Je vergeet Rev 'n Rossquote:Op zaterdag 21 maart 2009 @ 00:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je kan na het eerste optreden stoppen met kijken want beter wordt het niet.
Die zijn zo nep. Ik kots op hen, ik kots op hen en hun compleet ingestuudeerde pasjes en gebaren!quote:
Die vond ik dan wel weer goed, al is het een beetje... ongemakkelijk om naar Hester te kijken. Ze is zo onwennig op het podium, en ze moet haar tanden bleken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:37 schreef Svensational het volgende:
En Jennifer. En Hester. En Rachel.
Ik vond ze juist zo natuurlijk overkomen vergeleken met de restquote:Op zaterdag 21 maart 2009 @ 00:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die zijn zo nep. Ik kots op hen, ik kots op hen en hun compleet ingestuudeerde pasjes en gebaren!![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 @ 00:37 schreef Svensational het volgende:
En Jennifer. En Hester. En Rachel.
Ze zijn heel goed qua zang en perfomance, maar ik vond dat die domme slet van een Stacey toch wel gelijk had.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vond ze juist zo natuurlijk overkomen vergeleken met de rest
Mja maar toch kwam het spontaner over dan de bewegingen van zowel KLEM als Whatever.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 @ 00:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ze zijn heel goed qua zang en perfomance, maar ik vond dat die domme slet van een Stacey toch wel gelijk had.
"Okay, en dan wijs ik die kant op en dan neem jij die pose aan"
"Ik ga nu zo staan, en dan pak jij je telefoon"
"Nu wijzen we allebei een andere kant op en lachen we!"
"En dan doen we nu pasje gevolgd door dit gebaar, en dan wijzen we allebei naar het publiek!"
Ze schreeuwde het heel goed, het was zuiver, en het paste bij het nummer. Ze ziet er alleen een beetje... um, afstotend uit. Ze is niet lelijk, maar de gezichten die ze trekt en haar lelijk gelige tanden halen het complete plaatje een beetje naar beneden.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:42 schreef MissBliss het volgende:
Hester had niet het goede nummer, denk ik. Dat is gewoon een schreeuwnummer, ik vind het heel leuk, maar stemmend Nederland denk ik niet.
Klem en Whatever maakte amper bewegingen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja maar toch kwam het spontaner over dan de bewegingen van zowel KLEM als Whatever.
We zitten op één lijn!quote:
...ew.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:58 schreef MissBliss het volgende:
Ieuw...
Dat doet me denken aan een ep van Jerry Springer waar er dus mensen waren die kickten op kotsseksen ze deden het voor
en ze hadden speciaal groene kleurstoffen naar binnen gewerkt zodat de kots groen was
en ze vonden het leuk
Jij hebt gewoon iets tegen arrogante jongens van 18, negers, en Roan.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:02 schreef MissBliss het volgende:
Graag gedaan
Ik voel voor niemand uit X-factor geilheid, dat valt me wel een beetje tegen.
Neee, want ik vind Rev & Ros wél leuk!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 @ 01:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon iets tegen arrogante jongens van 18, negers, en Roan.

Dan ben je gewoon frigide!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neee, want ik vind Rev & Ros wél leuk! [ afbeelding ]
Alleen niet zo leuk dat het tot geilheid leidt.
Kom nog even een cijfer gevenquote:
Clownesk is de perfecte term ervoor, dank je!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:51 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond Rev 'n Ros echt te lame en clownesk vanavond![]()
Maar ze moeten wel winnen, want dat staat in mijn prono
Die vond het neuken blijkbaar minderquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die vond het neuken blijkbaar minder
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die vond het neuken blijkbaar minder
Zhenars dingquote:
Welkomquote:
Nou, die zitquote:
Precies, dat je het maar even weet!quote:
* Meldtquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:01 schreef LeBeau het volgende:
Na al die blijdschap heb ik zin om even ergens flink overheen te kotsen. Waar is Zhenar als je hem nodig hebt?
't Bed van Re & MB schijnt ook wel een goede locatie te zijn om te kotsen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:01 schreef LeBeau het volgende:
Na al die blijdschap heb ik zin om even ergens flink overheen te kotsen. Waar is Zhenar als je hem nodig hebt?
Als ik maar niet eerst naar het geneuk hoef te kijken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
't Bed van Re & MB schijnt ook wel een goede locatie te zijn om te kotsen.
Den Haag. Ik zit bijna bij Bea in de achtertuin.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:51 schreef Zhenar het volgende:
Trouwens, LB'tje, het centrum van welke stad woon je nu zo retedichtbij?
Daar ben ik het niet mee eens!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 @ 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
't Bed van Re & MB schijnt ook wel een goede locatie te zijn om te kotsen.
Leuk hoor, prima stad!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Den Haag. Ik zit bijna bij Bea in de achtertuin.
En ik woon er nog niet echt, eerst moet al het kluswerk af zijn, dus nog een weekje of 3 wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |