abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67232313
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 10:23 schreef xEllebelx het volgende:
www.rtl.nl/takemeout gemist => afl 9 kun je het begin ook zien
Geil dingetje dat je bent

Je maakte hem helemaal verlegen
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 10:50:59 #202
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_67232697
PUBLIEK: ‘TAKE ME OUT’

We zijn van start en Eddy Zoe’s, ‘Take Me Out’ blijkt een enorme kijkcijferhit.
Het publiek lacht en joelt om grove afwijzingen of juist om bewondering voor onze kandidaten.

De heren kandidaten hebben het niet makkelijk met zoveel kritische vrouwen.
Deze dames kunnen zichzelf voor een date met de desbetreffende heer uitschakelen door
op de knop te drukken.

Door niet op de knop te drukken blijven zij in het spel.
Uit de drie laatst overgebleven dames mag de heer zijn date kiezen.

´Take Me Out´ is een programma met veel humor, harde waarheden en een gezellig
meelevend publiek.

Ben jij ook in voor een gezellige show en kunnen we met jou wel een feestje bouwen dan zetten
wij graag met jou als publiek de tent op zijn kop.

We nodigen jou graag uit om bij ons in de studio de dames of heren kandidaten te helpen of
beïnvloeden met hun keuze.

De opnames van ‘Take Me Out’ vinden plaats in Studio 47 Hilversum op de volgende data:

Zaterdag 21 maart van 09.30 – 13.00 uur (show 1)
Zondag 22 maart van 09.30 – 13.00 uur (show 1)
Dinsdag 24 maart van 09.30 – 13.00 uur (show 1) en/of van 12.30 – 17.30 uur (show 2)
Woensdag 25 maart van 09.30 – 13.00 uur (show 1) en/of van 12.30 – 17.30 uur (show 2)
Maandag 30 maart van 10.30 – 13.00 uur (show 1) en/of van 12.30 – 17.00 uur (show 2)
Dinsdag 31 maart van 10.30 – 13.00 uur (show 1) en/of van 12.30 – 17.00 uur (show 2)

Ben jij 15 jaar of ouder en wil je graag samen met familie, vrienden en/of vriendinnen aanwezig zijn en heb je zin om er een gezellige boel van te maken, reserveer dan zo snel mogelijk jullie gratis plaatsen door een e-mail te sturen naar:

yildiz.siskens@bluecircle.tv

yv.jansen@tvprogrammabijwonen.nl

of kijk op de site van www.rtl.nl

Vermeld in je mail duidelijk je voorkeur voor de opnamedag, show 1 en/of show 2, je voor en achternaam en het aantal plaatsen die wij voor je moeten reserveren.

Reserveer alleen plaatsen als je zeker weet dat je zult komen zodat wij niet met lege stoelen in de studio blijven zitten !!!

pi_67232833
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 10:50 schreef tuinfluiter het volgende:
PUBLIEK: ‘TAKE ME OUT’
We zijn van start en Eddy Zoe’s, ‘Take Me Out’ blijkt een enorme kijkcijferhit.
Het publiek lacht en joelt om grove afwijzingen of juist om bewondering voor onze kandidaten.
De heren kandidaten hebben het niet makkelijk met zoveel kritische vrouwen.

In de avond max. 300.000 kijkers en de herhaling soms 70.000 maar. Ach, het is beter dan sommige andere programma's, maar om dit een kijkcijferhit te noemen

En kritische vrouwen? Jessy die als een gillend speenvarken roept "ik zag een tiet" en Dominique die je een homoseksuele buikspreekpop noemt. Ze hadden er beter van kunnen maken: "De heren kandidaten hebben het niet makkelijk met zoveel domme meiden.

Daarom snap ik ook niet dat er een paar normale leuke meiden tussen zitten zoals Judith of Ellen bijvoorbeeld.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_67232869
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 10:23 schreef xEllebelx het volgende:

[..]

www.rtl.nl/takemeout gemist => afl 9 kun je het begin ook zien
Wat is je naam want ik weet eigenlijk helemaal niet welke jij bent
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 10:58:06 #205
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67232913
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 10:56 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

't is ellen, 3e desk van links
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_67232964
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 10:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

't is ellen, 3e desk van links
ah tnx
pi_67233094
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 10:37 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb me opgegeven voor zaterdag 28 maart van 13:00 tot 18:00
Het is dat ik dan niet kan
pi_67233129
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 10:56 schreef eNGine10 het volgende:
Ellen, op 5 minuten ongeveer
pi_67233400
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 11:05 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Ellen, op 5 minuten ongeveer
jah ik heb het gezien Die iets ging doen zonder de broek en de schoenen
pi_67233427
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 11:13 schreef eNGine10 het volgende:
pi_67233572
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:59 schreef Fluvo het volgende:

[..]

hebben jullie nou niet geluisterd naar mijn make up verhaal? je krijgt VET veel op daar, ech KUT is dat
je zal het wel nodig hebben
pi_67233799
Wat is dat toch met die rare dansjes Die fag van gister had ook al een faaldansje om te showen.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 11:27:12 #213
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67233857
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 10:55 schreef Kahlen het volgende:

[..]

In de avond max. 300.000 kijkers en de herhaling soms 70.000 maar. Ach, het is beter dan sommige andere programma's, maar om dit een kijkcijferhit te noemen

En kritische vrouwen? Jessy die als een gillend speenvarken roept "ik zag een tiet" en Dominique die je een homoseksuele buikspreekpop noemt. Ze hadden er beter van kunnen maken: "De heren kandidaten hebben het niet makkelijk met zoveel domme meiden.

Daarom snap ik ook niet dat er een paar normale leuke meiden tussen zitten zoals Judith of Ellen bijvoorbeeld.
Die Jessy is inderdaad wel een behoorlijk zeur zeg. Had ik niet gedacht. Eerst over dat borsthaar, en daarna helemaal geschokt zijn dat je een tiet ziet terwijl die man gewoon een fotograaf is
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_67233867
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 10:55 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Thnx voor het compliment, maar we proberen gewoon onszelf te zijn hoor
Sommigen komen misschien dom over met opmerkingen, maar valt in het echt wel mee vind ik

Echt tof dat je je hebt opgegeven armeggedon! Kun je zien en meemaken dat het geen fake is en hoe we in het echt zijn
ik weet nog nie wanneer ik er weer ben.. of di, wo en do of het weekend..
Doe wat je niet laten kan en laat wat je niet doen kan!
pi_67233932
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 11:27 schreef LeonH het volgende:

[..]

Die Jessy is inderdaad wel een behoorlijk zeur zeg. Had ik niet gedacht. Eerst over dat borsthaar, en daarna helemaal geschokt zijn dat je een tiet ziet terwijl die man gewoon een fotograaf is
Nou van die tiet snap ik wel hoor. Ik zou als man zijnde ook weg drukken als er een vrouwelijke fotograaf een foto van een piemel stond te nemen.
pi_67234000
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 11:13 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Ik wist niet eens meer dat ik dat had gezegd! kreeg een rode kop toen ik het terug zag! haha..
Maarja ik ben nou eenmaal direct en zeg bijna altijd wat als eerste in me opkomt
Vanavond komt er als het goed is weer zo'n gevatte opmerking
pi_67234042
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 11:29 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Nou van die tiet snap ik wel hoor. Ik zou als man zijnde ook weg drukken als er een vrouwelijke fotograaf een foto van een piemel stond te nemen.
Dus je zou me wegdrukken?? :| hahahaha grapje
pi_67234074
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 11:27 schreef xEllebelx het volgende:
Kun je zien en meemaken dat het geen fake is en hoe we in het echt zijn
ik weet nog nie wanneer ik er weer ben.. of di, wo en do of het weekend..
Ik kan me bjina niet voorstellen dat jij geen leuke mannen tegenkomt op bijv. het werk of bij het uitgaan. Ben wel benieuwd waarom je mee doet aan de show. Ik zou het niet durven hoor, zo op tv.
pi_67234148
[ afbeelding ]

Ik ben de 3e van onder.. met hoofd scheef
pi_67234198
*drukt op de knop
pi_67234457
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 11:33 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Ik kan me bjina niet voorstellen dat jij geen leuke mannen tegenkomt op bijv. het werk of bij het uitgaan. Ben wel benieuwd waarom je mee doet aan de show. Ik zou het niet durven hoor, zo op tv.
Kom wel leuke mannen tegen, maar ben de juiste nog nie tegengekomen..
Niet dat ik verwacht dat ik die bij TMO wel tegenkom, maar zeg nooit nooit!
En ik ben dol op tv.. ben ook figurant (dus sta ook ingeschreven bij een castingburo) en ben niet verlegen
Programma leek me erg leuk en dus had ik me opgegeven en heb er echt geen spijt van, want het is zooooo leuk! tijdens de opnames hebben we een hoop lol, maar ook achter de schermen!
Maar moet wel eerlijk zeggen dat als de rollen omgedraaid waren en ik als enige tegenover 30 jongens stond, ik het niet zo durven!

Moet je voorstellen als er zo'n creep opkomt, hoe veel lol we dan samen hebben met de meiden!
1tje was echt HET toppunt.. komt vanavond denk ik... of maandag.. Michael heet ie.. liet zijn lul zien achter het podium! Maar denk niet dat dat uitgezonden mag worden ivm het tijdstip.. :S
  vrijdag 20 maart 2009 @ 11:45:47 #222
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_67234534
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 11:44 schreef xEllebelx het volgende:

Moet je voorstellen als er zo'n creep opkomt, hoe veel lol we dan samen hebben met de meiden!
1tje was echt HET toppunt.. komt vanavond denk ik... of maandag.. Michael heet ie.. liet zijn lul zien achter het podium! Maar denk niet dat dat uitgezonden mag worden ivm het tijdstip.. :S
pi_67234566
quote:

Iedereen op de knop gelijk drukken of bleven er nog een paar over?
  vrijdag 20 maart 2009 @ 11:50:27 #224
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67234698
quote:

Da's wel iemand met stijl dan . Jij natuurlijk meteen wegdrukken .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_67234903
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 11:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Da's wel iemand met stijl dan . Jij natuurlijk meteen wegdrukken .
Ze hoeft in iedergeval niet meer te fantaseren hoe hij eruit ziet zonder broek en schoenen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')