bij die of dergelijke groep hoort?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:24 schreef kurk_droog het volgende:
En loop nou niet allemaal dom te blaten dat het alleen tegen kleine clubs is want vooral in europa tegen de groteren hebben we ons weer is bewezen.
Dat is aan jou. Ik heb niet alles meegemaakt dit seizoen mar Ajax staat goed op de kaart weerquote:Op donderdag 23 april 2009 15:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Kan ik hieruit concluderen dat jij ook bij die of dergelijke groep hoort?
De gasten die een confrontatie zoeken hebben meestal een stadionverbod.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:05 schreef Silenus het volgende:
Op de dag van FC Volendam - ADO Den Haag speelde Ajax in Groningen.
Op de dag van FC Volendam - Feyenoord speelde Ajax in Kerkrade.
Op de dag van FC Volendam - FC Utrecht speelde Ajax in Breda.
Op de dag van FC Volendam - PSV speelde Ajax in Arnhem.
Op de dag van FC Volendam - FC Twente speelde Ajax in Rotterdam (Feyenoord)
Op de dag van FC Volendam - FC Groningen speelt Ajax in Rotterdam (Sparta)
En dan zeg ik niet dat er anders wel wat was gebeurd maar soms moet je zelf ook voetballen.
Maargoed, wat je natuurlijk wil impliceren is dat Ajaxhoolies alleen durven tegen kleine clubjes waar ze het toch wel van winnen. Ik kan niet voor Ajaxhooligans spreken omdat we toevallig dezelfde club aanhangen, maar Ajax heeft zich genoeg 'bewezen' in het verleden. (Voor zover je in termen als 'jezelf bewijzen' wil praten..)
Dit jaar Florence, Marseille, Cardiff, ik noem maar wat.
Nou inderdaad, gefeliciteerd. Geweldig.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is aan jou. Ik heb niet alles meegemaakt dit seizoen mar Ajax staat goed op de kaart weer
nee, de groep die zich aanhanger van Ajax noemt staat "goed" op de kaart.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is aan jou. Ik heb niet alles meegemaakt dit seizoen mar Ajax staat goed op de kaart weer
Dat weet ik, maar dan is het alsnog wel de bedoeling dat je in de stad gaat zitten waar je speelt. (Niet dat dit elke week gebeurt..)quote:Op donderdag 23 april 2009 15:38 schreef Luni het volgende:
[..]
De gasten die een confrontatie zoeken hebben meestal een stadionverbod.
Jij komt uit Den Bosch?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
The Old Bridge in puin
[..]
Inderdaad, normaal gesproken staan ze toch bekend om hun fair play.
In 2005?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Jij komt uit Den Bosch?
Jullie ouwe garde heeft een jongen van 17 van ons z'n gezicht voor eeuwig kapot geschopt. Die loopt de rest van z'n leven met metaal in z'n hoofd. Dat deden ze toen hij alleen liep.
Maar voor onze groep liepen ze gauw een blokje om.
Zal je wel niet weten, maar het is toch echt zo.
Allemaal praatjes over Ajax allemaal, maar zelf zijn jullie allemaal geen haar beter
Veel plezier met jullie jongetjes topic.
Die gozer uit dat raamquote:Op donderdag 23 april 2009 16:14 schreef w00h00 het volgende:
Die gast die uit het raam pleurtVerder is het een beetje breek en sloopwerk wat er te zien in.
Hehe, wel matig volgend jaar zeker combi naar Heerenveenquote:Op donderdag 23 april 2009 16:14 schreef w00h00 het volgende:
Die gast die uit het raam pleurtVerder is het een beetje breek en sloopwerk wat er te zien in.
En naar Volendamquote:Op donderdag 23 april 2009 16:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe, wel matig volgend jaar zeker combi naar Heerenveen
Denk inderdaad dat dit filmpje niet heel lang op youtube blijft staanquote:
Nee... als ik me goed herinner is dat wel 2002 of 2003 geweest. Maar mijn geheugen is qua jaartallen vrij belabberd.quote:
Nee in Den Bosch. Luik waren wij het zaadje.quote:
Nou ja... als er een hoop volk binnen zit die er geen zak mee te maken hebben. Die zitten er niet op te wachten, en dan ervaar je dat wat heftiger ja, als opeens de ramen er uit vliegen en de stoelen hun eigen stoelendansje doen.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een gejank om een klein vechtpartijtje
True. Ik snap ook best dat het voor sommigen die daar binnen zaten heftig was, maar ik doelde dan ook vooral op dat gezeur hier in dit topic.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nou ja... als er een hoop volk binnen zit die er geen zak mee te maken hebben. Die zitten er niet op te wachten, en dan ervaar je dat wat heftiger ja, als opeens de ramen er uit vliegen en de stoelen hun eigen stoelendansje doen.
Ajax he?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
True. Ik snap ook best dat het voor sommigen die daar binnen zaten heftig was, maar ik doelde dan ook vooral op dat gezeur hier in dit topic.
onzin.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nou ja... als er een hoop volk binnen zit die er geen zak mee te maken hebben. Die zitten er niet op te wachten, en dan ervaar je dat wat heftiger ja, als opeens de ramen er uit vliegen en de stoelen hun eigen stoelendansje doen.
Zie je het woordje 'als'?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
onzin.
Degene die daar zaten kwamen niet voor de wedstrijd. Als je uren loopt uit te dagen dan weet je dat ze je komen pakken. Gezeik altijd overal
Nou... we zaten wel vaker in een kroegquote:Op donderdag 23 april 2009 18:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat zou ik inderdaad niet weten. Was misschien bij de bekerwedstrijd van Jong Ajax in Den Bosch. Toen jullie pamfletjes hadden verspreid binnen jullie gelederen voor "de wraak van Luik". Het incident waar ik op doelde was toen jullie tijdens de wedstrijd ineens in het cafe zaten van jongens die op dat moment op de tribune zaten. Was geen supporterscafe overigens.
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:14 schreef w00h00 het volgende:
Ik hou niet zo van dat gepraat altijd op internet omdat de meeste niet weten waar ze het over hebben.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:48 schreef Fortitudo het volgende:
kurk_droog is ook een proleet die onder hetzelfde groepje ajax ''supporters'' geschaard mag worden. of hij doet zich alleen ''stoer'' voor op internet, wat net zo triest is overigens.
Stop dan met de discussie, diegene die dit gedaan hebben zijn toch geen voetbalfans, maar hooligans.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dat gepraat altijd op internet omdat de meeste niet weten waar ze het over hebben.
Ik hou niet zo van mensen die blijkbaar niet kunnen lezen en maar blijven doorzagen over een punt dat ik nooit gemaakt heb.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dat gepraat altijd op internet omdat de meeste niet weten waar ze het over hebben.
Ik denk niet dat de S.C.F. hooligans zo'n paasvuur zullen pikken.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:00 schreef Stofje het volgende:
Feyenoordfans woedend om paasvuur Lochem
Ohoh, een aankondiging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |