Franse topografiequote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat wil je met dit plaatje bereiken?
Het kan niet altijd feest zijn hequote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe triest moet jij leven wel niet zijn als jou club een UEFA cup wedstrijd speelt en jij bent er niet eens bij
Als Suarez 1 van de 3 opgelegde kansen eerder had benut was de hele verlenging niet nodig geweest. Maar ja, als....quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:08 schreef Chadi het volgende:
Ach Ajax heeft kans op kans gehad om het te beslissen. Tsjah Dit keer kan je er niets aan doen. maar het is weer een goals zoals die ons de CL heeft gekost.
Kon je echt niks beters bedenken?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe triest moet jij leven wel niet zijn als jou club een UEFA cup wedstrijd speelt en jij bent er niet eens bij
je mag op zijn minst het team wel even een applaus geven na deze 30 minuten inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:06 schreef horned_reaper het volgende:
Onsportief dat het publiek nu al naar huis gaat....
Kan jij voor mij wat vlaggetjes van deze wedstrijd regelen. Vriend van me zou graag zo'n vlaggetje van deze wedstrijd willen hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, Marco.
En aangezien jij altijd al zo voor Marseille bent, waarom heb ik je nooit in dat topic zien posten?
Zitten er nog Ajaxsupporters dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef Kerol het volgende:
Marseille komt er bovenuit nu, qua fans dan
Ons de provincies van Frankrijk lerenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat wil je met dit plaatje bereiken?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef Kerol het volgende:
Marseille komt er bovenuit nu, qua fans dan
Is heel leerzam he davquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ons de provincies van Frankrijk leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |