Tevreden is een groot woord, maar ze zetten gelukkig niet in op de PS3, ze hebben drie consoles die alledrie goed verkopen. Als ze alleen de PS3 hadden gehad dan zouden ze nu in shitcreek varen zonder riemen, maar zover is het niet. Dat en de verkoopcijfers in Europa natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij denkt dat Sony tevreden is met het feit dat de 360 anderhalf keer zoveel verkoopt? De sales van Killzone zijn voor 3 dagen uitstekend, maar het heeft blijkbaar niet aangezet tot extra hardwareverkopen.
Pubersquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:16 schreef Agiath het volgende:
[..]
Denk even aan marktgroep he.
Wie kopen die dingen pubers.
Wat hebben pubers meestal niet: veel geld.
Wat hebben ze nog meer meestal niet: HD tv's die blu-ray goed kunnen spelen.
Dus dan is de keus voor xbox of ps3 al snel gemaakt lijkt me
En dan nog, ps3+ps2 > xbox360 (ik weet niet of je nog verkoopdata heb van xbox
Eigenlijk interesseert het me ook vrij weinig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
Verkoopstijging februari t.o.v. januari :quote:January 2009
* PlayStation 3 - 203,200
* Xbox 360 - 309,000
* Wii - 676,000
Ik hoop het. Roep het als sinds Leipzig.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:20 schreef SocialDisorder het volgende:
Owh en Roy, om het geheel even af te ronden. De verkoopcijfers van januari 2009:
[..]
inFamous WORDT AWESOME!!!!!!!!!!
Waar kan ik die vinden dan? Net overal gekeken, Spotlight, PS3 games extra'', enzquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:26 schreef Kremers het volgende:
De USstore is geupdate, met o.a. een demo van Red Alert 3. Mij benieuwen of het wat is.
Hij zou er gewoon moeten staan, op het US blog lees ik reacties van mensen die hem al gepeeld hebben. Kijk je wel in de US store? In de EU store staat hij nog niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:53 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Waar kan ik die vinden dan? Net overal gekeken, Spotlight, PS3 games extra'', enz
Zie alleen 3 oude spellen van C&C
Iemand al de map pack van CoD5 gezien in de ps3 store?
Hoe kan ik in de US store kijken dan? Log gewoon in als ikde ps3 aan doequote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:32 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hij zou er gewoon moeten staan, op het US blog lees ik reacties van mensen die hem al gepeeld hebben. Kijk je wel in de US store? In de EU store staat hij nog niet.
ff uitproberen zo maar, RA3 liep als poep op mijn laptopquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:26 schreef Kremers het volgende:
De USstore is geupdate, met o.a. een demo van Red Alert 3. Mij benieuwen of het wat is.
Dan moet je een nieuwe account aanmakenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:31 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Hoe kan ik in de US store kijken dan? Log gewoon in als ikde ps3 aan doe
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:43 schreef Platina het volgende:
http://www.consoleshop.nl(...)usb-headset-ps3.html
Iemand ervaring met die headset? lijkt mij een goede voor die prijs.
Lijkt me heerlijk zo'n weekje weg van alles!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ben terug van een weekje Landal![]()
Had mijn ps3 meegenomen , maar men wat suckt dat spelen op een SD 38 cm tv![]()
Heb 1 level Killzone gespeeld, ps3 laten staan, en de rest van de vakantie op mijn psp gespeeld![]()
![]()
Star Ocean First Departure
Maar goed, nu weer thuis bij mijn Voel Haadee teevee
Heb zelf niks gemist van jullie want ik heb meegelezen op mijn gsm![]()
Zeker is ook lekker,maar ben workoholic dus ben blij als het weer maandag is :pquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:03 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk zo'n weekje weg van alles!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |