Wat maakt het nou uit of je vaak gaat of niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:22 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik erger me aan het commentaar van de mensen die nooit gaan.
Idd, ik ben ook ontzettend benieuwd. Hopelijk wordt het een geweldige wedstrijd waar gestreden wordt zodat iedereen er nog meer zin in heeft.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Aissati!Ik ben benieuwd zondag. Enige wat me weer even op zou vrolijken is een slachting van NAC.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:26 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit of je vaak gaat of niet?
Wie mag waarop commentaar geven dan? Mensen die alles gaan op alles? Mensen die alleen thuis gaan alleen op de thuiswedstrijden? Mensen die nooit gaan alleen op de tv commentator? Mensen die thuis op de bank gaan alleen op de wisselspelers? Mensen die achter de goal zitten alleen op de keeper?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:22 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik erger me aan het commentaar van de mensen die nooit gaan.
Ah, kom op Den. Daar moet je je echt niet druk om makenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:55 schreef denthemen het volgende:
Mensen die nooit gaan of zo mogen van mij wel hun menig geven hoor, ik kan er alleen niet tegen als er van die kneuzen als need2009 zijn die op elk publiek commentaar heeft, zie live verslagen topic
Ja dat haat ik dan hequote:
Juist.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ah, kom op Den. Daar moet je je echt niet druk om maken.
Lekker boeiend wat een niet-Ajacied vindt van Ajax. Die reacties over André Rieu bijvoorbeeld. Ik vond het leuk, de sfeer was prima, wat kan mij het schelen wat één of ander pubertje op een forum daarvan vindt?
Dat was geen lekker tripje geweest. Hoewel ik via via misschien wel een overnachting zou kunnen regelen, maar de reis zelf is zo ontzettend duur.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:11 schreef Riro het volgende:
We hadden dus Shakhtar geloot.
Staat dat niet haaks op wat er net door velen betwist werdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat een niet-Ajacied vindt van Ajax. Die reacties over André Rieu bijvoorbeeld. Ik vond het leuk, de sfeer was prima, wat kan mij het schelen wat één of ander pubertje op een forum daarvan vindt?
Ik had meer gebaald als het PSG was geweest ofzo. Maar het blijft zonde.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat was geen lekker tripje geweest. Hoewel ik via via misschien wel een overnachting zou kunnen regelen, maar de reis zelf is zo ontzettend duur.
Mee eens. Ook al is Lindgren terug. Never change a winning team.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:29 schreef Wooldoor het volgende:
Met Anita, Aissati en Emanuelson had je opeens voetballend vermogen op het middenveld. Gewoon weer hetzelfde middenveld zondag als tegen Marseille.
Wat is er mis met PSG dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:19 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik had meer gebaald als het PSG was geweest ofzo. Maar het blijft zonde.
Waarom zou je Silva willen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mee eens. Ook al is Lindgren terug. Never change a winning team.
Silva ook rechtsachterin aub.
Juist niks, was een vet tripje geweest.quote:
Wake up. We hebben niet gewonnenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mee eens. Ook al is Lindgren terug. Never change a winning team.
Silva ook rechtsachterin aub.
Daar valt toch drie keer niks over te zeggen?quote:
Ik erger me aan iedereen die iets negatiefs weet te melden over mijn club, maar kneuzen als hem weet ik wel te negeren. Neemt niet weg dat ik me aan hem erger en het een typische internetheld isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:
Ach ja, daar kun je niet meer op vertrouwen. Kijk maar hoe hij weg is gegaan bij FC Groningen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |