Precies, waar hebben we het over.quote:Op zondag 19 april 2009 10:03 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ja Amsterdam, Rotterdam, gewoon 'het Westen'.
Die gooide een glas bier op die Vitesse speler dat was wel te zien.quote:Op zondag 19 april 2009 10:14 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zag ook nog wat AZ supporters bij die 1-2 knokken met stewards? Iemand daar meer info over?
Je ken ze geen van allen verstaan met dat rare accentquote:Op zondag 19 april 2009 08:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach, Achterhoek en Twente, het is allemaal eender.
Niet met NAC in ieder geval!quote:Op zondag 19 april 2009 12:45 schreef Breach het volgende:
Ik hoorde van paar gasten dat het ook aardig los was gegaan tussen 2 groepjes in Almelo afgelopen vrijdag.. Hoewel ik er verder niks over gelezen heb.
Het gezellig proberen te makenquote:
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 19 april 2009 12:45 schreef Breach het volgende:
Ik hoorde van paar gasten dat het ook aardig los was gegaan tussen 2 groepjes in Almelo afgelopen vrijdag.. Hoewel ik er verder niks over gelezen heb.
Ja maar dat ìs ook gewoon 'het westen' maar de achterhoek en twente, zo jammer altijdquote:Op zondag 19 april 2009 10:03 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ja Amsterdam, Rotterdam, gewoon 'het Westen'.
Ooit gaat het gebeuren he, besef dat.quote:Op maandag 20 april 2009 01:02 schreef Kopbal het volgende:
Ik blijf me er altijd over verbazen dat er nog steeds mensen zijn die denken dat je door die wand heen kan breken.
O ja? Die dingen worden toch wel elk jaar getest neem ik aan. Misschien dat uitbreken in de jupiler league nog wel mogelijk is, maar de nieuwere stadions zijn (uiteraard) ook altijd een stuk veiliger.quote:Op maandag 20 april 2009 01:43 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ooit gaat het gebeuren he, besef dat.
Toch zit ik op die ene uit de hand gelopen wedstrijd te wachten waardoor de overheid besluit om toch maar een voetbalwet aan te nemen, dat hoeft inderdaad niet per se in de Kuip te gebeuren, maar het moet een keer mis gaan.quote:Op maandag 20 april 2009 09:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
O ja? Die dingen worden toch wel elk jaar getest neem ik aan. Misschien dat uitbreken in de jupiler league nog wel mogelijk is, maar de nieuwere stadions zijn (uiteraard) ook altijd een stuk veiliger.
Er is net een voetbalwet aangenomen. (evenementenwet)quote:Op maandag 20 april 2009 09:40 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Toch zit ik op die ene uit de hand gelopen wedstrijd te wachten waardoor de overheid besluit om toch maar een voetbalwet aan te nemen, dat hoeft inderdaad niet per se in de Kuip te gebeuren, maar het moet een keer mis gaan.
ow hehe, maar das toch wel wat anders dan de echte (uit engeland)? waarschijnlijk een heel minieme angstige nederlandse oplossing.quote:Op maandag 20 april 2009 10:05 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Er is net een voetbalwet aangenomen. (evenementenwet)
Ja die van Engeland is echt geweldig en werkt perfect.quote:Op maandag 20 april 2009 10:19 schreef DeVinger het volgende:
[..]
ow hehe, maar das toch wel wat anders dan de echte (uit engeland)? waarschijnlijk een heel minieme angstige nederlandse oplossing.
Dat dus.quote:Op maandag 20 april 2009 10:20 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ja die van Engeland is echt geweldig en werkt perfect.
We hebben het over een wet, niet over een product uit de supermarkt.quote:Op maandag 20 april 2009 10:19 schreef DeVinger het volgende:
ow hehe, maar das toch wel wat anders dan de echte (uit engeland)?
Niet? Overal wordt altijd vol lof gesproken over die wet, maar die is dus ook brak? (volg de randverschijnselen in GB niet).quote:Op maandag 20 april 2009 10:20 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ja die van Engeland is echt geweldig en werkt perfect.
Atalanta kwam een keer aardig verquote:Op maandag 20 april 2009 01:43 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ooit gaat het gebeuren he, besef dat.
In Engeland is het geweld verplaatst naar de metrostations (en dus oncontroleerbaar). In de stadions is het net als in NL veilig (dus werkt het zou je zeggen). Tevens is de beveiliging in Engeland doorgeschoten tot in het absurde waar soms families die heel Engeland zijn doorgereden voor hun club zonder pardon (en goede reden) teruggestuurd worden...quote:Op maandag 20 april 2009 10:21 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Niet? Overal wordt altijd vol lof gesproken over die wet, maar die is dus ook brak? (volg de randverschijnselen in GB niet).
Ja tegenhouden zul je het inderdaad niet, wat je alleen moet voorkomen zijn taferelen als ajax fey met 5 jaar zonder uitsupporters waar de normale fan de dupe van wordtquote:Op maandag 20 april 2009 10:27 schreef MaxPower het volgende:
[..]
In Engeland is het geweld verplaatst naar de metrostations (en dus oncontroleerbaar). In de stadions is het net als in NL veilig (dus werkt het zou je zeggen). Tevens is de beveiliging in Engeland doorgeschoten tot in het absurde waar soms families die heel Engeland zijn doorgereden voor hun club zonder pardon (en goede reden) teruggestuurd worden...
Hehe, dat bedoel ik. Als je er als collectief echt doorheen wilt, kan dat volgens mij. Zeker als je met 800 man woedende supporters in een uitvak staat. Maargoed, zuid-europeanen zijn sowieso wat temperamentvoller.quote:
Nog voordat je dat wandje kapot hebt staat er een linie ME voor je snuffert.quote:Op maandag 20 april 2009 10:34 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Hehe, dat bedoel ik. Als je er als collectief echt doorheen wilt, kan dat volgens mij. Zeker als je met 800 man woedende supporters in een uitvak staat. Maargoed, zuid-europeanen zijn sowieso wat temperamentvoller.
Ja maar dan is de wand kapot, wedstrijd gestaakt, club enorme boete, en kamervragen en dan zit de gehele HD op vrijdagmiddag naar een verslag van de Tweede Kamer te kijken.quote:Op maandag 20 april 2009 10:35 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nog voordat je dat wandje kapot hebt staat er een linie ME voor je snuffert.
Je overdrijft nu wel hoor. Een gatje in die wand is echt geen reden voor kamervragen of staking van de wedstrijd. Vergeet niet dat uitsupporters in veel stadions ergens zijn weggestopt in een veilig en donker hoekje.quote:Op maandag 20 april 2009 10:37 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ja maar dan is de wand kapot, wedstrijd gestaakt, club enorme boete, en kamervragen en dan zit de gehele HD op vrijdagmiddag naar een verslag van de Tweede Kamer te kijken.
Natuurlijk overdrijf ik, maargoed, ben ook gewoon benieuwd naar wat de kenners ervan vinden, maar gezien de tendens buiten het voetbal verwacht ik op niet al te lange termijn een keer een uit de hand gelopen voetbalwedstrijd of confrontatie tussen HD in Nederland. Al kan ik dat met geen enkele argumentatie kracht bij zetten.quote:Op maandag 20 april 2009 10:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je overdrijft nu wel hoor. Een gatje in die wand is echt geen reden voor kamervragen of staking van de wedstrijd. Vergeet niet dat uitsupporters in veel stadions ergens zijn weggestopt in een veilig en donker hoekje.
Ik zag nl. één van die NAC-gasten lopen zaterdag en die was behoorlijk afgetakeldquote:Op zondag 19 april 2009 22:08 schreef Jasza het volgende:
NAC was bezig met GBA gister hoorde ik
Zag er op tv erg gezellig uit iig.
http://www.sporza.be/cm/sporza.be/voetbal/eersteklasse/matchfiche?atid=105141&sid=475&compid=48&htid=4706
Rechts verslag studio 1 zie je wat beeldjes.
Dat dachten ze bij psv vorig jaar ookquote:Op maandag 20 april 2009 09:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
O ja? Die dingen worden toch wel elk jaar getest neem ik aan. Misschien dat uitbreken in de jupiler league nog wel mogelijk is, maar de nieuwere stadions zijn (uiteraard) ook altijd een stuk veiliger.
Das pas hardcore, een vlag jatten.....quote:Op maandag 20 april 2009 18:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Is iemand zijn vlag kwijt![]()
[ afbeelding ]
Nu kom ik even stoer doen, het ging niet express maar met de bekerfinale was hij toch echt binnen 5 minuten kapot hoor dus het kan echt wel! (in de kuip dus)quote:Op maandag 20 april 2009 01:02 schreef Kopbal het volgende:
Ik blijf me er altijd over verbazen dat er nog steeds mensen zijn die denken dat je door die wand heen kan breken.
Vroeger in het oude Diekman werden er tenminste echt vlaggen gepikt, tja die goeie ouwe tijd, toen gebeurde er tenminste nog eens wat.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:17 schreef Lamzak_ het volgende:
Die vlag werd er gewoon door twente supporters door heen geduwd, vraag me niet waarom
Ah, dan durven ze wel. Paar weken terug zijn ze niet gezien.quote:Op donderdag 23 april 2009 03:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
'Ajacieden'
die gewapend met o.a. messen in Volendam een café met Heerenveen-supporters aanvallen
Denk dat de hartlongmachines niet waren aan te slepen inderdaadquote:Op donderdag 23 april 2009 08:51 schreef Nashje het volgende:
Waarom Heerenveen-supporters aanvallen vraag ik me dan. Zo'n onschuldig volkje.
Wat jij wilt gast...quote:Op donderdag 23 april 2009 09:11 schreef denthemen het volgende:
Het viel allemaal erg mee. Heerenveen fans schijnen zelf te hebben lopen uitdagen, er zijn een paar klappen gevallen en wat ruiten eruit, meer niet. Er waren geen messen oid, misschien dat 1 iemand er 1 mee had, maar als groep zijnde niet, en Ajax was in de minderheid. Zal ongetwijfeld ook nog te maken hebben met de wedstrijd in Heerenveen, daar ging ook het één en ander mis.
Iemand die ik ken is er bij geweest, daarom weet ik deze info. Ik vertrouw hem hierover, niet alles zal kloppen waarschijnlijk.
quote:VOLENDAM Vier aanhangers van Heerenveen zijn woensdag gewond geraakt bij een knokpartij met Ajax-aanhangers in Volendam, tijdens de wedstrijd VolendamHeerenveen, die de supporters bekeken in twee cafés in de Brugstraat.
De Ajax-hooligans zochten ruzie met de Heerenveen-supporters en sloegen het café waar die zaten in puin. De politie moest massaal uitrukken om een einde aan de ruzie te maken.
Vier aanhangers van Heerenveen zijn overgebracht naar het ziekenhuis. De rest van de supporters is met bussen buiten het dorp gebracht. De politie heeft één Ajax supporter aangehouden.
met geluids fragment
geluidsfragment
quote:Zeer vreemde beleving van de tweede helft door de berichten van vrienden op de Dijk. Wat een verschrikkelijke klootzakken die stumpers met sympathie voor een club uit de hoofdstad. Waarom deed de politie ook niets. Je zag het 's middags al aankomen dat die groep er niet voor de lol zat. Messen, klauwhamers en een pistool gisignaleerd volgens de verhalen van aanwezigen. VERSCHRIKKELIJK DUS...
quote:Vanochtend via de politiewoordvoerder gehoord dat de schade een beenbreuk, een armbreuk en twee mensen met steekwonden omvat. Sfeer na de wedstrijd aan De Dijk eerder macaber dan gezellig. Kroegen met de deuren dicht, hier en daar wat mensen binnen en veel politie rondrijdend en rondlopend. Overdag niets aan de hand en gezellig. Supporters zijn richting stadion gevlucht om bescherming te zoeken. Ooggetuige meldde ook Ajaxfan met pistool te hebben gezien en een aantal met messen. Ziek volk.
Nee die laatste 2 zijn lekker neutraalquote:Op donderdag 23 april 2009 09:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wat jij wilt gast...
Ik zou zeggen, zoek eerst eens uit bij 'neutrale' bronnen hoe het echt zat en kom hier dan nog eens posten
edit:
[..]
[..]
[..]
Wat is de bron van de 1e quote dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Laatste 2 bronnen zijn, zoals iedereen wel kan afleiden, reacties van onze kant.. Uiteraard is daar ook enige nuance op z'n plaats. Mocht je verslagen tegen komen van 'Ajacieden' die door Heerenveen-fans belaagd zijn, etc., dan zie ik die trouwens graag voorbij komen als 'tegenbewijs'.
Maar goed, ieder denkt er het zijne maar van. Ik wilde even m'n gal spuien over dit laffe gedrag van een groep 'Ajacieden' die in Volendam helemaal niets te zoeken hadden..
quote:Gewonden bij vechtpartij voetbalfans in Volendam
Vier mensen zijn woensdagavond gewond naar een ziekenhuis gebracht na een vechtpartij tussen fans van Ajax en Heerenveen in Volendam. Hoe ernstig hun verwondingen zijn is niet bekend. Dat heeft de politie bekendgemaakt. Eén persoon is aangehouden. Hij is volgens getuigen de aanstichter van de vechtpartij zijn geweest.
Woensdag vond in Volendam een wedstrijd plaats tussen Volendam en Heerenveen. Wat de Ajax-supporters in Volendam te zoeken hadden, weet de politiewoordvoerder niet. De supporters van Ajax waren verzameld in een café aan de Brugstraat. In een café aan de andere kant van dezelfde straat zaten Heerenveen-supporters.
Ajax-supporters gingen omstreeks 21.00 uur het café van de Heerenveen-aanhangers in, waarop een vechtpartij ontstond. Hierbij werd interieur van het café vernield en sneuvelden een aantal ramen. Dertig politieagenten en drie politiehonden moesten eraan te pas komen om de vechtersbazen van elkaar te scheiden.
Hoeveel mensen in totaal gewond raakten, is onduidelijk. Vier werden echter uiteindelijk met onder meer snijwonden en kneuzingen naar een ziekenhuis gebracht.
Vorig seizoen op de gele zijde, werd er tegen (ik meen) twente een gat in geschopt.. Daar zou je met gemak door heen kunnen dacht ik.quote:Op maandag 20 april 2009 01:02 schreef Kopbal het volgende:
Niet neequote:Op maandag 20 april 2009 10:21 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Niet? Overal wordt altijd vol lof gesproken over die wet, maar die is dus ook brak? (volg de randverschijnselen in GB niet).
Iddquote:Op donderdag 23 april 2009 10:09 schreef mister_popcorn het volgende:
whehehe wat n laffe droeftoeters.
The Old Bridge in puinquote:
Inderdaad, normaal gesproken staan ze toch bekend om hun fair play.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Iedereen die gelooft dat Ajax met messen, klauwhamers en pistolen komt om Heerenveen te pakken is niet lekker in z'n hoofd.
Toen stond jij er wel?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:03 schreef Kopbal het volgende:
Gekke actie hoor, naar Volendam om wat Heerenveen-supporters te meppen.
Was dan een paar weken eerder gekomen...
Omdat je zegt dat ze toen hadden moeten komen. Niemand die in dit topic komt is topboy, maar ga dan ook niet quasi-stoere opmerkingen maken.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:05 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik niet, waarom is dat van toepassing? Alsof iedereen in dit topic een topboy is
Hoeft ook niet. Maar als je helemaal geen hooligan bent of bent geweest kun je je afvragen hoe relevant een mening is.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:05 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik niet, waarom is dat van toepassing? Alsof iedereen in dit topic een topboy is
Ik constateer alleen dat er toen voor die jongens naar alle waarschijnlijkheid meer aanleiding was om eens af te reizen naar Volendam dan gisteren, meer niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Omdat je zegt dat ze toen hadden moeten komen. Niemand die in dit topic komt is topboy, maar ga dan ook niet quasi-stoere opmerkingen maken.
Ik heb wel eens een steen gegooid, mag ik nu in het topic blijven posten?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Maar als je helemaal geen hooligan bent of bent geweest kun je je afvragen hoe relevant een mening is.
Dat kun je niet constateren, want je weet niet wat de aanleiding is. Ik ook niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:08 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik constateer alleen dat er toen voor die jongens naar alle waarschijnlijkheid meer aanleiding was om eens af te reizen naar Volendam dan gisteren, meer niet.
Ik ook, met steentje keilenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:08 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik constateer alleen dat er toen voor die jongens naar alle waarschijnlijkheid meer aanleiding was om eens af te reizen naar Volendam dan gisteren, meer niet.
[..]
Ik heb wel eens een steen gegooid, mag ik nu in het topic blijven posten?
Jij bent zeker nog nooit naar Volendam uit geweest?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:39 schreef kevin6188 het volgende:
Hmm, ik kan me op zich wel voorstellen hoe sommigen reageren, alleen: waarom vraagt niemand zich af wat die SCH-fans daar deden? Blijkbaar zonder wedstrijdkaart aanwezig in Volendam. Anders hadden ze om 21.00 uur niet in de kroeg gezeten...
Jawel hoor, maar dat doet er nu niet toe. En is bovendien geen antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij bent zeker nog nooit naar Volendam uit geweest?
Heerenveen speelde gisteren in en tegen Volendam voor de halve finale van de beker.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:39 schreef kevin6188 het volgende:
Hmm, ik kan me op zich wel voorstellen hoe sommigen reageren, alleen: waarom vraagt niemand zich af wat die SCH-fans daar deden? Blijkbaar zonder wedstrijdkaart aanwezig in Volendam. Anders hadden ze om 21.00 uur niet in de kroeg gezeten...
Ja, dus?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:42 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Heerenveen speelde gisteren in en tegen Volendam voor de halve finale van de beker.
Lees nog eens wat kevin zei..quote:Op donderdag 23 april 2009 11:42 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Heerenveen speelde gisteren in en tegen Volendam voor de halve finale van de beker.
Blijkbaar niet anders zou je weten dat er altijd een hoop volk achterblijft op de dijk. Zeker bij mooi weer e.d. Als wij daar spelen zitten er (om verschillende redenen) bijna net zoveel mensen op de dijk als op het uitvak.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:42 schreef kevin6188 het volgende:
Jawel hoor, maar dat doet er nu niet toe. En is bovendien geen antwoord op mijn vraag.
Dat is dus mijn hele punt. Zeik dan ook niet over de Ajacieden die daar waren als je weet hoe de onderlinge verstandhouding tussen Ajax en FC Volendam is.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:45 schreef DeVinger het volgende:
Komop stelletje idioten. Kopbal heeft toch wel een punt, wat doen al die tienduizenden Hollanders in Zwiterserland en Oostenrijk ten tijde van het EK, ruzie zoeken met fans van die lokale voetbalclubs?
...quote:
Doet er wel toe, want dan weet je dat je niet klokslag 20.30 uur (of hoe laat de wedstrijd begint) in het stadion zit.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dat doet er nu niet toe. En is bovendien geen antwoord op mijn vraag.
Uitvak was uitverkocht.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet anders zou je weten dat er altijd een hoop volk achterblijft op de dijk. Zeker bij mooi weer e.d. Als wij daar spelen zitten er (om verschillende redenen) bijna net zoveel mensen op de dijk als op het uitvak.
Nogmaals, het uitvak was vol.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:47 schreef Luni het volgende:
[..]
Doet er wel toe, want dan weet je dat je niet klokslag 20.30 uur (of hoe laat de wedstrijd begint) in het stadion zit.
OMG, ben jij echt zo dom? Waar lees jij dat er een confrontatie tussen Volendam en Ajax is geweest dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:46 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat is dus mijn hele punt. Zeik dan ook niet over de Ajacieden die daar waren als je weet hoe de onderlinge verstandhouding tussen Ajax en FC Volendam is.
Wie is hier nu idioot?
Jij bent dom. Want er is helemaal geen confrontatie tussen Ajax en Volendam geweest. Ik doel op de vriendschap tussen beide clubs.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:47 schreef DeVinger het volgende:
[..]
OMG, ben jij echt zo dom? Waar lees jij dat er een confrontatie tussen Volendam en Ajax is geweest dan?
Het zijn toch echt te Doekes en Sjonnies die hebben lopen worstelen.
Wat een argumenten.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[..]
Jezus wat een amoebe ben jij.
Wat heeft dat te maken met het handgemeen dat heeft plaatsgevonden tussen Heerenveen en Ajax en de (morele) verwerping daarvan?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Jij bent dom. Want er is helemaal geen confrontatie tussen Ajax en Volendam geweest. Ik doel op de vriendschap tussen beide clubs.
Er zijn toch mensen die vragen wat Ajax daar doet, daar krijg je toch een antwoord op..quote:Op donderdag 23 april 2009 11:47 schreef DeVinger het volgende:
[..]
OMG, ben jij echt zo dom? Waar lees jij dat er een confrontatie tussen Volendam en Ajax is geweest dan?
Het zijn toch echt te Doekes en Sjonnies die hebben lopen worstelen.
Dat Heerenveen-fans zonder kaartje in principe net zo weinig in Volendam te zoeken hadden als Ajax-fans. Of net zoveel. Ligt eraan hoe je het bekijkt. Maar dan is het onzin om de ene groep supporters wel te veroordelen en de andere groep niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:49 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het handgemeen dat heeft plaatsgevonden tussen Heerenveen en Ajax en de (morele) verwerping daarvan?
Ben je nou serieus of zit je gewoon te fucken?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:51 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat Heerenveen-fans zonder kaartje in principe net zo weinig in Volendam te zoeken hadden als Ajax-fans.
OK, my bad.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Er zijn toch mensen die vragen wat Ajax daar doet, daar krijg je toch een antwoord op..
Jij loopt te fucken. Want je quote selectief. En die zin na de quote is nogal van belang.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:52 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ben je nou serieus of zit je gewoon te fucken?
Ja. Dat is een feit, lijkt me.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dus volgens Kevin waren de Ajacieden er vanwege de band met FC Volendam, terwijl er ook Heerenveen supporters waren die zonder kaartje in Volendam waren?
Hij heeft toch gewoon gelijk. Waarom 2 uur rijdennaar Volendam als je het ook in je stamcafé op de hoek kunt bekijken..?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:52 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ben je nou serieus of zit je gewoon te fucken?
Daar valt ook niks zinnigs over te zeggen inderdaad. Dat is het hele punt van discussie ook niet. Denk dat de echte aanleiding toch niet boven komt.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:53 schreef DeVinger het volgende:
[..]
OK, my bad.
Goed, ze zijn dus niet bewust gekomen om Heerenveen supps te mollen.
Blijft over: de confrontatie tussen Heerenveen en Ajax. Daar kan ik geen zinnig woord over zeggen aangezien ik er niet bij was dus ik ben benieuwd naar de precieze oorzaak van het gevecht.
Wat loop je nu dom te doen?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Ajax een band met Volendam? No way
Is toch gezellig, je club achterna reizen. Ook al heb je geen kaart, een dagje Volendam in de zon met flink wat medesupporters is nooit weg natuurlijk. Na de wedstrijd lekker de kroegen weer in om de finale te vieren.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:53 schreef Breach het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk. Waarom 2 uur rijdennaar Volendam als je het ook in je stamcafé op de hoek kunt bekijken..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |