Ach heel NL voetbal kan geen kut doen in Europa.. al speel je CL je gaat er keihard onderuit..quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:06 schreef Zwansen het volgende:
Toch netjes. 1/8e finale in de UEFA cup. Ajax laat maar weer eens zien dat het zich met de besten van de wereld kan meten.
Wat een geweldige club is het ook.
quote:
Ben ik mee eens. Nu zal je straks wel horen, als Ajax er uit ligt, van we hebben goed gevoetbald en dergelijke, hulde etc.. maar hier had toch veeeeeeeeeel meer ingezeten?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik schaam me eigenlijks dat we zo'n matige elftal te weinig onder druk hebben gezet.
Dat dus. Hoeveel kansen heeft l'OM nu gehad dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:08 schreef Longmen het volgende:
[..]
teveel grote kansen gemist vanavond
Alsof jij zo vaak in het Ajaxtopic post?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, Marco.
En aangezien jij altijd al zo voor Marseille bent, waarom heb ik je nooit in dat topic zien posten?
Idd.. Ajax heeft het aan zichzelf te danken. 2x slecht verdedigd en de kansen niet afgemaakt.. zelf schuld.quote:
is dat niet zo dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:07 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Van de Ajax site. "De beste papieren"
Hoe triest moet jij leven wel niet zijn als jou club een UEFA cup wedstrijd speelt en jij bent er niet eens bijquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dan denk ik me in he, wat voor triest leven heeft die jongen wel niet? Zit hij op een doordeweekse avond op een zolderkamertje zich te verkneukelen dat hij op een internetforum wat berichtjes zet om mensen te plagen.
Ja, die tvp's worden steeds verwijderdquote:
Da's wel 'n beetje triest ja, 't is niet onmogelijk, niet realistisch, maar 't zou kunnen. Wat je club dan nodig heeft is 'n fanatieke aanhang die je vooruit schreeuwt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:05 schreef gitaarsnaar het volgende:
only sing when you're winning
Hoezo?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef -SG- het volgende:
Van basten moest Leonardo er veel eerder inzetten.
quote:
fokking boeienquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:08 schreef Mikieee het volgende:
Nederlander die een nederlandse club niet steunen
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe triest moet jij leven wel niet zijn als jouw club een UEFA cup wedstrijd speelt en jij bent er niet eens bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |