Lijkt mij niet zo'n best plan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Tot zover Vermeer als eerste keeper, volgende week weer Stekelenburg onder de lat.
Frankrijkquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:12 schreef ASroma het volgende:
marseille gadverdamme, wat een gezwel zeg, zo iemand op een verjaardag die maar niet wil oprotten, zo n met maden bezaaid gezwel![]()
![]()
psv, twente, ajax exit
Sulejmani heeft dit seizoen nog niet bewezen dat hij 16 miljoen waard is.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind het geen slechte prestatie. Heb mooie dingen gezien op het middenveld waar Ajax gewoon heerste . Voorin moet je het wel afmaken en dat neem ik Marco wel kwalijk . Sulejmani heeft geen pepernoot geraakt op die goal na.
De resultaten zijn bagger = bagger prestatie. Kun je nog zo mooi en fancy spelen als je maar wil, als je 100% kansen mist hoeft 't voor mij niet meer.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind het geen slechte prestatie. Heb mooie dingen gezien op het middenveld waar Ajax gewoon heerste . Voorin moet je het wel afmaken en dat neem ik Marco wel kwalijk . Sulejmani heeft geen pepernoot geraakt op die goal na.
Wie er zelf om vraagt?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
neem aan dat er een aantal ban's vallen als ik dit topic zo doorlees
Omdat het duitsers zijn, die hebben ook een grote bek.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom hebben ze in Enschede in een keer een grote bek?
flikker toch lekker op met je arsenal, support your locals!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:13 schreef UndeadMonkey het volgende:
[..]
Geluk dwing je af. Helaas dat het betere voetbal meestal niet succesvol. Daarbij denk ik vooral aan mijn favoriete clubje Arsenal
Arsenal speelt slecht dit seizoen, ze verdienen het.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:13 schreef UndeadMonkey het volgende:
[..]
Geluk dwing je af. Helaas dat het betere voetbal meestal niet succesvol. Daarbij denk ik vooral aan mijn favoriete clubje Arsenal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |