Zijn wel zussen, maar zit een jaar tussenquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:32 schreef Rossoneri het volgende:
Right, daarom verschillen hun namen niet veel en lijken als 2 druppels water op elkaar.![]()
Als je nou even een foto van jezelf post, dan oordelen wij wel of het de moeite waard is om mee te doenquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:36 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Ik zit er wel over na te denken om het te doenIs toch lache! Moet dan alleen wel een pokke end rijden
Oh, nou ja goed zusjes dan. Blijftquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:42 schreef xEllebelx het volgende:
[..]
Zijn wel zussen, maar zit een jaar tussenEdina is de oudste...
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:45 schreef xEllebelx het volgende:
[..]
Als je nou even een foto van jezelf post, dan oordelen wij wel of het de moeite waard is om mee te doen
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze zouden eens voor de grap een vrijgezelle miljonair in de show moeten stoppen. Maar wél een miljonair die zijn looks niet bepaald mee heeft. Dat na 1 ronde al 25 vrouwen weggedrukt hebben en vervolgens een filmpje wordt ingestart van hem in een grote villa en dan de balende gezichten tonen.
Weet ik zo nie.. Ik dacht dat ie Embray heette, maar lijkt er idd wel opquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:44 schreef Fluvo het volgende:
ey ellen volgens mij is dit hem toch?
http://boydeluxe.hyves.nl/fotos/231011592/0/v_sL/
die mannen die uit mijn buurt komen vind ik weer niet zo boeiend, lolquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:47 schreef DaFan het volgende:
[..]
Zou toch zeggen dat de meeste mannen ook wel uit die buurt komen.
EMREquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:49 schreef xEllebelx het volgende:
[..]
Weet ik zo nie.. Ik dacht dat ie Embray heette, maar lijkt er idd wel op
Hij heet Emre...dus tja zal dan wel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:49 schreef xEllebelx het volgende:
[..]
Weet ik zo nie.. Ik dacht dat ie Embray heette, maar lijkt er idd wel op
Succes morgenquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:50 schreef Fluvo het volgende:
[..]
die mannen die uit mijn buurt komen vind ik weer niet zo boeiend, lol
ja k weet et, k ben erg :p
k moet nou echt ff me opdrachten voor school gaan maken, ook al ben ik ziek *snik*
Mijn gezicht zal niet betrekken..quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze zouden eens voor de grap een vrijgezelle miljonair in de show moeten stoppen. Maar wél een miljonair die zijn looks niet bepaald mee heeft. Dat na 1 ronde al 25 vrouwen weggedrukt hebben en vervolgens een filmpje wordt ingestart van hem in een grote villa en dan de balende gezichten tonen.
Het is treurig gesteld met de "kerels" tegenwoordig inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:59 schreef Manono het volgende:
ow men, waar trekken ze die mannen in godsnaam vandaan
Ze zei erachter aan dat ze er niet tegen kunnen (de fam) dat agenten je altijd om dingen bekeuren, die ze zelf ook doen! (bijv. autogordel, te hard rijden, etc.)quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:52 schreef marcodej het volgende:
Rare opmerking van die Tara over politieagenten...
Wat voor een debiele familie heb je dan.
Ow jij zit ook al in het programma?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:12 schreef xEllebelx het volgende:
[..]
Ze zei erachter aan dat ze er niet tegen kunnen (de fam) dat agenten je altijd om dingen bekeuren, die ze zelf ook doen! (bijv. autogordel, te hard rijden, etc.)
Maar dat hadden ze natuurlijk weggeknipt! Want dat is beter voor de reacties en de kijkcijfers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |