Volgens mij heet hij Joep.quote:
Het kan trouwens met http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15991 als ik me niet vergis!quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Thanks![]()
Stereo maakt me weinig uit, desnoods kan ik me oordopjes omwisselen. Kan ik 'm ook voeden via een stopcontact? Dus dat er een adapter is van 230V > xx ipv sigarettepower > xx ?
Dus DX heeft per persoon een speciale regelingquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:46 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Ik zeg toch bij mij.
Das echt de schuld van DX, er is al eens vaker geklaagd over dat slechte verpakken van hun, schijnbaar leren ze niet en zijn ze eigenwijs, DX moet alle kosten/schade vergoeden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:37 schreef raaavi het volgende:
DAAR IS DIE DAN!:![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ALLEEEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Foto die ook naar DX is, (ps, heb me engels niveau aan die van China aangepast)
"On this photo you can clearly see the defective area" zou voor verwarring zorgen denkik.
Ik heb geen zin om zoiets simpels aan je uit te gaan leggen, maar het ligt niet aan DXquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:39 schreef raaavi het volgende:
[..]
Dus DX heeft per persoon een speciale regeling
hij had genoeg bubbeltjes plastic dacht ik zo. maar jammer.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Das echt de schuld van DX, er is al eens vaker geklaagd over dat slechte verpakken van hun, schijnbaar leren ze niet en zijn ze eigenwijs, DX moet alle kosten/schade vergoeden.
Je zou de eerste kunnen zijn... wat zit er in dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Bestelling van Jack is erg vertraagd, zal toch geen douane zijn
Hoeft niet, we zijn niet je vader/moederquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:25 schreef joepie91 het volgende:
Ik zal voortaan wel verantwoording afleggen voor alles wat ik post
Huh, had je geen klacht/claim ingediend bij DX?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:53 schreef raaavi het volgende:
heb hem wel op maat gemaakt en draag hem zolang die het volhoud
Volgens mij is dat ding USB-poweredquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Thanks![]()
Stereo maakt me weinig uit, desnoods kan ik me oordopjes omwisselen. Kan ik 'm ook voeden via een stopcontact? Dus dat er een adapter is van 230V > xx ipv sigarettepower > xx ?
Cheersquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:49 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Spanning, of wat?
Edit: Ik denk dat ik al snap wat je wilt weten. Normaliter is de ader met de witte streep de +. Andersom aansluiten werkt niet.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:16 schreef raaavi het volgende:
Moet je is kijken naar die dollar koers.
![]()
!
[ afbeelding ]
Hier ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:24 schreef mcwops het volgende:
De Euro Add-on in Firefox werkt niet meer. hij weigert te converteren, de eurobedragen blijven op 0,00 staan. deinstalleren en opnieuwe installeren werkt niet
Dat is fijn!quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:10 schreef Andyy het volgende:
[..]
niet aan beginnen, is verslavend
en geldverslindend natuurlijk.
ik deze : staat direct de Euro naast de $quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:27 schreef seventhseagulll het volgende:
Welke add-on gebruik jij dan? Ik gebruik deze, en die werkt altijd prima.
Dingen die niet mogen in Nederlandquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:09 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Je zou de eerste kunnen zijn... wat zit er in dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |