En wat zijn dan de oorzaken van marokaanse jochies die in Amsterdam keppeltjes van hoofden trekken/slaan?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:25 schreef moussie het volgende:
[..]
mwah, ik vind het over het algemeen maar zielig voor die kinderen, hoe die van jongs af aan geïndoctrineerd worden, of dat nou is door de Zionisten, Hamas, Fatah, of wat er voor de rest nog allemaal rondloopt .. de haat wordt ze met de paplepel ingegeven ..
en de gevolgen zijn dan dingen als dit
[ afbeelding ]
quote:
De ironie druipt er vanafquote:Op donderdag 2 april 2009 13:15 schreef moussie het volgende:
[..]
Het zijn dan ook van die onschuldige kindertjes, die settler-kinderen
..
Het is nog net niet letterlijk...quote:Op donderdag 2 april 2009 16:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt. Zionisten verdienen niets anders.
Mwoah, behoorlijk rationeel en realistisch toch? Mits de gebieden bij een toekomstige Palestijnse staat gaan horen, is het een win-winsituatie.quote:
Dat zal je aan hun moeten vragen, dat weet ik niet ..quote:Op donderdag 2 april 2009 19:33 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
En wat zijn dan de oorzaken van marokaanse jochies die in Amsterdam keppeltjes van hoofden trekken/slaan?
Nee. Het is allesbehalve rationeel en allesbehalve realistisch.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:53 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Mwoah, behoorlijk rationeel en realistisch toch? Mits de gebieden bij een toekomstige Palestijnse staat gaan horen, is het een win-winsituatie.
Duidelijk antwoord. Als je die logica nou ook eens loslaat op de foto die je postte...quote:Op donderdag 2 april 2009 19:55 schreef moussie het volgende:
[..]
Dat zal je aan hun moeten vragen, dat weet ik niet ..
Dan krijg je een lappendeken die nog ingewikkelder is dan Baarle-Hertog en Baarle-Nassau. Met bovendien verschillende talen en geloven. En overal blokkades, sorry, ik bedoel natuurlijk doorlaatposten.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:53 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Mwoah, behoorlijk rationeel en realistisch toch? Mits de gebieden bij een toekomstige Palestijnse staat gaan horen, is het een win-winsituatie.
Ik ben het alleen eens met zijn idee over de grenzen. Wat mij betreft hoeft de grens echt niet de groene lijn te volgen, als daar een logische aanleiding voor is. In praktijk zal dat echter om miniscule wijzigingen gaan. Een stad die vlakbij de groene lijn ligt als Uhm-Al-Fahm bijvoorbeeld, als de inwoners dat zouden willen. Gedwongen verhuizingen of een loyaliteitsverklaring zijn borrelpraat.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:43 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Ondanks dat zijn andere uitspraken inderdaad verre van goed te praten zijn, vind ik dit best een aardig plan. Israëlische Arabieren zijn over het algemeen toch niet echt tevreden in Israël, heb ik het gevoel.
verschilt weinig van een hamas-konijnquote:Op donderdag 2 april 2009 19:56 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Duidelijk antwoord. Als je die logica nou ook eens loslaat op de foto die je postte...
Ha, ik constateer alleen dat jij snel je mening klaar hebt als het om Israëlische rotkinderen gaat maar je niet durft uit te spreken over onze eigen probleemjongeren.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:06 schreef moussie het volgende:
[..]
verschilt weinig van een hamas-konijn
kijk en huiver .. je onschuldige slachtoffers .. ze gooien met behoorlijk grote stenen, en nog gericht ook
en tja, dat leren ze echt van heel jongs af aan
die reeks bestaat uit meer delen .. kijk er eens naar zou ik zo zeggen ..
Ze zeuren wel, maar ze hebben ook heel goed door dat ze veel beter af zijn in Israel dan in Palestina. Er zijn verschillende demonstraties van Israelische Arabieren geweest tegen dit plan.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:43 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Ondanks dat zijn andere uitspraken inderdaad verre van goed te praten zijn, vind ik dit best een aardig plan. Israëlische Arabieren zijn over het algemeen toch niet echt tevreden in Israël, heb ik het gevoel.
Kijk, als ze dat in 1947 of januari 1948 gedaan hadden, dan was het een goed plan geweest. Dan was gelijk dat gezeik van 20 en 80 % de mond gesnoerd.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:04 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ze zeuren wel, maar ze hebben ook heel goed door dat ze veel beter af zijn in Israel dan in Palestina. Er zijn verschillende demonstraties van Israelische Arabieren geweest tegen dit plan.
quote:Op woensdag 1 april 2009 20:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, de hamas regering werd niet geboycot, de hamas regering kreeg geen euri's meer.
Israel krijgt uberhaupt geen euri's van ons
Ik zou hier "daalders" geschreven hebben.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:03 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Maar wel miljarden uit Amerika.
Hopelijk zal Obama die knaken anders aanwenden. Hij kan ze goed gebruiken.
Dus, doortrekkend naar nu: "Wij kunnen vergeven dat die Palestijn een jongetje heeft gedood en een ander gewond, maar we kunnen niet vergeven dat zij ons hebben gedwongen om in Gaza een paar honderd kinderen te doden en verwonden."quote:Op donderdag 2 april 2009 23:38 schreef DikVoormekaar het volgende:
"Wij kunnen vergeven dat de Arabieren onze kinderen hebben gedood, maar wij kunnen niet vergeven dat zij ons hebben gedwongen hun kinderen te doden". (Golda Meir)
En ik constateer dat je probeert af te leiden van wat die kinderen daar doen door te beginnen over de jeugd hier .. de onderbuik er maar bij halen zodat er minder kritisch naar die filmpies gekeken wordt of zo ?quote:Op donderdag 2 april 2009 20:27 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ha, ik constateer alleen dat jij snel je mening klaar hebt als het om Israëlische rotkinderen gaat maar je niet durft uit te spreken over onze eigen probleemjongeren.
Leuke retoriek dat .. maar de oplossing was heel simpel, ze hadden gewoon hun staat elders moeten gaan stichten waar ze wel welkom waren, hadden ze geen enkel kind dood hoeven schietenquote:Op donderdag 2 april 2009 23:38 schreef DikVoormekaar het volgende:
"Wij kunnen vergeven dat de Arabieren onze kinderen hebben gedood, maar wij kunnen niet vergeven dat zij ons hebben gedwongen hun kinderen te doden". (Golda Meir)
Je lost het sneller op dan ik.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:24 schreef moussie het volgende:
[..]
Leuke retoriek dat .. maar de oplossing was heel simpel, ze hadden gewoon hun staat elders moeten gaan stichten waar ze wel welkom waren, hadden ze geen enkel kind dood hoeven schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |