Geil dingetje dat je bentquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:23 schreef xEllebelx het volgende:
www.rtl.nl/takemeout gemist => afl 9kun je het begin ook zien
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:50 schreef tuinfluiter het volgende:
PUBLIEK: ‘TAKE ME OUT’
We zijn van start en Eddy Zoe’s, ‘Take Me Out’ blijkt een enorme kijkcijferhit.
Het publiek lacht en joelt om grove afwijzingen of juist om bewondering voor onze kandidaten.
De heren kandidaten hebben het niet makkelijk met zoveel kritische vrouwen.
Wat is je naam want ik weet eigenlijk helemaal niet welke jij bentquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:23 schreef xEllebelx het volgende:
[..]
www.rtl.nl/takemeout gemist => afl 9kun je het begin ook zien
't is ellen, 3e desk van linksquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat is je naam want ik weet eigenlijk helemaal niet welke jij bent
ah tnxquote:
Het is dat ik dan niet kanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:37 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb me opgegeven voor zaterdag 28 maart van 13:00 tot 18:00
Ellen, op 5 minuten ongeveerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:56 schreef eNGine10 het volgende:
Wat is je naam want ik weet eigenlijk helemaal niet welke jij bent
jah ik heb het gezienquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:13 schreef eNGine10 het volgende:
jah ik heb het gezienDie iets ging doen zonder de broek en de schoenen
je zal het wel nodig hebbenquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:59 schreef Fluvo het volgende:
[..]
hebben jullie nou niet geluisterd naar mijn make up verhaal?je krijgt VET veel op daar, ech KUT is dat
Die Jessy is inderdaad wel een behoorlijk zeur zeg. Had ik niet gedacht. Eerst over dat borsthaar, en daarna helemaal geschokt zijn dat je een tiet ziet terwijl die man gewoon een fotograaf isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:55 schreef Kahlen het volgende:
[..]
![]()
In de avond max. 300.000 kijkers en de herhaling soms 70.000 maar. Ach, het is beter dan sommige andere programma's, maar om dit een kijkcijferhit te noemen![]()
En kritische vrouwen? Jessy die als een gillend speenvarken roept "ik zag een tiet" en Dominique die je een homoseksuele buikspreekpop noemt. Ze hadden er beter van kunnen maken: "De heren kandidaten hebben het niet makkelijk met zoveel domme meiden.
Daarom snap ik ook niet dat er een paar normale leuke meiden tussen zitten zoals Judith of Ellen bijvoorbeeld.
Thnx voor het compliment, maar we proberen gewoon onszelf te zijn hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:55 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet dat er een paar normale leuke meiden tussen zitten zoals Judith of Ellen bijvoorbeeld.
Nou van die tiet snap ik wel hoor. Ik zou als man zijnde ook weg drukken als er een vrouwelijke fotograaf een foto van een piemel stond te nemen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:27 schreef LeonH het volgende:
[..]
Die Jessy is inderdaad wel een behoorlijk zeur zeg. Had ik niet gedacht. Eerst over dat borsthaar, en daarna helemaal geschokt zijn dat je een tiet ziet terwijl die man gewoon een fotograaf is
Ik wist niet eens meer dat ik dat had gezegd!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
jah ik heb het gezienDie iets ging doen zonder de broek en de schoenen
Dus je zou me wegdrukken?? :| hahahaha grapjequote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nou van die tiet snap ik wel hoor. Ik zou als man zijnde ook weg drukken als er een vrouwelijke fotograaf een foto van een piemel stond te nemen.
Ik kan me bjina niet voorstellen dat jij geen leuke mannen tegenkomt op bijv. het werk of bij het uitgaan. Ben wel benieuwd waarom je mee doet aan de show. Ik zou het niet durven hoor, zo op tv.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:27 schreef xEllebelx het volgende:
Kun je zien en meemaken dat het geen fake is en hoe we in het echt zijn
ik weet nog nie wanneer ik er weer ben.. of di, wo en do of het weekend..
Kom wel leuke mannen tegen, maar ben de juiste nog nie tegengekomen..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:33 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Ik kan me bjina niet voorstellen dat jij geen leuke mannen tegenkomt op bijv. het werk of bij het uitgaan. Ben wel benieuwd waarom je mee doet aan de show. Ik zou het niet durven hoor, zo op tv.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:44 schreef xEllebelx het volgende:
Moet je voorstellen als er zo'n creep opkomt, hoe veel lol we dan samen hebben met de meiden!
1tje was echt HET toppunt.. komt vanavond denk ik... of maandag.. Michael heet ie.. liet zijn lul zien achter het podium! Maar denk niet dat dat uitgezonden mag worden ivm het tijdstip.. :S
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:44 schreef xEllebelx het volgende:
1tje was echt HET toppunt.. komt vanavond denk ik... of maandag.. Michael heet ie.. liet zijn lul zien achter het podium! Maar denk niet dat dat uitgezonden mag worden ivm het tijdstip.. :S
Da's wel iemand met stijl danquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:44 schreef xEllebelx het volgende:
Moet je voorstellen als er zo'n creep opkomt, hoe veel lol we dan samen hebben met de meiden!
Ze hoeft in iedergeval niet meer te fantaseren hoe hij eruit ziet zonder broek en schoenenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's wel iemand met stijl dan. Jij natuurlijk meteen wegdrukken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |