abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67234882
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 11:54 schreef versteegrob het volgende:
Voor wat het waar is
[..]

Inderdaad. Hij gaat heus niet roepen dat hij weg wil.
pi_67234884
quote:
Voor wat het waar is
[..]
Je doet het erom he?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_67234926
quote:
Voor wat het waar is
[..]

Een onvervalste
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  vrijdag 20 maart 2009 @ 11:57:23 #204
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_67234951
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 11:47 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Achja, ik loop hier ook maar een beetje te overdrijven. Ik zeg wel dat hij het was maar dat is niet eens zeker.

Wat wel zeker is is dat hij eruit gepikt is en ze hem verdenken.

En commentaar mag pas al hebben jullie net zoveel over voor ajax en zijn dit seizoen net zo vaak geweest als hij, niemand hier en waarschijnlijk ook niemand anders in NL.
Wow, ken jij degene die het meest voor Ajax over heeft in heel Nederland. Ik wist niet dat bekend was wie dat was.

Lullig verder voor hem dat ie gepakt is. Werd nog omver gelopen toen ze 'm gingen halen, klopt het dat het een vrij jong jochie was?
  vrijdag 20 maart 2009 @ 11:58:16 #205
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_67234984
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 11:56 schreef Breach het volgende:

[..]

Een onvervalste
Ik wilde net 'Een versteegrobje!' typen, toen ik zag dat ie het zelf was.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 11:59:44 #206
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_67235044
Hij maakt z'n naam in ieder geval waar.
pi_67235061
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 11:57 schreef Riro het volgende:

[..]

Wow, ken jij degene die het meest voor Ajax over heeft in heel Nederland. Ik wist niet dat bekend was wie dat was.

Lullig verder voor hem dat ie gepakt is. Werd nog omver gelopen toen ze 'm gingen halen, klopt het dat het een vrij jong jochie was?
Snap je nou echt niet wat ik ermee bedoel?

Tuurlijk is het stom waarvan hij verdacht wordt en omdat het niet zeker is en iedereen hier die af en toe wel eens ajax kijkt (thuis of in het stadion) heeft gelijk een mening klaar.

En kom nou niet met het excuus van; Jaa, ik heb geen geld of heb andere dingen te doen als ajax moet spelen dat is gelul.

En ja hijs van mijn leeftijd.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_67235094
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 11:14 schreef Dvm86 het volgende:
In VI hebben ze het altijd over Cvitanich, dat hij te klein is enzo, maar Vagner Love is maar 1,71 (Cvitanich is 1.74) en is wel mooi topscorer in de UEFA-cup en heeft er dit seizoen voor CSKA ook weer 32 ingelegd.
Ik weet niet hoe CSKA speelt. Maar een spits van Ajax moet over het algemeen vaak koppen. Omdat in een 4-3-3 systeem vaak voorzetten vanaf de zijkanten komen. Huntelaar heeft volgens mij het meest van zijn doelpunten met z'n hoofd gemaakt.

Ik zou graag een kopsterke en balvaste spits zien komen die ook nog eens technisch is.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 12:01:19 #209
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_67235097
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 12:00 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Jawel, maar je zegt het zo overdreven.
pi_67235129
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 10:53 schreef toma het volgende:

[..]

Tja, maar spelers als Suárez en Huntelaar moet je ook hebben.
Tuurlijk, je moet ook kijken welke posities de jeugd bezet. Voorin hebben we niet veel eigen jeugd, dus zul je dan wel moeten gaan kopen ja. Maar om bijvoorbeeld een verdedigende middenvelder te kopen, zie ik niet zitten. Een verdediger net zo min. Misschien een type Aissati. Dat zou wel lekker zijn. Weet zo niet of er wat in de jeugd loopt met net zo'n kwaliteiten als hem.
pi_67235137
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 11:47 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Achja, ik loop hier ook maar een beetje te overdrijven. Ik zeg wel dat hij het was maar dat is niet eens zeker.

Wat wel zeker is is dat hij eruit gepikt is en ze hem verdenken.

En commentaar mag pas al hebben jullie net zoveel over voor ajax en zijn dit seizoen net zo vaak geweest als hij, niemand hier en waarschijnlijk ook niemand anders in NL.
Nou ja, als ze hem eruit gehaald en ze hebben het op camera, dan kan ie er vanuit gaan dat ie die boete moet gaan betalen hoor. In ieder geval een deel om als 'les'.

Dat laatste is natuurlijk de meest suffe kutreden, want dat hij elke wedstrijd bij Ajax is, is geen reden om je eigen club te benadelen. Volgens mij heb je namelijk nooit recht om je club op zo'n manier te benadelen.
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 11:51 schreef Breach het volgende:

[..]

Jezus, gaan we ons nou druk maken om een lampje. Want je ziet de spelers niet eens wegkijken, dus het is niet eens verblindend.

Bovendien had ik het niet over een fakkel in je hand houden maar afsteken. Daar zit sv-technisch nogal een verschil in. En fakkels zijn als je het zo bekijkt nog gevaarlijker ook dan dat lichtje.
Het mag toch niet? En dat het daar gebeurd is niet dat het ook in Nederland moet gebeuren. Dit zijn gewoon van die kleine kutdingen, waar echt niemand wat aan heeft. De spelers hebben er blijkbaar niet eens last van - of het was nu gewoon een kutlampje, want jij zei dat je er wel last van had in Marseille -, het is in mijn ogen niet sfeerverhogend itt een fakkel en het enige wat je er door krijgt is een puntje op strafblad bij de UEFA en een behoorlijke boete.

Wat schiet je er dan mee op?
  vrijdag 20 maart 2009 @ 12:03:19 #212
175985 Silaz
drie bier
pi_67235160
quote:
Voor wat het waar is
[..]

Een écht versteegrobje

ow wacht hij is al geweest
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_67235198
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 12:01 schreef Riro het volgende:

[..]

Jawel, maar je zegt het zo overdreven.
Godver voor niks ge-edit
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_67235209
quote:

[..]

Tuurlijk is het stom waarvan hij verdacht wordt en omdat het niet zeker is en iedereen hier die af en toe wel eens ajax kijkt (thuis of in het stadion) heeft gelijk een mening klaar.

En kom nou niet met het excuus van; Jaa, ik heb geen geld of heb andere dingen te doen als ajax moet spelen dat is gelul.

Dan kan hij nog zoveel over hebben voor Ajax, hij hoort dit gewoon niet te doen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_67235325
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 12:04 schreef denthemen het volgende:

[..]

Dan kan hij nog zoveel over hebben voor Ajax, hij hoort dit gewoon niet te doen
Ik zeg toch, het is ook fout waarvan hij verdacht word. Dus al heeft hij het gedaan is het uberstom.

Het irritatie punt hier is de oordelen van die andere mensen die het tegenovergestelde zijn van hem.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_67235364
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 12:08 schreef Noshiba het volgende:

[..]
Het irritatie punt hier is de oordelen van die andere mensen die het tegenovergestelde zijn van hem.
Dat blijf je houden
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  vrijdag 20 maart 2009 @ 12:09:38 #217
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_67235375
quote:

[..]

Meningen verschillen nou eenmaal en die mensen die een andere mening hebben dan jij gaan die waarschijnlijk niet veranderen omdat hij altijd gaat.

Maar als ik m'n mening geef als iemand die ook bijna alles gaat, dan telt die wel ofzo?
pi_67235445
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 12:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het mag toch niet? En dat het daar gebeurd is niet dat het ook in Nederland moet gebeuren. Dit zijn gewoon van die kleine kutdingen, waar echt niemand wat aan heeft. De spelers hebben er blijkbaar niet eens last van - of het was nu gewoon een kutlampje, want jij zei dat je er wel last van had in Marseille -, het is in mijn ogen niet sfeerverhogend itt een fakkel en het enige wat je er door krijgt is een puntje op strafblad bij de UEFA en een behoorlijke boete.

Wat schiet je er dan mee op?
Begrijp me niet verkeerd, ik keur het niet goed. Maar ik ben het wel eens met Noshiba wat betreft die mensen die meteen hun mening klaar hebben over dit soort dingen, terwijl ze zelf niet verder komen dan teletekst en hun bankstel.

Wat die gast(en) gedaan hebben mag NIET. Punt. Geen discussie over mogelijk. Maar je kunt het ook zien als een actie van een supporter die zich laat meeslepen in de tweestrijd met de Marseille-aanhang.

En of een fakkel dan wel of niet sfeerverhogend is, het is eenzelfde vergrijp. En ik hoor hier (terecht) nooit iemand wanneer er een fakkel is aangestoken. Ik hoorde hier niemand negatief over de rook met Feyenoord thuis, die nou niet bepaald gezond is. Dat probeer ik er mee te zeggen.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_67235493
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 12:08 schreef Noshiba het volgende:

[..]

ik snap je punt niet.
pi_67235524
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 12:11 schreef Breach het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd, ik keur het niet goed. Maar ik ben het wel eens met Noshiba wat betreft die mensen die meteen hun mening klaar hebben over dit soort dingen, terwijl ze zelf niet verder komen dan teletekst en hun bankstel.

Wat die gast(en) gedaan hebben mag NIET. Punt. Geen discussie over mogelijk. Maar je kunt het ook zien als een actie van een supporter die zich laat meeslepen in de tweestrijd met de Marseille-aanhang.

En of een fakkel dan wel of niet sfeerverhogend is, het is eenzelfde vergrijp. En ik hoor hier (terecht) nooit iemand wanneer er een fakkel is aangestoken. Ik hoorde hier niemand negatief over de rook met Feyenoord thuis, die nou niet bepaald gezond is. Dat probeer ik er mee te zeggen.
Amen
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_67235569
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 12:09 schreef Riro het volgende:

[..]

Meningen verschillen nou eenmaal en die mensen die een andere mening hebben dan jij gaan die waarschijnlijk niet veranderen omdat hij altijd gaat.

Maar als ik m'n mening geef als iemand die ook bijna alles gaat, dan telt die wel ofzo?
Dat bovenste ben ik met je eens, maar ik probeer dat altijd is een kwaaltje van me eigen.

Die onderste opmerking is natuurlijk ook onzin.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  vrijdag 20 maart 2009 @ 12:17:54 #222
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_67235689
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 12:14 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Dat bovenste ben ik met je eens, maar ik probeer dat altijd is een kwaaltje van me eigen.

Die onderste opmerking is natuurlijk ook onzin.
Dan erger je je dus niet alleen aan mensen die nooit gaan en die een andere mening hebben, maar waarschijnlijk gewoon aan iedereen die een andere mening heeft.

Ik keur die hele actie niet af trouwens, kan inderdaad best begrijpen dat iemand zo'n ding meeneemt als je ziet dat het in Marseille ook gebeurt. Dat je gepakt wordt is dan eigen risico.
pi_67235883
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 12:17 schreef Riro het volgende:

[..]

Dan erger je je dus niet alleen aan mensen die nooit gaan en die een andere mening hebben, maar waarschijnlijk gewoon aan iedereen die een andere mening heeft.

Ik keur die hele actie niet af trouwens, kan inderdaad best begrijpen dat iemand zo'n ding meeneemt als je ziet dat het in Marseille ook gebeurt. Dat je gepakt wordt is dan eigen risico.
Ik erger me aan het commentaar van de mensen die nooit gaan.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  vrijdag 20 maart 2009 @ 12:23:49 #224
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_67235906
Aissati! Ik ben benieuwd zondag. Enige wat me weer even op zou vrolijken is een slachting van NAC.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_67235950
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 12:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Aissati! Ik ben benieuwd zondag. Enige wat me weer even op zou vrolijken is een slachting van NAC.
Mwa, Ajax kennende verliezen we met 2-1.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 12:26:07 #226
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_67235973
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 12:22 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Wat maakt het nou uit of je vaak gaat of niet?
  vrijdag 20 maart 2009 @ 12:26:08 #227
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_67235974
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 12:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Idd, ik ben ook ontzettend benieuwd. Hopelijk wordt het een geweldige wedstrijd waar gestreden wordt zodat iedereen er nog meer zin in heeft.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_67236072
Met Anita, Aissati en Emanuelson had je opeens voetballend vermogen op het middenveld. Gewoon weer hetzelfde middenveld zondag als tegen Marseille.
pi_67236113
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 12:26 schreef Cavalier1 het volgende:

[..]

Wat maakt het nou uit of je vaak gaat of niet?
Inderdaad.
pi_67236174
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 12:22 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Wie mag waarop commentaar geven dan? Mensen die alles gaan op alles? Mensen die alleen thuis gaan alleen op de thuiswedstrijden? Mensen die nooit gaan alleen op de tv commentator? Mensen die thuis op de bank gaan alleen op de wisselspelers? Mensen die achter de goal zitten alleen op de keeper?

Waar liggen volgens jou de grenzen op het commentaar geven op andere supporters, spelers, trainer en club? Je moet ook eerst iemand neersteken voordat je kan oordelen over een moordenaar?
pi_67236434
Zondag graag weer Toby, Anita en Aissati in de basis.
Koning.
pi_67236529
Anita heeft me blij verrast
Noot noot.
pi_67236830
Mensen die nooit gaan of zo mogen van mij wel hun menig geven hoor, ik kan er alleen niet tegen als er van die kneuzen als need2009 zijn die op elk publiek commentaar heeft, zie live verslagen topic
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_67236865
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 12:55 schreef denthemen het volgende:
Mensen die nooit gaan of zo mogen van mij wel hun menig geven hoor, ik kan er alleen niet tegen als er van die kneuzen als need2009 zijn die op elk publiek commentaar heeft, zie live verslagen topic
Ah, kom op Den. Daar moet je je echt niet druk om maken .

Lekker boeiend wat een niet-Ajacied vindt van Ajax. Die reacties over André Rieu bijvoorbeeld. Ik vond het leuk, de sfeer was prima, wat kan mij het schelen wat één of ander pubertje op een forum daarvan vindt?
  vrijdag 20 maart 2009 @ 13:11:07 #235
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_67236940
We hadden dus Shakhtar geloot.
pi_67236966
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 13:11 schreef Riro het volgende:
Ja dat haat ik dan he naar de loting kijken als je er niet meer bij zit en dan concluderen dat je nog wel mogelijkheden had gehad..
pi_67236991
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 13:07 schreef RayMania het volgende:

[..]

Lekker boeiend wat een niet-Ajacied vindt van Ajax. Die reacties over André Rieu bijvoorbeeld. Ik vond het leuk, de sfeer was prima, wat kan mij het schelen wat één of ander pubertje op een forum daarvan vindt?
Juist.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 13:17:19 #238
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_67237087
quote:
Dat was geen lekker tripje geweest. Hoewel ik via via misschien wel een overnachting zou kunnen regelen, maar de reis zelf is zo ontzettend duur.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_67237125
quote:

[..]

Staat dat niet haaks op wat er net door velen betwist werd
  vrijdag 20 maart 2009 @ 13:19:56 #240
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_67237157
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 13:17 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Dat was geen lekker tripje geweest. Hoewel ik via via misschien wel een overnachting zou kunnen regelen, maar de reis zelf is zo ontzettend duur.
Ik had meer gebaald als het PSG was geweest ofzo. Maar het blijft zonde.
pi_67237230
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 12:29 schreef Wooldoor het volgende:
Met Anita, Aissati en Emanuelson had je opeens voetballend vermogen op het middenveld. Gewoon weer hetzelfde middenveld zondag als tegen Marseille.
Mee eens. Ook al is Lindgren terug. Never change a winning team.

Silva ook rechtsachterin aub.
pi_67237261
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 13:19 schreef Riro het volgende:

[..]

Ik had meer gebaald als het PSG was geweest ofzo. Maar het blijft zonde.
Wat is er mis met PSG dan?
pi_67237324
We hadden aan de goede kant van de 'boom' gezeten..

De andere finales zijn
HSV - Man C
Udinese - Werder

Kortom die was je pas in de finale tegen gekomen... Zuur .
pi_67237343
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 13:22 schreef Nashje het volgende:

[..]

Waarom zou je Silva willen?
  vrijdag 20 maart 2009 @ 13:30:35 #245
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_67237464
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 13:23 schreef Breach het volgende:

[..]

Wat is er mis met PSG dan?
Juist niks, was een vet tripje geweest.

Bedoelde dat ik meer gebaald had wanneer L'OM nu PSG had geloot ipv Shakhtar. Naar Shakhtar was ik waarschijnlijk niet gegaan, PSG sowieso wel.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 13:35:48 #246
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_67237601
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 13:22 schreef Nashje het volgende:

[..]

Wake up. We hebben niet gewonnen
pi_67237610
quote:
Daar valt toch drie keer niks over te zeggen?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_67237614
quote:

[..]

Ik erger me aan iedereen die iets negatiefs weet te melden over mijn club, maar kneuzen als hem weet ik wel te negeren. Neemt niet weg dat ik me aan hem erger en het een typische internetheld is
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  vrijdag 20 maart 2009 @ 13:39:35 #249
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_67237709
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 13:26 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Waarom zou je Silva willen?
Waarom niet?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_67237800
quote:
Voor wat het waar is
[..]
Ach ja, daar kun je niet meer op vertrouwen. Kijk maar hoe hij weg is gegaan bij FC Groningen.

Ik heb van harte dat hij blijft, dat heeft Ajax nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')