Echt, het is zooooooooo stom, en koud ook nog.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het juist wel leuk, hoogte verschil in een kamer.![]()
En ik wil VANAVOND naar Ikea.Niks wachten tot morgen.
Helaasch heeft F. een cursus vanavond...
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Echt, het is zooooooooo stom, en koud ook nog.
Maar die is voor adoratie, en wij zitten te klagenquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:35 schreef Jarno het volgende:
Ja hallo er is een centraal kuilen topic he!.
.
Zitkuil met invalidenhellinkje?quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:07 schreef YPPY het volgende:
Echt geen zitkuil hier in huis! Dan val ik vast steeds van het trapje af.
Dat is een optie!quote:
Wat erg! Blijf dan gewoon thuisquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:19 schreef innepin het volgende:
Ohh dit moet ik even spammen, ik heb me kapot gelachen
quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:16 schreef Reinhilde het volgende:
oe, chell, een nieuwe hoe voor je klippan? waar kan je die kopen, die hoe's?
Morgen is m'n achternichtje jarig, dus nu moet ze maar gewoon wachten tot zaterdagquote:
alsof je vrouw het fijn vind als je een olifantenlul hebt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:38 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nu voel ik me misdeeld![]()
Vergeleken met een olifant ohmygawd
Ik? Wat moet J. d'r mee.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:37 schreef innepin het volgende:Yppy, waarom?! Wat moet je met 50 kilo?
He?quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:37 schreef YPPY het volgende:
D'r is hier net zo'n 50 kilo openhaardhout bezorgd. Iemand een zak?
Oh, je bedoelt het barbeque-oude-tuintegels-peuterfiets-bezem-huishoudtrapje-hok? Zo'n hok?quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:38 schreef Ticootje het volgende:
opstoken! Mij opa heeft en speciaal soort huisje voor zn openhaardhout.
Lachen die klachten!!!quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:19 schreef innepin het volgende:
Ohh dit moet ik even spammen, ik heb me kapot gelachen
nee echt een houthok.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt het barbeque-oude-tuintegels-peuterfiets-bezem-huishoudtrapje-hok? Zo'n hok?
Qua vorm lijkt het anders verdomd veel op ons barbeque-oude-tuintegels-peuterfiets-bezem-huishoudtrapje-hok!quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
nee echt een houthok.
[ afbeelding ]
Thnx!quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
[Centraal] Leefkuil/zitkuil-adoratie topic. Deel 1. .
schuurquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Qua vorm lijkt het anders verdomd veel op ons barbeque-oude-tuintegels-peuterfiets-bezem-huishoudtrapje-hok!
Je bedoelt het fietsen-tuinset-trap-oudeboekenkastmetmeuk-2e-koelkast-oude-airco huisje?quote:
Jeetje, niet eens? Wat flauw van jou.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:11 schreef Reinhilde het volgende:
nixxx wil een huis met een schuur zodat hij bier kan brouwen in de schuur.
Mag van mij namelijk niet op het balkon.
Flauw he?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:32 schreef innepin het volgende:
[..]
Jeetje, niet eens? Wat flauw van jou.
quote:
Ehm, voor zover ik weet goed. Wat was ermee dan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:48 schreef Maggie het volgende:
Het gaat al best goed maar ik heb al kei veel eee getiept, want ik blijf steeds hangen op de e LOL! dat is neem ik aan hoe ie aan zijn naam komt!
Hoe is het met je oog BE?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:05 schreef pinquit het volgende:
oh maar ik eet mn biefstuk niet rauw hoor. brrr vies vind ik dat! die van mij is altijd mooi rozegrijs![]()
broterham
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:20 schreef huuphuup het volgende:
net doen of ze het al die jaren verkeerd zingen in dat nummer"nou das ook wat! ze zingen het verkeerd hoor je dat?!"
Mańana! Vandaag is m'n achternichtje jarig en is zo'n beetje de enige dag dat ik liever nķet beval!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:23 schreef Saffier het volgende:
Tex ga es bevallen joh en Kim van harte met je dochter. Visite al gearriveerd?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:29 schreef Saffier het volgende:
yep, vandaag. Als het goed is rond 11.30. En omdat ik nuchter moet zijn is uit mijn neus eten niet zo'n goed ideegelukkig kan ik fokken op mijn mobiel
Op Schierquote:
maar dan krijg je ook een maand korterquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:08 schreef Reinhilde het volgende:
Tex, het eerste kwartaal krijg je helemaal geen kinderbijslag.
Dus als je slim bent, werp beval je voor 1 april, dan krijg je per 1 juli; en anders pas per 1 oktober!
Ik krijg namelijk in april voor het eerst kinderbijslag en Thomas is van 6 december.
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:10 schreef Troel het volgende:
[..]
maar dan krijg je ook een maand korterUiteindelijk krijg je natuurlijk evenveel maanden
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:26 schreef E.T. het volgende:
Na de 18e verjaardag stopt het op hetzelfde moment als het begon..
na 1 april 18 worden is dus tot 1 oktober kinderbijslag.. Voor 1 april 18 worden is tot april kinderbijslag
Neeeequote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:49 schreef Noli. het volgende:
Freecell! Goed dat ik je (nog) tref!
Ik had geen bericht weer terug gekregen over het schommeltje. Moetnog kijken?
(ik heb 'm wel opdracht gegeven namelijk.)
Is net goed gegaanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:51 schreef Noli. het volgende:
Is toch goed joh! Hadden het met alle liefde gedaan hoor.
(Man, ik ben al blij dat ik er zelf aan dacht!)
Dan kan je dus in theorie beter na 1 april bevallen. Want voor een 18 jarig kind krijg je meer dan voor een baby.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat dus, je krijgt uiteindelijk evenveel, maar wel een maand langer
Tenminste, dat evenveel hangt natuurlijk wel af van wellicht nieuwe kabinetten in de tussentijd met nare gedachtenkronkels
Guus, je kan het! Zet 'em op!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:31 schreef Guuzewuus het volgende:
Vandaag was wel een leuk gesprek.
En voor die van afgelopen woensdag ben ik vandaag gebeld voor een tweede gesprek.
Guuzewuus krijgt langzaam weer vertrouwenen stort volledig in elkaar als dit niks wordt
waterglijbaaaaaaaaaaaaanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:24 schreef texelonia het volgende:
Ik zit nu letterlijk op een speeltuinbankje
Noah heeft een vriendinnetje te spelen dus we zijn nu lekker in de speeltuin. De halve klas ook trouwens![]()
Dus ik hoop niet dat nu mn vliezen breken ofzow
Leuk! Ik heb er nu al zin inquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
[OUD] Het is Rupsjenooitgenoeg-dag! *O* Kleurwedstrijd!!!
en nu willen we een foto van het resultaat zien natuurlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:22 schreef Memmel het volgende:
Ik ben vanochtend door Maneki ingewijd in de edele kunst van jurkjes naaien. Ik hoop dat ze trots op me is.![]()
En sorry voor de stinkende schijtluier van Anna...en het bijna gesloopte loopwagentje....en het niet hebben meegebracht van een cake omdat de oven het hier niet deed (inmiddels de stop eruitgehaald en nu is 'ie gereset!)
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:36 schreef Memmel het volgende:
ik ben in weze al afgevallen, ik hoef alleen de kilo's nog maar kwijt te raken.
heb je niet iets schriftelijksquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
Reinhilde. En ik soms
Buuf ik kan wel cursussen verzorgen maar je woont niet echt in de buurtSneu van de poes!
Absoluut! Vraag maar aan Easyquote:
Is dat de moeder van die vriend waar je het pas over had? Sterkte in ieder gevalquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:58 schreef DaviniaHR het volgende:
Hoor net net dat de moeder van een vriend/kennis is overleden..
Ben er helemaal koud van
Het komt weer even allemaal terug
Ga naar huis toe, mn kind ophalen. krijg toch niets meer uit mn klauwen hier...
Prettig weekend iedereen
Hier beginnen met lezen, en niet meer stoppenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb je niet iets schriftelijks![]()
Ja, ik ben echt enorm m'n zinnen aan het verzetten maar het lukt niet erg.Het beste er maar van hopen.
ahw helaas geen 15 km, anders was ik meegereden met Ben & Jerry'squote:
Ja, daar was ik al begonnenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Hier beginnen met lezen, en niet meer stoppen
Vragen mogen ook per pm, of hyves
Davinia sterkte
marktplaats vind je wel veel restlapjes, maar is altijd zeuren met de prijs, ze willen meestal de hoofdprijs er voor. Daarom verknip ik voor poppenkleding te kleine kleding, of wiliktochnietmeerdragenkledingquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:06 schreef Dakota het volgende:
Is er ergens een zaakje oid waar je losse lapjes kan vinden , reststof ofzo?
linkje?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:53 schreef Oxymoron het volgende:
In het K&W topic, over mijn verhuizing, staat een filmpje van het resultaat!![]()
![]()
wel met appelquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:57 schreef Stout het volgende:
WIE... heeft ook al weer die heerlijke kersen/bosvrichten crumble gemaakt ?
Kun je me vertellen waar je het recept vandaan hebt ?
Op de foto lag een allerhande boekje volgens mij.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:57 schreef Stout het volgende:
dat was mijsjequote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:57 schreef Stout het volgende:
ditoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:35 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ben echt superchagrijnig en ik weet niet waarom.
Ben amper online geweest vandaag, heb ik nog iets gemist?
Afkickverschijnselen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:35 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ben echt superchagrijnig en ik weet niet waarom.
Ben amper online geweest vandaag, heb ik nog iets gemist?
quote:
wat leuk en wat goed zegquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:10 schreef Dakota het volgende:
oh..mijn neefje zit in hollands got talent, morgen in de slotfase op tvmet 2 andere jongenst danst ie
Murat Prins. turkse vader, nederlandse moeder
(zus van mijn moeder, zelfde achternaam als ik)
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat leuk en wat goed zeg
ik vind die voorrondes altijd zo'n kneuzenkermis
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:26 schreef Brighteyes het volgende:
Delft idd ja!![]()
We zijn er om kwart over 6, half 7 weggegaan ongeveer. Damn! Weer bijna gemeet!
Voor jou wel, pm me maar als het nodig isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:47 schreef Dakota het volgende:
K_I_M![]()
ga je nu geen mensen meer uitschelden in t babietjestopic
?
Anyway, van harte met je dreumesje
Die lamp hangt daar sinds 8 jaarquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:38 schreef huuphuup het volgende:
Wat een toffe foto die onderste!![]()
wij hebben de lamp van de vorige bewoners nog hangen (of van die daarvoor, maneki?!) een soort oosterse 1000-en-1 nacht lamp
en daar heb ik er zelf ook nog 1 van maar dan in het blauw, meegenomen uit Marokko
* Fuente is jaloersquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:43 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa heeft een heeeeele week vakantie! incl. 2 extra dagen!
Ben wel alleen 8-9 dagen want mijn vriend gaat naar New York (en ik was te lam om bij mijn wisselende diensten opvang te regelenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:49 schreef Fuente het volgende:
[..]
* Fuente is jaloers
Geniet er lekker van
Dito! Al moet ik zeggen dat ik t hebben van een motorrijbewijs echt alleen al heel fijn vind omdat ik écht snap waarom M het zo heerlijk vind om op de motor te snappen.. neemt niet weg dat mn hart elke keer toch wel weer een klein sprongetje maakt als ik m weer veilig thuis hoor komen...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Poppedein! Dat is exact wat ik dus voel als we in de buurt van elkaar rijden. Ik sowieso niet op de motor, dat nooit, maar soms gaan we idd tegelijk ergens heen. En dan heb ik liever dat hij achter me rijdt. Ik ben altijd zo bang dat er iets gebeurd en dat ik dan over hem heen zou rijden ofzo.
Ik zit echt met het water in mijn handen achter hem idd. Maar het kwam vandaag zo uit doordat die motor een paar keer af sloeg en ik dan dus ook moest stoppen voor de startkabels.
Sowieso dat motorrijden... ik geloof dat ik dat nog enger vind dan het duiken...
Kan Saar eigenlijk al goed lopen/stappen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
Haha wat een mooie
Poppedein wat een horrorverhaal! Bah!
Ik kan denk ik ook wel!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:58 schreef Memmel het volgende:
Hebben jullie 15 mei iets te doen? Receptie, 20 personen, hier bij mij?
Ze kan net aan blijven staan, en lopen doet ze met buitenom zwaaiende benenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Kan Saar eigenlijk al goed lopen/stappen?
ouderdomquote:
*stookt*quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:28 schreef k_i_m het volgende:
Het is een complot! Ik weet het zeker!
Ik had BE gequote en iets in de strekking gezegd "ik heb me kapotgelachen, ze wilde niet duwen, ze wilde alleen maar in de kar zitten".
Was het maar zo'n feestquote:
Rocka had der maandelijkse wasbeurt en ligt nu op een rennie te sabbelenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*stookt*
Rocka heeft de post vast gedelete!![]()
De mollige haanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:01 schreef dutchie het volgende:
Morgen lekker met de familie eerst naar Madurodam en dan uitwaaien op het strand van Scheveningen.
Jongens hebben de zee nog nooit gezien, dus dit was wel een mooie combi zo.
Welke tent aan de boulevard is een beetje leuk om met 4 doorgedraaide kinderen te bezoeken om wat te eten?
Jaja, alweer 21 jaar he? Wat een leeftijdquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Kim! Van harte met jezelf
Wauw wat een timing van mezelf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |