Een onvervalstequote:
Wow, ken jij degene die het meest voor Ajax over heeft in heel Nederland.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:47 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Achja, ik loop hier ook maar een beetje te overdrijven. Ik zeg wel dat hij het was maar dat is niet eens zeker.
Wat wel zeker is is dat hij eruit gepikt is en ze hem verdenken.
En commentaar mag pas al hebben jullie net zoveel over voor ajax en zijn dit seizoen net zo vaak geweest als hij, niemand hier en waarschijnlijk ook niemand anders in NL.
Snap je nou echt niet wat ik ermee bedoel?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:57 schreef Riro het volgende:
[..]
Wow, ken jij degene die het meest voor Ajax over heeft in heel Nederland.Ik wist niet dat bekend was wie dat was.
Lullig verder voor hem dat ie gepakt is. Werd nog omver gelopen toen ze 'm gingen halen, klopt het dat het een vrij jong jochie was?
Ik weet niet hoe CSKA speelt. Maar een spits van Ajax moet over het algemeen vaak koppen. Omdat in een 4-3-3 systeem vaak voorzetten vanaf de zijkanten komen. Huntelaar heeft volgens mij het meest van zijn doelpunten met z'n hoofd gemaakt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:14 schreef Dvm86 het volgende:
In VI hebben ze het altijd over Cvitanich, dat hij te klein is enzo, maar Vagner Love is maar 1,71 (Cvitanich is 1.74) en is wel mooi topscorer in de UEFA-cup en heeft er dit seizoen voor CSKA ook weer 32 ingelegd.
Jawel, maar je zegt het zo overdreven.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:00 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Snap je nou echt niet wat ik ermee bedoel?
Tuurlijk, je moet ook kijken welke posities de jeugd bezet. Voorin hebben we niet veel eigen jeugd, dus zul je dan wel moeten gaan kopen ja. Maar om bijvoorbeeld een verdedigende middenvelder te kopen, zie ik niet zitten. Een verdediger net zo min. Misschien een type Aissati. Dat zou wel lekker zijn. Weet zo niet of er wat in de jeugd loopt met net zo'n kwaliteiten als hem.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:53 schreef toma het volgende:
[..]
Tja, maar spelers als Suárez en Huntelaar moet je ook hebben.
Nou ja, als ze hem eruit gehaald en ze hebben het op camera, dan kan ie er vanuit gaan dat ie die boete moet gaan betalen hoor. In ieder geval een deel om als 'les'.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:47 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Achja, ik loop hier ook maar een beetje te overdrijven. Ik zeg wel dat hij het was maar dat is niet eens zeker.
Wat wel zeker is is dat hij eruit gepikt is en ze hem verdenken.
En commentaar mag pas al hebben jullie net zoveel over voor ajax en zijn dit seizoen net zo vaak geweest als hij, niemand hier en waarschijnlijk ook niemand anders in NL.
Het mag toch niet? En dat het daar gebeurd is niet dat het ook in Nederland moet gebeuren. Dit zijn gewoon van die kleine kutdingen, waar echt niemand wat aan heeft. De spelers hebben er blijkbaar niet eens last van - of het was nu gewoon een kutlampje, want jij zei dat je er wel last van had in Marseille -, het is in mijn ogen niet sfeerverhogend itt een fakkel en het enige wat je er door krijgt is een puntje op strafblad bij de UEFA en een behoorlijke boete.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Jezus, gaan we ons nou druk maken om een lampje. Want je ziet de spelers niet eens wegkijken, dus het is niet eens verblindend.
Bovendien had ik het niet over een fakkel in je hand houden maar afsteken. Daar zit sv-technisch nogal een verschil in. En fakkels zijn als je het zo bekijkt nog gevaarlijker ook dan dat lichtje.
Een écht versteegrobjequote:
Dan kan hij nog zoveel over hebben voor Ajax, hij hoort dit gewoon niet te doenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:00 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Tuurlijk is het stom waarvan hij verdacht wordt en omdat het niet zeker is en iedereen hier die af en toe wel eens ajax kijkt (thuis of in het stadion) heeft gelijk een mening klaar.
En kom nou niet met het excuus van; Jaa, ik heb geen geld of heb andere dingen te doen als ajax moet spelen dat is gelul.
En ja hijs van mijn leeftijd.
Ik zeg toch, het is ook fout waarvan hij verdacht word. Dus al heeft hij het gedaan is het uberstom.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dan kan hij nog zoveel over hebben voor Ajax, hij hoort dit gewoon niet te doen
Dat blijf je houdenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:08 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Het irritatie punt hier is de oordelen van die andere mensen die het tegenovergestelde zijn van hem.
Meningen verschillen nou eenmaal en die mensen die een andere mening hebben dan jij gaan die waarschijnlijk niet veranderen omdat hij altijd gaat.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:00 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Tuurlijk is het stom waarvan hij verdacht wordt en omdat het niet zeker is en iedereen hier die af en toe wel eens ajax kijkt (thuis of in het stadion) heeft gelijk een mening klaar.
En kom nou niet met het excuus van; Jaa, ik heb geen geld of heb andere dingen te doen als ajax moet spelen dat is gelul.
En ja hijs van mijn leeftijd.
Begrijp me niet verkeerd, ik keur het niet goed. Maar ik ben het wel eens met Noshiba wat betreft die mensen die meteen hun mening klaar hebben over dit soort dingen, terwijl ze zelf niet verder komen dan teletekst en hun bankstel.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het mag toch niet? En dat het daar gebeurd is niet dat het ook in Nederland moet gebeuren. Dit zijn gewoon van die kleine kutdingen, waar echt niemand wat aan heeft. De spelers hebben er blijkbaar niet eens last van - of het was nu gewoon een kutlampje, want jij zei dat je er wel last van had in Marseille -, het is in mijn ogen niet sfeerverhogend itt een fakkel en het enige wat je er door krijgt is een puntje op strafblad bij de UEFA en een behoorlijke boete.
Wat schiet je er dan mee op?
ik snap je punt niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:08 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Het irritatie punt hier is de oordelen van die andere mensen die het tegenovergestelde zijn van hem.
Amenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:11 schreef Breach het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik keur het niet goed. Maar ik ben het wel eens met Noshiba wat betreft die mensen die meteen hun mening klaar hebben over dit soort dingen, terwijl ze zelf niet verder komen dan teletekst en hun bankstel.
Wat die gast(en) gedaan hebben mag NIET. Punt. Geen discussie over mogelijk. Maar je kunt het ook zien als een actie van een supporter die zich laat meeslepen in de tweestrijd met de Marseille-aanhang.
En of een fakkel dan wel of niet sfeerverhogend is, het is eenzelfde vergrijp. En ik hoor hier (terecht) nooit iemand wanneer er een fakkel is aangestoken. Ik hoorde hier niemand negatief over de rook met Feyenoord thuis, die nou niet bepaald gezond is. Dat probeer ik er mee te zeggen.
Dat bovenste ben ik met je eens, maar ik probeer dat altijd is een kwaaltje van me eigen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:09 schreef Riro het volgende:
[..]
Meningen verschillen nou eenmaal en die mensen die een andere mening hebben dan jij gaan die waarschijnlijk niet veranderen omdat hij altijd gaat.
Maar als ik m'n mening geef als iemand die ook bijna alles gaat, dan telt die wel ofzo?
Dan erger je je dus niet alleen aan mensen die nooit gaan en die een andere mening hebben, maar waarschijnlijk gewoon aan iedereen die een andere mening heeft.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:14 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Dat bovenste ben ik met je eens, maar ik probeer dat altijd is een kwaaltje van me eigen.
Die onderste opmerking is natuurlijk ook onzin.
Ik erger me aan het commentaar van de mensen die nooit gaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:17 schreef Riro het volgende:
[..]
Dan erger je je dus niet alleen aan mensen die nooit gaan en die een andere mening hebben, maar waarschijnlijk gewoon aan iedereen die een andere mening heeft.
Ik keur die hele actie niet af trouwens, kan inderdaad best begrijpen dat iemand zo'n ding meeneemt als je ziet dat het in Marseille ook gebeurt. Dat je gepakt wordt is dan eigen risico.
Mwa, Ajax kennende verliezen we met 2-1.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Aissati!Ik ben benieuwd zondag. Enige wat me weer even op zou vrolijken is een slachting van NAC.
Wat maakt het nou uit of je vaak gaat of niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:22 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik erger me aan het commentaar van de mensen die nooit gaan.
Idd, ik ben ook ontzettend benieuwd. Hopelijk wordt het een geweldige wedstrijd waar gestreden wordt zodat iedereen er nog meer zin in heeft.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Aissati!Ik ben benieuwd zondag. Enige wat me weer even op zou vrolijken is een slachting van NAC.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:26 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit of je vaak gaat of niet?
Wie mag waarop commentaar geven dan? Mensen die alles gaan op alles? Mensen die alleen thuis gaan alleen op de thuiswedstrijden? Mensen die nooit gaan alleen op de tv commentator? Mensen die thuis op de bank gaan alleen op de wisselspelers? Mensen die achter de goal zitten alleen op de keeper?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:22 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik erger me aan het commentaar van de mensen die nooit gaan.
Ah, kom op Den. Daar moet je je echt niet druk om makenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:55 schreef denthemen het volgende:
Mensen die nooit gaan of zo mogen van mij wel hun menig geven hoor, ik kan er alleen niet tegen als er van die kneuzen als need2009 zijn die op elk publiek commentaar heeft, zie live verslagen topic
Ja dat haat ik dan hequote:
Juist.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ah, kom op Den. Daar moet je je echt niet druk om maken.
Lekker boeiend wat een niet-Ajacied vindt van Ajax. Die reacties over André Rieu bijvoorbeeld. Ik vond het leuk, de sfeer was prima, wat kan mij het schelen wat één of ander pubertje op een forum daarvan vindt?
Dat was geen lekker tripje geweest. Hoewel ik via via misschien wel een overnachting zou kunnen regelen, maar de reis zelf is zo ontzettend duur.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:11 schreef Riro het volgende:
We hadden dus Shakhtar geloot.
Staat dat niet haaks op wat er net door velen betwist werdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat een niet-Ajacied vindt van Ajax. Die reacties over André Rieu bijvoorbeeld. Ik vond het leuk, de sfeer was prima, wat kan mij het schelen wat één of ander pubertje op een forum daarvan vindt?
Ik had meer gebaald als het PSG was geweest ofzo. Maar het blijft zonde.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat was geen lekker tripje geweest. Hoewel ik via via misschien wel een overnachting zou kunnen regelen, maar de reis zelf is zo ontzettend duur.
Mee eens. Ook al is Lindgren terug. Never change a winning team.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:29 schreef Wooldoor het volgende:
Met Anita, Aissati en Emanuelson had je opeens voetballend vermogen op het middenveld. Gewoon weer hetzelfde middenveld zondag als tegen Marseille.
Wat is er mis met PSG dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:19 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik had meer gebaald als het PSG was geweest ofzo. Maar het blijft zonde.
Waarom zou je Silva willen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mee eens. Ook al is Lindgren terug. Never change a winning team.
Silva ook rechtsachterin aub.
Juist niks, was een vet tripje geweest.quote:
Wake up. We hebben niet gewonnenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mee eens. Ook al is Lindgren terug. Never change a winning team.
Silva ook rechtsachterin aub.
Daar valt toch drie keer niks over te zeggen?quote:
Ik erger me aan iedereen die iets negatiefs weet te melden over mijn club, maar kneuzen als hem weet ik wel te negeren. Neemt niet weg dat ik me aan hem erger en het een typische internetheld isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:
Ach ja, daar kun je niet meer op vertrouwen. Kijk maar hoe hij weg is gegaan bij FC Groningen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |