Je draait ze erop, net als een ventieldopje. Als de druk te hoog of te laag is laat hij het inderdaad zien.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:47 schreef Sjechov het volgende:
Begrijp ik goed dat je gewoon dat ding er ff op drukt en dat je dan de druk kunt zien?
Prijs p/s?
Congrats anywayquote:
Pff.. Ben ik nog net spekkoperquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:15 schreef armano het volgende:
[..]
Congrats anyway![]()
Speur net op marktplaats een setje voor 17,50
Hmm ja daar dacht ik ook aan, heb interesse in zoiets alleen elke auto heeft een andere druk voor de banden of band afhankelijk weet ik het. En die dopjes, tja hoe nauwkeurig zijn die?quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:39 schreef OxygeneFRL het volgende:
En wat is trouwens te weinig goed en te veel volgens dat ding?
En voor andere auto's is het weer anders (al heb ik nog geen andere waardes dan 2,0 - 2,2 gezien). En verder: ga eens een tijdje met die dingen in de winter rijden (pekel), dan krijg je ze op een gegeven moment niet meer van je ventiel afquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:49 schreef Turquaz52 het volgende:
en geschikt voor 2 bar? Dan is toch niet genoeg?.. wij rijden op 2,5 voor en 2,7 achter..
Ja als je je ventieldopjes die niet van plastic zijn niet insmeert met vaseline vraag je om poep.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:51 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
En voor andere auto's is het weer anders (al heb ik nog geen andere waardes dan 2,0 - 2,2 gezien). En verder: ga eens een tijdje met die dingen in de winter rijden (pekel), dan krijg je ze op een gegeven moment niet meer van je ventiel af(vastgeroest...)
Ja, dat is een stuk mooier, maar ook ruim 25x zo duur. Voor het doel waar het voor bedoeld is (tegengaan van te lage bandenspanning) werkt dit eigenlijk net zo goed.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:50 schreef armano het volgende:
misschien originele zoeken/website fabrikant.
Ik kom ze meer tegen voor motoren, niet echt voor auto's
En dacht ergens te zien dat ze tot 2 Bar gingen..
Voor mijn kleine Alto uit 85 met 13" zou dat precies kunnen
Zoiets.. lijkt me wellicht ook iets betrouwbaarder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |