Dat is toch geen amuse meer ...quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:17 schreef NoCigar het volgende:
Hier de amuse van de dag!
[ afbeelding ]
Je twijfelt?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:13 schreef Frollo het volgende:
Jammer eigenlijk dat het niet mogelijk is om een kind te nemen voor een jaartje, gewoon om eens te proberen.
Nee hoor. Juist omdat het niet mogelijk is om een kind te nemen voor een jaartje, gewoon om eens te proberen, doe ik het maar gewoon niet.quote:
Ja, dat verhaal is me ook al jaren bijgebleven, ik kan me herinneren dat de hoofdpersoon ontvangen wordt door een russische die het Nederlands heeft leren spreken aan de hand van opnames van zeventiendeeeuwse toneelstukken of zoiets dergelijks.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:13 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb alleen Het Behouden Huis gelezen, en een bizar boekje getiteld "Naar Magnitogorsk". Tenminste, ik geloof dat het van hem was. Ik was zestien toen ik het las, en herinner me alleen nog dat het totaal weird was.
Je mag er wel eentje een maand ofzo proberen als je wil. Liefst in de periode juli-augustus.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:24 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nee hoor. Juist omdat het niet mogelijk is om een kind te nemen voor een jaartje, gewoon om eens te proberen, doe ik het maar gewoon niet.
Die komt dan wel al Internationale-zingend terug, dat snap je toch hè.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je mag er wel eentje een maand ofzo proberen als je wil. Liefst in de periode juli-augustus.
Dat dachten mijn ouders ook ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:40 schreef Lienekien het volgende:
Ach, als je er twee hebt, vermaken ze zich wel met elkaar.
Dan neem je nog een derde, die kan dan leuk gepest worden door nummer twee.quote:
Awww, zit het erg diep?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan neem je nog een derde, die kan dan leuk gepest worden door nummer twee.
Liedjes zingen vind ze erg leuk en dat doen we dan ook heel erg vaak. Uit mijn eigen kindertijd heb ik nog een boek met "Liedjes en versjes uit de oude doos" en die kent ze bijna allemaal. Maar het liefste heeft ze dat ikquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:40 schreef Frollo het volgende:
[..]
Die komt dan wel al Internationale-zingend terug, dat snap je toch hè.![]()
Welnee, zo erg was het niet!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:49 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zonder gein?
Het moet vreselijk zijn om je niet veilig te kunnen voelen in je eigen gezin.
Oh, ok.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Welnee, zo erg was het niet!En we zijn er wel overheen gekomen, maar ik loop de deur niet bij hem plat.
Wij hebben hier een OLV toren.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:18 schreef LXIV het volgende:
Verbijsterend. En welke rol heeft Maria daar dan nog in het genezen der zieken?
Nou, de andere twee komen hier niet elke dag het Poesje van de Dag checken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:08 schreef Z het volgende:
Gelukkig. Anders zou hij wat uit de toon vallen bij de andere twee.
Of door nummer een en twee...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan neem je nog een derde, die kan dan leuk gepest worden door nummer twee.
Aldus KPLU 88.5 - NPR News and All that Jazz.quote:If the world is round, how come people don't fall off?
- That's a very common misconception. Actually, people fall off all the time.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |