Wij hebben ook mita en Constadibonki(?) en UIO_AMSquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:54 schreef babette21 het volgende:
BTW: als LeBeau zijn intrede in DH doet dan zijn "wij" ook met z'n drieën, net als "jullie Amsterdammers". Toch maar eens kijken waar en wanneer hier gepupquizt wordt!!
Komen die regelmatig in SC?! Nee!! Nou dan....quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wij hebben ook mita en Constadibonki(?) en UIO_AMS
quote:
shining_star (met diverse hoofdlettertjesquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:31 schreef LeBeau het volgende:
Wie is de derde persoon in DH, Babs? En zat jij niet in Rijswijk? Want volgens mij telt dat officieel niet.
KUT Eindhovenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:22 schreef Dizer het volgende:
Ik ben om 7 uur weggegaan bij Re en MB. En nu pas thuis. KUT NS
Jezus, wat kut geregeldquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:22 schreef Dizer het volgende:
Ik ben om 7 uur weggegaan bij Re en MB. En nu pas thuis. KUT NS
Volgens mij wel, ja.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
shining_star (met diverse hoofdlettertjes).
En nee hoor, niks geen rijswijk hier (valt wel onder m'n werkgebied, msschn heb ik dat ooit genoemd?!)
Laat die hoofdlettertjes maar weg hoorquote:Op zondag 22 maart 2009 11:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
shining_star (met diverse hoofdlettertjes).
Zijn die uit je breezer periode?quote:Op zondag 22 maart 2009 11:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Laat die hoofdlettertjes maar weg hoor
Ken je de Paleistuinen e.o.?!?quote:Op zondag 22 maart 2009 11:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ja.
In welke wijk woon je? Ik wilde vragen welke straat, maar dat is weer wat stalkerig.
Rijdt RR3 vlak bij jou?quote:Op zondag 22 maart 2009 12:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ken je de Paleistuinen e.o.?!?Daar dus níet!
Zonder gekheid, ken je de Vogelwijk? Daar óók niet......![]()
Maar wel die kant op, in Segbroek dus (valkenboskwartier), klein kwartiertje fietsen van 't centrum.
Waar woont jouw huis?!
beter vastzitten aan 'n foute naam dan 'm na een eeuwigheid ineens veranderen!quote:Op zondag 22 maart 2009 12:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dit profiel heb ik 7,5 jaar geleden aangemaakt, dus toen was ik 15.. ja.
ik geloof dat ie hier niet zo ver vandaan rijdt (LvM toch?), maar ik ga nooit met het OV dus zou het niet precies weten eigenlijk.quote:
Idd!quote:Op zondag 22 maart 2009 12:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
beter vastzitten aan 'n foute naam dan 'm na een eeuwigheid ineens veranderen!
Steve!
Die hebben wij ook een keer gehadquote:Op zondag 22 maart 2009 11:55 schreef Steve het volgende:
[..].
Snelbussen tussen Utrecht en Den Bosch.
Ken je de Paleistuinen e.o.?!?quote:Op zondag 22 maart 2009 12:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ken je de Paleistuinen e.o.?!?Daar dus níet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |